• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

معرفی لاستیک مناسب خودروی رنو کولیوس


رنو کولئوس یک کراس اوور جمع و جور است که در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2000 و سپس مجدداً در سال 2006 در نمایشگاه خودروی پاریس ، توسط تولید کننده فرانسوی رنو ارائه شد. نسل اول کولیوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه یافته است و اکثر تولیدات آن از کارخانه بوسان رنو سامسونگ موتورز انجام می گردید.

معرفی خودرو رنو کپچر و لاستیک مناسب آن


در سال 2013 بازار خودروهای شاسی بلند کوچک (کراس اوور) ها داغ شد و خودروسازان متوجه شدند که رانندگان چقدر از این سبک خودرو با عملکرد بالا و ابعاد جمع و جور یک هاچ بک پنج درب استقبال می کنند. بنابراین رنو شرکت تولیدکننده خودروی فرانسوی از این فرصت استفاده کرد و رنو کپچر را که یک خودرو کراس اوور است و از قیمتی مناسب نیز برخوردار است را طراحی و تولید کرد.

لاستیک مناسب برای خودروی مزدا 3


خودرو مزدا 3 معروف به مزدا آکسلا در ژاپن ، ترکیبی از یک خودروی جمع و جور و شتابدهنده است که توسط مزدا در ژاپن تولید می شود. این خودرو در سال 2003 به عنوان یک مدل 2004 معرفی شد و جایگزین مدا 323 گردید.

خرید لاستیک مناسب برای تویوتا اف جی کروزر


تویوتا FJ Cruiser یک خودروی شاسی بلند با ظاهری متفاوت و زیبا است که در ژانویه 2003 در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آمریکای شمالی معرفی شد .

تولد اولین خودرو سونی


در نمایشگاه سالانه تجاری ( CES ) 2020 ، سونی از خودرو برقی خود به نام vision-S رونمایی کرد . نمونه اولیه این خودرو بدون راننده می باشد . در این خودرو 33 سنسور تعبیه شده که باعث ایمنی ، راحتی ، سازگاری و ... می شود .

نمایشگاه SEMA 2020 به دلیل بیماری همه گیر کوید 19 کنسل شد


SEMA بزرگترین نمایشگاه و رویداد مربوط به خودرو ، قطعات جانبی ، تجهیزات اصلی ، رسانه های مربوط به این صنعت و متخصصان خودرو می باشد که هر ساله در لاس وگاس برگزار می شود .

برگزاری نمایشگاه SEMA در دوران کرونا


برگزار کنندگان این نمایشگاه اعلام کردند : 1800 کمپانی در این رویداد که از 3 الی 6 نوامبر در لاس وگاس برگزار می شود ، حضور دارند . در این نمایشگاه بسیاری از اقدامات احتیاطی و ایمنی صورت گرفته است که شامل موارد زیر می شود :

ادای احترام به خودروBMW با طراحی خودروی برقی 02 reminiscence توسط david obendorfer


david obendorfer طراح شناخته شده است که خودروها را بین گذشته و آینده طراحی می کند ، او درباره طراحی های خود می گوید : من داستان های گذشته را به شکل معاصر بیان می کنم. طراحی خودرو برقی 02 reminiscence اولین پروژه تولید صفر گازهای گلخانه ای می باشد .

دانستنی های جالب درباره ی آدمک میشلن به نام بی بندوم


آدمک میشلن معروف به بی بندوم از سال 1898 به یک چهره ی محبوب و شناخته شده از برند میشلن در سرتاسر دنیا شناخته شد .

کرونا ، گودیر را هم به چالش کشید !


گودیر آینده ای را برای رانندگان تصور می کند که دیگر هنگام آسیب مجبور به تعویض لاستیک خود نیستند . بلکه در چنین شرایطی لاستیک ها بتوانند خود را ترمیم کنند.

تایرهای AERO برای پرواز خودروهای پرنده در آینده


این طرح امسال توسط شرکت تولید کننده تایر گودیر در 7 مارس و در نمایشگاه ژنوا ، برای رانندگی در جاده و پرواز در آسمان برای خودروهای پرنده رونمایی شد.

16حقیقت جالب درباره تایرها


شما چه مقدار درباره تایرها می دانید ؟ شاید شما فکر می کنید تایرها یک بخش ساده از ماشین هستند که باید به طور منظم تعویض شوند . این درست است ، اما حقیقت های جالب و زیادی درباره تایرها وجود دارد که بیشتر مردم نمی دانند . این مقاله جالب و سرگرم کننده ای درباره تایرهای خودرو است .

پیرلی، فراتر از تایر


محدوده فعالیت شرکت پیرلی فقط به دنیای تایر محدود نمی شود. با سایر فعالیت های پیرلی بیشتر آشنا شوید.

این لاستیک نفس می کشد!


گودیر توانسته با طراحی تایرمفهومی جدیدش درصدر اخبار داغ این صنعت قرار بگیرد. نام این تایرخارق العاده "اکسیژن" می باشد.

معرفی خودرو نیسان جوک و لاستیک مناسب برای آن


این خودرو دارای ظاهری متفاوت و جالب است که در حال حاضر به عنوان پرفروش ترین خودروی تولید شده توسط شرکت نیسان ژاپن شناخته می شود.

آیا میدانستید ؟!


دانستنی های مفید راجبه لاستیک و معرقی برند های معرو لاستیک را مطالع کنید

تایر مفهومی میشلن


در نمایشگاه Movin On  مونتریال میشلن تایر مفهومی 3 بعدی خود را معرفی کرد. نام این مدل ویژن است. بر خلاف لاستیک های معمولی این لاستیک نیازی به باد کردن ندارد. در این نوع طراحی شما با یک تایر کاملا هوشمند رو به رو هستید.

تاریخچه تایر میشلن


میشلن یک تولید کننده لاستیک فرانسوی است که در سال ۱۸۸۹ به وسیله ادوارد و آندره میشلن احداث شد و در کلرمون فران فرانسه مستقر است. شرکت لاستیک میشلن پس از بریجستون دومین تولیدکننده بزرگ تایر در جهان است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0