• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

پیشرفت صنعت لاستیک تا به امروز


در دنیایی که فناوری و تکنولوژی استفاده شده در خودروها روز به روز درحال افزایش می باشد، داشتن تایرهایی که با ایده و نوآوری های جدید تولید می شوند، برای داشتن سفرهای ایمن و کارآمد ضروری می باشد.

نکات مهم برای رفت و آمدهای روزانه با خودرو


خیلی از ما بطور روزانه برای رفتن به محل کار و یا انجام کارهای روزانه مجبور به این هستیم تا با خودروی خود مسافتی را چه کوتاه و چه طولانی طی کنیم. رفت و آمد می تواند استرس زا باشد چون همیشه در تلاش برای گیر نکردن در این ترافیک هایی که این روزها گریبان ما را گرفته است، هستیک که سروقت به محل کار و یا مقصد موردنظرمان برسیم.

معرفی لاستیک مناسب خودروی رنو کولیوس


رنو کولئوس یک کراس اوور جمع و جور است که در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2000 و سپس مجدداً در سال 2006 در نمایشگاه خودروی پاریس ، توسط تولید کننده فرانسوی رنو ارائه شد. نسل اول کولیوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه یافته است و اکثر تولیدات آن از کارخانه بوسان رنو سامسونگ موتورز انجام می گردید.

چگونه بر طول عمر لاستیک های خودرو بيفزاييم


با به­ کارگيري چند توصيه ساده مي توانيد بر عمر تاير خودرويتان بيفزاييد كه اين موضوع، علاوه بر صرفه اقتصادي، كمك خوبي نيز به حفظ محيط زيست مي كند زيرا توليد هر تاير، با آلودگي محيطي معادل سوختن 26 ليتر بنزين همراه است، ضمن آن كه دفع تايرهاي فرسوده نيز به محيط زيست صدمه وارد مي آورد.

هر آنچه شما باید درباره تعمیر و نگهداری برف پاک کن در زمستان بدانید


برای داشتن یک رانندگی ایمن ، این نکته بسیار مهم است که در همه شرایط آب و هوایی بتوانید دید خوب و واضحی داشته باشید . برف پاک کن خودرو یکی از تجهیزات بسیار مفید ، مهم و ارزان قیمت می باشد که به طرز شگفت انگیزی در تمیز نگه داشتن شیشه جلو و دید شما کمک می کند .

هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟


هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده ، بدون این که به یاد داشته باشید چگونه مسیری را تا مقصد پیموده اید ؟ اگر جواب شما بله است پس شما هیپنوتیزم بزرگراه را تجربه کردید !

تایرهای P Zero پیرلی به عنوان تایرهای استاندارد هیوندای سوناتا جدید 2021


لاستیک های P Zero پیرلی در پی طراحی مجدد هیوندای سوناتا 2021 ، به عنوان تایر فابریک این خودرو جدید به آن اضافه شده است.

همکاری مایکروسافت و بریجستون برای توسعه اولین سیستم کنترل آسیب تایر در دنیا


شرکت مایکروسافت و شرکت ژاپنی بریجستون که یکی از بزرگترین تولید کننده تایر در دنیا می باشد ، همکاری جهت توسعه سیستم کنترل آسیب تایر (TDMS) را آغاز کردند . این سیستم با اتصال به سیستم عامل MCVP (Microsoft’s Connected Vehicle Platform ) مایکروسافت ، آسیب وارد شده به تایر را در همان لحظه تشخیص و اتفاقات روی سطح تایر را شناسایی و به راننده اطلاع می دهد.

راه اندازی مرکز جا به جایی و حمل ونقل شهری هوشمند


شرکت فناوری کانتینتال در جهت ایجاد شهرهای امن تر و هوشمند تر قدم بزرگی را برداشته است . این شرکت یک مرکز جا به جایی و حمل و نقل شهری هوشمند در ابرن هیلز ، میشیگان راه اندازی کرده است.

