• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

خودرو خود را برای پاییز آماده کنید


هوای سرد و تغییر در الگوهای آب و هوا می تواند بر عملکرد خودروی شما تأثیر بگذارد. همانطور که ماه شهریور کم کم به پایان می رسد هوا هم رفته رفته سرد می شود و این یعنی زمان آن رسیده که ماشین خود را برای فصل های پاییز و زمستان آینده آماده کنید.

بررسی ترمز و علائم خرابی آن


ترمزها برای عملکرد موثر نیازمند تعمیر و نگهداری منظم هستند و باید بازدید منظمی برای بررسی وضعیت آن ها و رفع هر گونه مشکل برنامه ریزی کرد.

نحوه پنچر گیری لاستیک ماشین


اکثر ما زمانی که متوجه پنچر شدن لاستیک خودرویمان می شویم ، عصبانی شده و کمی اضطراب به سراغمان می آید. اما باید دانست که پنچر شدن لاستیک یکی از مشکلاتی است که هر راننده ای در طول دوره ای که رانندگی می کند ، ممکن است برایش این اتفاق رخ دهد و شاید نیز تا به امروز رخ داده است.

راهنمای کامل چراغ‌های هشدار دهنده روی داشبورد


راهنمایی کامل علائم چراغ های هشدار دهنده خودرو را بدانید

بهترین لاستیک برای MVM X33


mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که بنام MVM Tiggo و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.

علت سفتی فرمان


در صورت سفت شدن فرمان با وجود روشن بودن موتور، باید به مواردی که در این مقاله برایتان توضیح داده ایم عمل کنید

فرمان برقی یا سیستم EPS در خودرو به چه معناست؟


سیستم EPS یکی از آپشن های خودروهای جدید است. دارندگان خودروهای به روز قطعاً تا به امروز با این آپشن خودرویشان برخورد کرده اند. در ادامه به بررسی بیشتر سیستم ESP می پردازیم و علت های روشن شدن آن را برای شما بازگو خواهیم کرد.

روغن ریزی خودرو


یکی از مشکلاتی که گاهاً امکان دارد برای خودرو به وجود بیاید، روغن ریزی است. اگر خودروی شما روغن ریزی دارد حتما آن را جهت تعمیر پیش مکانیک ببرید. یکی از راه حل های جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل، تعویض به موقع روغن های چهارگانه ی ماشین به خصوص روغن ترمز است.

لنت ترمز خودرو


یکی از مهم ترین اجزای اصلی ایمنی در خودرو لنت ترمز است، از همین رو درک چگونگی کار کردن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. لنت ترمز چیست؟ لنت ترمز به منظور کند یا متوقف کردن خودرو طراحی شده است و در دسته ترمز های دیسکی قرار دارد. لنت ترمز با استفاده از اصطکاک انرژی جنبشی وسیله نقیله، آن را به انرژی حرارتی تبدیل می کند.

میزان فرمان


هنگامي كه فرمان خودرو تنظيم باشد، مسير حركت وسيله نقليه كاملا به ‌صورت مستقيم و در امتداد جهتي كه راننده انتخاب مي‌كند قرارمي‌گيرد اما عوامل مختلفي باعث مي‌شوند تا فرمان از حالت ميزان بودنش خارج شود.

6 دلیل برای ماندن رد یا خراش لاستیک روی آسفالت های تازه


رد لاستیک (تایر) غالبا روی آسفالت هایی که به تازگی روکش شده اند نمایان میشود و به مرور زمان از روی آن پاک میشود، بد نیست دلایل این اتفاق را با هم بررسی کنیم.

بازدید های ضروری خودرو


بازدید و بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه هر کدام داری اهمیت خاص خود هستند. برای افزایش بازدهی و بهبود راندمان خودرو و همچنین حفظ امنیت راننده و سرنشینان باید به خودروی خودمان اهمیت دهیم و آن را به طور مستمر بازدید کنیم.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0