• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

ویژگی یکی از پرفروش ترین لاستیک های تراینگل TR928


چند سالی است که به علت ممنوعیت در واردات کالا و همچنین تحریم، محصولات چینی نه تنها بازار ایران را بلکه تمام بازارهای جهانی را قبضه کرده اند. لاستیک چینی نیز از محصولاتی است که برندهای مختلف آن در کیفیت های متنوع و گوناگون در ایران بفروش می رسد که یکی از این برندها تراینگل است.

چگونه باد لاستیک خودروی خود را چک کنیم ؟


همانطور که همیشه به آن اشاره شده ، لاستیک از تجهیزات اساسی هر خودرویی است که توجه به آن می تواند ایمنی شما را بالا ببرد و در هزینه ی شما نیز صرفه جویی کند. در مقاله ی نکات مهم درباره اهمیت لاستیک در ایمنی و کاهش مصرف سوخت درباره ی این صحبت کردیم که تنظیم بودن باد لاستیک می تواند نقشی اساسی در ایمنی سرنشینان و مصرف سوخت شما داشته باشد.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

مزایا و معایب لاستیک CHAMPIRO BXT PRO جی تی رادیال


برند جی تی رادیال یکی از تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در دنیا است که علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری تخصص در تولید لاستیک آفرودی ، لاستیک مسابقه ای و ... نیز دارد و گفته می شود اسپانسر تیم های اتومبیلرانی بزرگی نیز است. جی تی رادیال یکی از شرکت زیر مجموعه کمپانی بزرگ تایر جی تی است که بسیار شناخته شده و محبوب است.

هر آنچه که درباره ی لاستیک دولتی باید بدانیم


این روزها نام لاستیک دولتی را زیاد می شنویم ! ولی شاید اطلاعات کامل و کافی از آن نداشته باشیم. بسیاری از ما شنیده ایم که لاستیک دولتی از کیفیتی نامطلوب و مواد اولیه ای نامرغوب ساخته شده است و بر این باور هستیم که این لاستیک به جهت اینکه از قیمت کمتری برخوردار است ، پس حتما عملکردی عالی را به ما در رانندگی ارائه نمی دهد.

بهترین لاستیک برای کیا ریو


کیا ریو یک خودروی جمع و جور و سواری است که از نوامبر 1999 توسط شرکت مطرح کیا تولید شده است و اکنون نیز در نسل چهارم خود را وارد بازار کرده است. سبک های بدنه این خودرو شامل: هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در بوده که مجهز به موتورهای بنزینی و دیزلی چهار خطی و دیفرانسیل جلو است .

مشخصات فنی لاستیک CP672 نکسن


نکسن در سال 1942 در سئول کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام ووسونگ آغاز به فعالیت کرد که بعد از مدتی نام خود را به نکسن تغییر داد. نکسن در سال 2005 موفق شد امتیاز فناوری تولید لاستیک های سیلیکات نانو و نانوکامپوزیت را دریافت کند و با طراحی و تولید لاستیک های با عملکرد فوق العاده بالا (UHP) توانست توسعه ی خود را تکمیل کند.

لاستیک مناسب برای خودروی کوئیک سایپا


سایپا 212 نام خودرویی است که توسط تولیدکننده ی مطرح ایرانی یعنی سایپا ساخته شده است که بعدها به نام کوئیک تغییر نام پیدا کرد. این خودرو در انتهای سال 1395 رونمایی شد. از مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور M15 آن اشاره کرد که همانند تیبا و ساینا بوده و دارای حجم موتور5 /1 لیتری و قدرت 87 اسب بخاری است که در اصل موتور ارتقاء یافته ی خودرو پراید است.

تفاوت لاستیک بارز P648 با P640


لاستیک خودرو از تجهیزات و قطعات اثرگذاری است که علاوه بر بهبود عملکرد خودرو در هر جاده ای ، از جاده های خشک و بارانی گرفته تا بزرگراه ، خارج از جاده (آفرود) ، تردد در داخل شهر و ... ایمنی رانندگان و سرنشینان خودرو را نیز تضمین می کند.

