• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

راهنمای خرید لاستیک واریور


امروزه وجود برند های جدید و متنوع تایر در بازار باعث شده که خرید لاستیک برای رانندگان فرآیند دشواری باشد. یکی از این برندهای جدید، لاستیک واریور است. این تایر با بهره گیری از دانش فنی برند معتبر میشلن توانسته علاوه بر بازار داخلی چین در بازارهای بین المللی نیز توجه های زیادی را به خود کسب کند.

با علامت های روی دیواره لاستیک بارز بیشتر آشنا شویم


در ابتدا و پیش از مطالعه علامت های روی دیواره لاستیک بهتر است نگاهی کوتاه به پرفروش ترین لاستیک ایرانی یعنی بارز بیاندازیم و بعد به بررسی بیشتر این علائم که بر روی دیواره تایر بارز درج شده اند، بپردازیم. لاستیک بارز که عنوان پرفروش ترین لاستیک ایرانی را از برندهای موجود و تولیدی در ایران از آن خود کرده است از سال 1368 تاسیس گشته و از سال 1372 فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده است.

بررسی ویژگی های لاستیک بارز با طرح گل P624


گروه صنعتی بارز در سال 1359 با هدف تولید تایر و تیوپ در اطراف شهر کرمان تاسیس گردید. این شرکت در حل حاضر یکی از بزرگترین کمپانی های تولیدکننده ی انواع لاستیک بارز و همچنین تیوپ بارز در ایران می باشد که محصولاتش را به برخی از کشورهای همسایه نیز صادر می کند.

مشخصات فنی لاستیک تراینگل با طرح گل TC101


تراینگل یکی از بزرگترین شرکت های تولید لاستیک در چین است که در حال حاضر با فروش انواع محصولات خود از قبیل: لاستیک سواری ، لاستیک شاسی بلند ، لاستیک کراس اور ، لاستیک باری و اتوبوسی ، لاستیک سنگین و نیمه سنگین راهسازی و کشاورزی در سراسر دنیا و در بیش از 170 کشور شهرتی جهانی پیدا کرده است ، بطوریکه نام اتراینگل در بین 20 برند مطرح دنیا قرار گرفته است.

ثبت رکورد جدید پورشه پانامرا با لاستیک میشلن


خودرو پورشه پانامرا که مجهز به لاستیک های Pilot Sport Cup 2 میشلن می باشد رکورد جدیدی را در مدار 20.832 کیلومتری نوربرینگ آلمان و در زمان 7 دقیقه و 29.81 ثانیه زد.

مزایا و معایب استفاده از باد نیتروژن در لاستیک


دیگر میدانیم که تنظیم بودن فشار باد لاستیک چقدر مهم است تنظیم بودن باد لاستیک باعث کاهش خیلی ازهزینه ها می شود و در نهایت باعث ایمنی بالاتر نیز می شود. چند سالی است که در کشورما نیز استفاده از گاز نیتروژن به جای باد معمولی رواج پیدا کرده است.

بهترین لاستیک برای رنو داستر


بهترین لاستیک برای رنو داستر داستر یک شاسی بلند جمع و جور است که از سال 2010 به طور مشترک توسط تولید کننده فرانسوی رنو و شرکت تابعه رومانیایی داچیا تولید و به بازار عرضه شده است.

خرید بهترین لاستیک برای مگان


در این مقاله قصد داریم اتومبیلی را مورد بحث قرار دهیم که چند سال پیش وارد کشورمان شد و تعجب همگان را برانگیخت.

انواع مدل ماشین از نظر بدنه!


یکی از فاکتورهایی که در خرید ماشین نقش محوری ایفا میکند، بدنه ی خودرو است. منظور از بدنه ی خودروهمان مشخصات ظاهری به اضافه ی کاربری خودرو است. تصمیم گیری دراین باره کاملا بستگی به نوع کاربری راننده و همچین سلیقه ی شخصی او دارد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0