• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

قالپاق چیست و چه کاربردی دارد ؟


مانند همه ی قسمتهای خودرو ، قالپاق نیز هدف بسیار مهمی را در خودرو دنبال می کند ، با این تفاسیر که هنوز برخی از رانندگان در مورد نیاز یا عدم نیاز آنها شک دارند. در این مقاله درباره ی اینکه قالپاق دقیقاً چیست و چه کاربردی دارد و مزایای آن برای استفاده چیست بیشتر صحبت خواهیم کرد.

هر آنچه که باید درباره فیلتر بنزین خودرو بدانید !


برای عملکرد مناسب خودرو و موتور، نگهداری و سرویس قطعات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . برخلاف اکثر قطعات اساسی مانند: لاستیک ها، گیربکس، و ... حتماً نام فیلتر سوخت را نشنیده اید ! و فکر می کنید تعمیر و نگهداری آن در اولویت های نگهداری از خودرو نیست !

مواد اولیه تولید لاستیک خودرو


بیش از 200 ماده اولیه وارد ترکیبات تایر می شود . این ترکیبات گسترده بسته به نوع تایر تولید شده ، هر كدام نقشی را ایفا می كنند. ترکیبات لاستیکی از الاستومرها ( یک پلیمر) ، پرکننده های تقویت کننده ، پلاستیک سازها و سایر عناصر شیمیایی تشکیل شده است.

ساخت کارخانه بازیافت تایرهای قدیمی جهت به دست آوردن موادی سازگار با محیط زیست


شرکت GDTs در استرالیا برای برخورد با میلیاردها لاستیک قدیمی تشکیل شد . یک تکنولوژی جدید که بدون گاز گلخانه ای لاستیک ها را به کربن ، روغن و فولاد تبدیل می کند.

دنیای سبز لاستیک


واقعا چه راهکاری برای جلوگیری از تولید این حجم ضایعات پیشنهاد میکنید

روغن ریزی خودرو


یکی از مشکلاتی که گاهاً امکان دارد برای خودرو به وجود بیاید، روغن ریزی است. اگر خودروی شما روغن ریزی دارد حتما آن را جهت تعمیر پیش مکانیک ببرید. یکی از راه حل های جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل، تعویض به موقع روغن های چهارگانه ی ماشین به خصوص روغن ترمز است.

وضعیت بازیافت لاستیک در ایران


محیط زیست سالم یک ضرورت مطلق برای رفاه و سیاست همه دولت ها است. جامعه بشری با گسترش روز به روز جمعیت و توسعه و تحولات بزرگ در صنعت تولید با مشکلات زیست محیطی بسیاری مواجه شده است و میل انسان برای رفع نیازها، تعادل طبیعی محیط را به هم می زند. به همین دلیل امروزه بازیابی و استفاده بهینه از منابع خروجی و حفاظت از محیط زیست مورد توجه جدی قرار گرفته است.

از تایر های تابستانی در زمستان استفاده نکنید!


بدون شک تغییرات آب و هوایی اخیر در جهان روز به روز بیشتر و غیر قابل پیش بینی تر میشود. هر چه به سمت آینده حرکت میکنیم این تغییرات ناگهانی تر میشوند. ولی به طور کلی برای استفاده از لاستیک در فواصل مختلف سازکارهایی ارائه شده است

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0