قفل رینگ چرخ چیست و چه کاربردی دارد ؟


در بعضی شرایط و زمان ها به دلیل عدم وجود پارکینگ یا جای پارک در خیابان های پرتردد ، مجبور به پارک کردن خودرو در کوچه ها و خیابان های خلوت و دورافتاده می شویم که این خود باعث اضطراب و نگرانی ما از سرقت چرخ و یا لوازم داخل خودرو می گردد که البته ممکن است پیش از این نیز برای شما پیش آمده باشد که لاستیک و چرخ های خودرویتان به همراه رینگ آن مورد سرقت قرار گرفته باشد.

تفاوت لاستیک بارز P648 با P660


همانطور که می دانید و همیشه نیز گفته شده ، لاستیک از مهم ترین و تاثیرگذارترین بخش های هر خودرویی است که باعث عملکرد بهتر و رانندگی دلپذیرتر شما می گردد و همچنین ایمنی راننده و سرنشینان خودرو را تضمین می کند.

مراکز فروش لاستیک دولتی


لاستیک از نیازهای ضروری هر خودرویی محسوب می شود که نقش اساسی را در آن ایفا کرده و ایمنی راننده و سرنشینان را تضمین می کند. پس باید به این نکته توجه داشت که انتخاب ، خرید و نگهداری آن می تواند به عملکرد بهتر خودرو و حفظ ایمنی شما کمک کند.

برای خرید لاستیک دولتی دیگر نیاز نیست به مراکز توزیع بروید!


دیگر نیاز نیست برای خرید لاستیک دولتی با در دست داشتن مدارک و اسناد زیاد به مراکز توزیع رفته و برای دریافت لاستیک خریداری شده مدت زیادی منتظر دریافت آن باشید.شرکت هایپرتایر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با صرفه جویی در وقت خرید راحتی داشته باشید.

لاستیک P648 بارز


Premium Drive یکی از جدیدترین سری محصولات لاستیک بارز می باشد که با طرح گل P648 نامگذاری شده است برای اطلاعات بیشتر مطالعه بفرمایید

نقش والو (والف) در تایر


وجود والو چه فایده ای دارد؟! با وجود والو این اطمینان حاصل می شود که فشار باد داخل لاستیک محفوظ می ماند.

زنجیر چرخ


به هنگام یخ‌بندان زنجیر چرخ هم چندان مؤثر نبوده و دقت راننده و راندن بسیار آهسته را می‌طلبد.

بهترین لاستیک برای تیبا


تیبا یکی از پرفروش ‌ترین خودروهای زیررنج قیمتی، ۳۰ میلیون تومان در بازار ایران، بعد از پراید می باشد. تیبا در سال ۱۳۸۸ شمسی در سایپا کاشان تولید گردید در ابتدای نامش را مینیاتور نهادند ولی پس از مدتی نام تیبا را برای این خودرو انتخاب کردند، دو نکته در طراحی تیبا بسیار جالب است اولی کمک از طراحان ایتالیایی در طراحی این خودرو و دومی بهره بردن از قطعات سه خودروی بازار کشور یعنی پراید، ریو و تندر ۹۰ است.

پرفروش ترین لاستیک های ایرانی


پروفروش ترین لاستیک های ایرانی را بشناسید

بهترین لاستیک برای پراید


پراید یکی از پر تیراژ ترین خودروها در طول تاریخ خودروسازی ایران می باشد و یکی از دلایل آن قیمت مقرون به صرفه آن بوده است .

انواع مدل ماشین از نظر بدنه!


یکی از فاکتورهایی که در خرید ماشین نقش محوری ایفا میکند، بدنه ی خودرو است. منظور از بدنه ی خودروهمان مشخصات ظاهری به اضافه ی کاربری خودرو است. تصمیم گیری دراین باره کاملا بستگی به نوع کاربری راننده و همچین سلیقه ی شخصی او دارد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0