• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

راهنمای خرید لاستیک واریور


امروزه وجود برند های جدید و متنوع تایر در بازار باعث شده که خرید لاستیک برای رانندگان فرآیند دشواری باشد. یکی از این برندهای جدید، لاستیک واریور است. این تایر با بهره گیری از دانش فنی برند معتبر میشلن توانسته علاوه بر بازار داخلی چین در بازارهای بین المللی نیز توجه های زیادی را به خود کسب کند.

بهترین لاستیک برای سانتافه


درسال 2007 نسل دوم سانتافه تولید و سپس راهی بازار ایران هم شد. لاستیک مناسب برای سانتافه در تیپ های 6 سیلندر و 4 سیلندر سایز فابریک 235/60R18 می باشد. البته برای این خودرو می توان از سایز پهن 235/55R19 نیز استفاده کرد.

ویژگی یکی از پرفروش ترین لاستیک های تراینگل TR928


چند سالی است که به علت ممنوعیت در واردات کالا و همچنین تحریم، محصولات چینی نه تنها بازار ایران را بلکه تمام بازارهای جهانی را قبضه کرده اند. لاستیک چینی نیز از محصولاتی است که برندهای مختلف آن در کیفیت های متنوع و گوناگون در ایران بفروش می رسد که یکی از این برندها تراینگل است.

مشخصات فنی پرفروش ترین لاستیک بریجستون ژاپن TURANZA T005A


پیش از خرید لاستیک جدید جستجو و تحقیق درباره ی مشخصات لاستیکی که مورد نیاز است، می تواند در انتخاب بهترین لاستیک برای خودرویمان به ما کمک کند. در بازار فروش تجهیزات خودرو همچون لاستیک که از اساسی ترین لوازم خودرو نیز محسوب می گردد، تنوع در برند و طرح گل باعث می شود تا دچار تردید در انتخاب شویم.

مزایا و معایب لاستیک تراینگل


حتما تا به امروز در هنگام خرید لاستیک نام تراینگل نیز به گوش شما خورده است، برندی چینی که تولیدکننده انواع لاستیک برای طیف مختلفی از خودروهای سواری، شاسی بلند، آفرود، سنگین و نیمه سنگین همچون: باری و اتوبوسی، کشاورزی، عمرانی و ...است.

ویژگی های لاستیک پرفروش میشلن با طرح گل CrossClimate 2


میشلن ، برندی در حوزه تولید انواع لاستیک که امروزه به عنوان اولین و بهترین برند لاستیک خارجی در سراسر دنیا شناخته می شود و بسیار محبوب نیز است، از سال 1889 تاسیس گردیده و در این سالها با تولید تایرهای باکیفیت و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها توانسته جایگاه ویژه ای را در این صنعت کسب کند.

مشخصات فنی لاستیک بریجستون ژاپن با طرح گل Dueler H/T D840


کمپانی مطرح بریجستون از سال 1931 تاسیس گردید و با گسترش فعالیت و کارخانه های خود در سراسر دنیا توانست یکی از ابر قدرت ها در زمینه ی تولید تایر در جهان باشد. این شرکت دارای برند معتبر دیگری نیز با نام شناخته شده ی فایرستون است. بریجستون سالهاست که در این حوزه نامش در بین 10 برند مطرح تایر در دنیا مشاهده می شود و گفته می شود از رقبای بسیار سرسخت برند میشلن است.

بهترین لاستیک برای کیا ریو


کیا ریو یک خودروی جمع و جور و سواری است که از نوامبر 1999 توسط شرکت مطرح کیا تولید شده است و اکنون نیز در نسل چهارم خود را وارد بازار کرده است. سبک های بدنه این خودرو شامل: هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در بوده که مجهز به موتورهای بنزینی و دیزلی چهار خطی و دیفرانسیل جلو است .

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR259


شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که لاستیک تراینگل که امروزه به جهت کیفیت عالی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه از پرفروش ترین های بازار تایر شده است، ساخت چه کشوری است ؟ تایر تراینگل ساخت کشور چین است و نزدیک به 50 سال که در این حوزه فعالیت می کند .

مشخصات فنی لاستیک کنتیننتال آلمان در طرح گل Conti Premium Cotact5


این برند مطرح آلمانی در سال 1871 در یکی از شهرهای شناخته شده ی این کشور یعنی هانوفر تاسیس گردید. کنتیننتال شرکتی چند ملیتی است که انواع لاستیک سواری ، اتوبوسی ، دوچرخه و غیره را با استفاده از تکنولوژی های روز مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین با توجه به حفظ محیط زیست و کره ی زمین تولید می کند.

