• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

بهترین لاستیک برای پژو 207


لاستیک استاندارد این خودرو سایز 185/65R14 می باشد ولی شما می توانید سایز 195/60R14 و لاستیک سایز 205/60R14 را نیز جایگزین سایز استاندارد این خودرو کنید. برندهای مختلف لاستیک ایرانی مانند : بارز ، ایران تایر ، یزد تایر ، کویر تایر و گلدستون با قیمت مصوب دولتی و لاستیک خارجی مانند : میشلن و تراینگل انتخاب های مناسبی برای خرید و نصب بر روی این خودرو هستند .

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

مشخصات فنی لاستیک CP672 نکسن


نکسن در سال 1942 در سئول کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام ووسونگ آغاز به فعالیت کرد که بعد از مدتی نام خود را به نکسن تغییر داد. نکسن در سال 2005 موفق شد امتیاز فناوری تولید لاستیک های سیلیکات نانو و نانوکامپوزیت را دریافت کند و با طراحی و تولید لاستیک های با عملکرد فوق العاده بالا (UHP) توانست توسعه ی خود را تکمیل کند.

لاستیک مناسب برای خودروی کوئیک سایپا


سایپا 212 نام خودرویی است که توسط تولیدکننده ی مطرح ایرانی یعنی سایپا ساخته شده است که بعدها به نام کوئیک تغییر نام پیدا کرد. این خودرو در انتهای سال 1395 رونمایی شد. از مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور M15 آن اشاره کرد که همانند تیبا و ساینا بوده و دارای حجم موتور5 /1 لیتری و قدرت 87 اسب بخاری است که در اصل موتور ارتقاء یافته ی خودرو پراید است.

نگهداری از لاستیک ها در فصل تابستان


در روزهای گرم تابستانی ، دمای سطح جاده ها به راحتی می تواند به 150 درجه برسد. بنابراین هوای گرم باعث تجمع شدید گرما و ضعیف شدن لاستیک خودرو می شود و منجر به سایش ، پارگی ، ترکیدگی و عدم تعادل تعلیق می شود که می تواند ایمنی شما و سایر رانندگان در جاده را به خطر بیندازد.

تفاوت لاستیک بارز P648 با P640


لاستیک خودرو از تجهیزات و قطعات اثرگذاری است که علاوه بر بهبود عملکرد خودرو در هر جاده ای ، از جاده های خشک و بارانی گرفته تا بزرگراه ، خارج از جاده (آفرود) ، تردد در داخل شهر و ... ایمنی رانندگان و سرنشینان خودرو را نیز تضمین می کند.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

دریافت حواله تایرهای سنگین و نیمه سنگین ( به روز شده )


در اردیبهشت ماه سال جاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد به دلیل شیوع و همه گیری بیماری کرونا جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و حفظ سلامت و ایمنی ، از این پس رانندگان و مالکان خودروهای سنگین و نیمه سنگین از مراجعه حضوری اجتناب کرده ...

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

برای خرید لاستیک دولتی دیگر نیاز نیست به مراکز توزیع بروید!


دیگر نیاز نیست برای خرید لاستیک دولتی با در دست داشتن مدارک و اسناد زیاد به مراکز توزیع رفته و برای دریافت لاستیک خریداری شده مدت زیادی منتظر دریافت آن باشید.شرکت هایپرتایر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با صرفه جویی در وقت خرید راحتی داشته باشید.

لاستیک کره ای


بهترین لاستیک های کره ای را بیشتر بشناسید

بررسی طرح آج های اپتیمو هانکوک


دراین مقاله می خواهیم به تنوع گل اپتیمو در این برند بپردازیم و ویژگی هر یک را با هم بررسی کنیم

خرید بهترین لاستیک برای ساندرو


بعد از تجربه موفق حضور محصول " L۹۰" در بازار خودروي ايران، اين بار شركت پارس خودرو با همكاري كمپاني رنو محصول جديدي تحت عنوان ساندرو را روانه بازار خودرو كرده است.

بهترین لاستیک برای اپتیما


اپتیما را باید یکی ازموفق‌ترین خودروهای کیا درایران دانست. خودرویی که توسط اطلس‌خودرو، نماینده رسمی کیا درایران، عرضه می‌شود و در بازار داخل مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

بهترین لاستیک برای ماکسیما


نیسان ماکسیما (Nissan Maxima) یکی از خودروهای شرکت ژاپنی نیسان است که از سال ۱۹۷۷ میلادی تاکنون در هفت نسل و مدل تولید شده است. نیسان ماکسیما که در ایران به نام ماکسیما شناخته می شود، در سال 1998 معرفی شد.

بهترین لاستیک برای دنا


دنا محصول ایران خودرواست که میتوان گفت همان سمند بهینه شده است. این خودرو قرار بود جایگزین خودروهای پژو ۴۰۵ و سمند شود. این محصول به دست مهندسان ایرانی و بدون حمایت‌های خارجی وبا استفاده از ظرفیت‌ها وامکانات ایران خودرو طراحی شده‌است.

خرید بهترین لاستیک برای مگان


در این مقاله قصد داریم اتومبیلی را مورد بحث قرار دهیم که چند سال پیش وارد کشورمان شد و تعجب همگان را برانگیخت.

بهترین لاستیک برای سمند


سمند نام یک خودرو تولید شده درایران است. این خودرو در سال ۱۳۸۱ توسط گروه صنعتی ایران خودرو تولید و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده است. این خودرو هم اکنون در مدل‌های گوناگونی به فروش می‌رسد.

بهترین لاستیک برای ال 90


به اعتقاد خیلی از کارشناسان تندر90 یکی از بهترین عملکردها را در میان خودروهای هم رده موجود در بازار ایران کسب کرده است، این خودرو در ایران با نام های متفاوتی شناخته می شود که از آن جمله می توان به مواردی همچون تندر۹۰، ال ۹۰ و لوگان اشاره کرد، تندر۹۰ سالها قبل طی یک قرارداد میان رنو فرانسه و ایران وارد کشور شد.

بهترین لاستیک برای پژو پارس


خودرویی با همان شخصیت پژو 405  که به عنوان یک گام کوچک در خودروسازی داخلی بشمار میرود. ظاهری جذاب و زیبا با چهره نسبتا خشن که بیشتر مورد علاقه مصرف کنندگان قرار گرفت.

بهترین لاستیک برای تیبا


تیبا یکی از پرفروش ‌ترین خودروهای زیررنج قیمتی، ۳۰ میلیون تومان در بازار ایران، بعد از پراید می باشد. تیبا در سال ۱۳۸۸ شمسی در سایپا کاشان تولید گردید در ابتدای نامش را مینیاتور نهادند ولی پس از مدتی نام تیبا را برای این خودرو انتخاب کردند، دو نکته در طراحی تیبا بسیار جالب است اولی کمک از طراحان ایتالیایی در طراحی این خودرو و دومی بهره بردن از قطعات سه خودروی بازار کشور یعنی پراید، ریو و تندر ۹۰ است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0