همه چیز درباره لاستیک‌های پنچررو


اولین تایر‌های پنچر‌رو(ران-فلت) در سال 1980 میلادی وارد بازار شدند، با این حال این لاستیک ها از پرطرفدار‌ترین نوع تایر‌ها هستند.علاوه‌بر کارخانجات تولید خودرو که به صورت استاندارد این تایر را روی خودرو‌های خود نصب می‌کنند، مصرف کنندگان بسیاری نیز متقاضی این تایر‌ها هستند. در اینجا چگونگی عملکرد و مزایای این تایر‌ها را بررسی خواهیم کرد:

خطرات رانندگی با تایر‌های کم باد


به گفته وزارت انرژی ایالات متحده ، اطمینان از اینکه لاستیک ها همیشه دارای باد مناسب باشند، می تواند مصرف سوخت را تا 3 درصد کاهش دهد ولی در صورتی که لاستیک ها کم باد شده باشند می توانند به ازای هر 1PSI افت فشار ، 0.2 مصرف سوخت را افزایش دهند.

تایرهای هوشمند ابداعی کنتیننتال؛ نسل جدید تایرهای خودرو


شرکت کانتیننتال یک شرکت قطعه سازی چند ملیتی است که در سطحی توسعه یافته به ساخت فناوری های هوشمند برتر در صنعت حمل نقل می پردازد

16 دلیل استارت نخوردن خودرو


گاهی اوقات پیش می آید که خودروی شما استارت نمی خورد و ممکن است علت آن را هم متوجه نشوید. در اینجا موارد احتمالی که ممکن است دلیل استارت نخوردن خودرو باشند را برایتان توضیح داده ایم.

راهنمای کامل چراغ‌های هشدار دهنده روی داشبورد


راهنمایی کامل علائم چراغ های هشدار دهنده خودرو را بدانید

راهکارهای ساده برای یک رانندگی لذت بخش در تابستان


چهار حلقه لاستیکی که زیر خودروی شماست نقش مهمی را در ارتباط با جاده دارند برای محافظت از آنها بیشتر بدانید

انواع سنسور های TPMS


سیستم کنترل فشار باد تایرTMPS) ) یک سیستم الکترونیکی در وسیله نقلیه شما است که فشار هوای لاستیک شما را کنترل می کند و هنگام پایین آمدن خطرناک به شما هشدار می دهد.

لاستیک کمی مرموز است!


تایرها قادرند تا هزاران کیلومتر بدون هیچ مشکلی خودروی شما را همراهی کنند، اما ممکن است گاهی مشکلات بزرگ و کوچکی برایشان رخ بدهد. مشکلات بزرگ را که میتوان براحتی تشخیص داد و رفع کرد اما مشکلات جزئی و کوچک ممکن است از دید راننده دور بماند و خسارات جدی را به خودرو وارد کند.

ریسک تصادفات را پایین بیاوریم!


اغلب تصادفات که رخ میدهند ناشی از خطاهای انسانی است. حتی امکان وقوع آن برای رانندگان حرفه ای هم وجود  دارد. پس امری اجتناب ناپذیر است که گاهی نمیتوان مانع آن شد. با رعایت اصول زیر میتوان ریسک وقوع آن را کاهش داد

چند نکته در مورد لاستیک زاپاس!


بعضی از رانندگان فکرمیکنند که تایرهای زاپاس مانند تایرهای دیگر خودرو کار میکنند. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. همانطور که لاستیک های اصلی خودرو نیاز به مرقبت دارند لاستیک زاپاس نیز باید چک شود

آمپر چسباندن


معمولا فکر میکنیم اولین کاری که پس از جوش آوردن خودرو باید انجام دهیم این است که ماشین را خاموش کنیم. اشتباه است!

لاستیک سایز پهن بهتر است یا لاستیک سایز استاندارد ؟


در پهن یا نازک‌ تر شدن یک لاستیک باید به شناسه ای که نشانگر سایز استاندارد لاستیک است  توجه کرد

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0