مشخصات فنی لاستیک CP672 نکسن


نکسن در سال 1942 در سئول کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام ووسونگ آغاز به فعالیت کرد که بعد از مدتی نام خود را به نکسن تغییر داد. نکسن در سال 2005 موفق شد امتیاز فناوری تولید لاستیک های سیلیکات نانو و نانوکامپوزیت را دریافت کند و با طراحی و تولید لاستیک های با عملکرد فوق العاده بالا (UHP) توانست توسعه ی خود را تکمیل کند.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TR257


کمپانی تراینگل اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان لاستیک های باکیفیت و مقرون به صرفه است که در سراسر دنیا شناخته می شود. این کمپانی نزدیک به 50 سال است که در زمینه ی تولید انواع لاستیک فعالیت می کند. تراینگل به جهت نکات مثبتی همچون: کیفیت و قیمت در بین مردم محبوب گشته و باعث شده است تا نامش در بین 20 برند مطرح دنیا قرار بگیرد و همواره نیز در تلاش است تا با تولید تایرهای با عملکرد بالا، نیاز هر مصرف کننده ای را برطرف کند.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TC101


تراینگل یکی از بزرگترین شرکت های تولید لاستیک در چین است که در حال حاضر با فروش انواع محصولات خود از قبیل: لاستیک سواری ، لاستیک شاسی بلند ، لاستیک کراس اور ، لاستیک باری و اتوبوسی ، لاستیک سنگین و نیمه سنگین راهسازی و کشاورزی در سراسر دنیا و در بیش از 170 کشور شهرتی جهانی پیدا کرده است ، بطوریکه نام اتراینگل در بین 20 برند مطرح دنیا قرار گرفته است.

ویژگی های لاستیک تراینگل با طرح گل TH201


در مقاله های پیشین درباره این برند لاستیک مطرح چینی صحبت های زیادی کرده ایم که در اینجا نگاهی کوتاه به تاریخچه ی آن می اندازیم. تراینگل به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ی تایر چینی در دنیا ، چیزی حدود 45 سال می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده است.

کمپانی تایر تراینگل


کارخانه تایرسازی تراینگل به عنوان یکی از پیشروان این صنعت در نوآوری و تکنولوژی، از حدود 45 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع تایرهای سواری، شاسی بلند، آفرود، باری، اتوبوسی، راهسازی، معدنی و صنعتی آغاز کرده است.

10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا در سال 2020


می توان گفت ایمنی خودرو به طور عمده ، به کیفیت تایر شما بستگی دارد. شرکت های تولید کننده تایر بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برخی از آنها بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تایر می باشند.

تایرهای P Zero پیرلی به عنوان تایرهای استاندارد هیوندای سوناتا جدید 2021


لاستیک های P Zero پیرلی در پی طراحی مجدد هیوندای سوناتا 2021 ، به عنوان تایر فابریک این خودرو جدید به آن اضافه شده است.

معرفی برند لینگ لانگ


لینگ لانگ یک شرکت تخصصی بزرگ در زمینه تولید لاستیک و بر پایه تکنولوژی می باشد که محصولات پیشرو مانند لاستیک های رادیال خودروهای سواری و... می باشد

بهترین لاستیک برای هیوندای آزرا


آزرا، به عنوان مدلی که نشان «هیوندای» را با خود دارد، خودروی خوبی است. در زمینه تجربه رانندگی، آزرا دارای یک رانندگی منطقی به صورت نرم و کنترل‌ شده است

معرفی برند مارشال


لاستیک های مارشال ارزش ویژه ای را برای پول شما قائل می باشند و تمام انواع لاستیک ها اعم از لاستیک سواری، لاستیک های اس یووی، لاستیک های مخصوص جاده های کوهستانی، کامیون،، ون و کالسکه کودکان را دارا می باشد.

انواع مدل ماشین از نظر بدنه!


یکی از فاکتورهایی که در خرید ماشین نقش محوری ایفا میکند، بدنه ی خودرو است. منظور از بدنه ی خودروهمان مشخصات ظاهری به اضافه ی کاربری خودرو است. تصمیم گیری دراین باره کاملا بستگی به نوع کاربری راننده و همچین سلیقه ی شخصی او دارد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0