• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره لاستیک مارشال بیشتر بدانید


لاستیک مارشال يك شعبه از شركت تاير كومهو است كه مقر اصلى آن در شهر گوانگ جو، كره جنوبى مى باشد. تاير مارشال زير نظر اين گروه با بيش از 25 سال تجربه مداوم در زمينه توليد انواع لاستيك همواره تلاش كرده است تا لاستيك‌هاى مقرون به صرفه اما با كيفيت بالا و دوام مناسب توليد كند.

بهترین لاستیک چینی کدام است


لاستیک بخش مهم خودروی شما را تشکیل می دهد و تعویض به موقع لاستیک ها از لحاظ اقتصادی برای همه امکان پذیر نمی باشد، برای حل این مشکل لاستیک های چینی وارد بازار شدند.

راهنمای خرید لاستیک واریور


امروزه وجود برند های جدید و متنوع تایر در بازار باعث شده که خرید لاستیک برای رانندگان فرآیند دشواری باشد. یکی از این برندهای جدید، لاستیک واریور است. این تایر با بهره گیری از دانش فنی برند معتبر میشلن توانسته علاوه بر بازار داخلی چین در بازارهای بین المللی نیز توجه های زیادی را به خود کسب کند.

درباره لاستیک واریور بیشتر بدانید


یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.

نکات مهم برای خرید لاستیک زمستانی


همانطور که زمستان فرا می رسد اهمیت نصب تایرهای زمستانی به شدت مورد توجه قرار می گیرد و یک گام مهم در تضمین ایمنی و کنترل شما در جاده های زمستانی است.

مشخصات فنی پرفروش ترین لاستیک بریجستون ژاپن TURANZA T005A


پیش از خرید لاستیک جدید جستجو و تحقیق درباره ی مشخصات لاستیکی که مورد نیاز است، می تواند در انتخاب بهترین لاستیک برای خودرویمان به ما کمک کند. در بازار فروش تجهیزات خودرو همچون لاستیک که از اساسی ترین لوازم خودرو نیز محسوب می گردد، تنوع در برند و طرح گل باعث می شود تا دچار تردید در انتخاب شویم.

مزایا و معایب لاستیک CHAMPIRO BXT PRO جی تی رادیال


برند جی تی رادیال یکی از تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در دنیا است که علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری تخصص در تولید لاستیک آفرودی ، لاستیک مسابقه ای و ... نیز دارد و گفته می شود اسپانسر تیم های اتومبیلرانی بزرگی نیز است. جی تی رادیال یکی از شرکت زیر مجموعه کمپانی بزرگ تایر جی تی است که بسیار شناخته شده و محبوب است.

مشخصات فنی لاستیک بریجستون ژاپن با طرح گل Dueler H/T D840


کمپانی مطرح بریجستون از سال 1931 تاسیس گردید و با گسترش فعالیت و کارخانه های خود در سراسر دنیا توانست یکی از ابر قدرت ها در زمینه ی تولید تایر در جهان باشد. این شرکت دارای برند معتبر دیگری نیز با نام شناخته شده ی فایرستون است. بریجستون سالهاست که در این حوزه نامش در بین 10 برند مطرح تایر در دنیا مشاهده می شود و گفته می شود از رقبای بسیار سرسخت برند میشلن است.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR259


شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که لاستیک تراینگل که امروزه به جهت کیفیت عالی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه از پرفروش ترین های بازار تایر شده است، ساخت چه کشوری است ؟ تایر تراینگل ساخت کشور چین است و نزدیک به 50 سال که در این حوزه فعالیت می کند .

مشخصات فنی لاستیک CP672 نکسن


نکسن در سال 1942 در سئول کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام ووسونگ آغاز به فعالیت کرد که بعد از مدتی نام خود را به نکسن تغییر داد. نکسن در سال 2005 موفق شد امتیاز فناوری تولید لاستیک های سیلیکات نانو و نانوکامپوزیت را دریافت کند و با طراحی و تولید لاستیک های با عملکرد فوق العاده بالا (UHP) توانست توسعه ی خود را تکمیل کند.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR257


کمپانی تراینگل اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان لاستیک های باکیفیت و مقرون به صرفه است که در سراسر دنیا شناخته می شود. این کمپانی نزدیک به 50 سال است که در زمینه ی تولید انواع لاستیک فعالیت می کند. تراینگل به جهت نکات مثبتی همچون: کیفیت و قیمت در بین مردم محبوب گشته و باعث شده است تا نامش در بین 20 برند مطرح دنیا قرار بگیرد و همواره نیز در تلاش است تا با تولید تایرهای با عملکرد بالا، نیاز هر مصرف کننده ای را برطرف کند.

خرید بهترین لاستیک برای تویوتا لندکروز


لندکروز خودرویی چهار چرخ محرک (four wheel drive) است که توسط شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا تولید می شود. این مدل از طولانی ترین سری مدل های تویوتا و دومین شاسی بلند تولید شده پس از شورولت سابربن است.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TC101


تراینگل یکی از بزرگترین شرکت های تولید لاستیک در چین است که در حال حاضر با فروش انواع محصولات خود از قبیل: لاستیک سواری ، لاستیک شاسی بلند ، لاستیک کراس اور ، لاستیک باری و اتوبوسی ، لاستیک سنگین و نیمه سنگین راهسازی و کشاورزی در سراسر دنیا و در بیش از 170 کشور شهرتی جهانی پیدا کرده است ، بطوریکه نام اتراینگل در بین 20 برند مطرح دنیا قرار گرفته است.

ویژگی های لاستیک تراینگل با طرح گل TH201


در مقاله های پیشین درباره این برند لاستیک مطرح چینی صحبت های زیادی کرده ایم که در اینجا نگاهی کوتاه به تاریخچه ی آن می اندازیم. تراینگل به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ی تایر چینی در دنیا ، چیزی حدود 45 سال می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده است.

تیک آف چیست ؟


کلمه ی Take off یک اصطلاح رایج است که به لحظه ی آغاز پرواز هواپیما گفته می شود و در مسابقات اتومبیلرانی سرعتی کاربرد زیادی دارد.

تفاوت لاستیک بارز P648 با P640


لاستیک خودرو از تجهیزات و قطعات اثرگذاری است که علاوه بر بهبود عملکرد خودرو در هر جاده ای ، از جاده های خشک و بارانی گرفته تا بزرگراه ، خارج از جاده (آفرود) ، تردد در داخل شهر و ... ایمنی رانندگان و سرنشینان خودرو را نیز تضمین می کند.

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

پورشه 911 GT3 جدید با تایرهای میشلن


شرکت خودروسازی پورشه برای نسل هفتم خودروهای 911 GT3 که جدیدترین تولید این کمپانی می باشد لاستیک های Pilot Sport Cup را به عنوان تجهیزات اصلی این خودرو انتخاب کرده است.

کمپانی تایر تراینگل


کارخانه تایرسازی تراینگل به عنوان یکی از پیشروان این صنعت در نوآوری و تکنولوژی، از حدود 45 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع تایرهای سواری، شاسی بلند، آفرود، باری، اتوبوسی، راهسازی، معدنی و صنعتی آغاز کرده است.

رونمایی هانکوک از تایر لافن G FIT 4S


سازنده ی تایر هانکوک از اضافه شدن لاستیک جدیدو تمام فصل برای خودروهای سواری و شاسی بلند کوچک و متوسط به سبد محصولات تجاری برند زیر مجموعه خود با نام G FIT 4S لافن خبر می دهد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0