• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

راهنمای خرید لاستیک واریور


امروزه وجود برند های جدید و متنوع تایر در بازار باعث شده که خرید لاستیک برای رانندگان فرآیند دشواری باشد. یکی از این برندهای جدید، لاستیک واریور است. این تایر با بهره گیری از دانش فنی برند معتبر میشلن توانسته علاوه بر بازار داخلی چین در بازارهای بین المللی نیز توجه های زیادی را به خود کسب کند.

خودرو خود را برای پاییز آماده کنید


هوای سرد و تغییر در الگوهای آب و هوا می تواند بر عملکرد خودروی شما تأثیر بگذارد. همانطور که ماه شهریور کم کم به پایان می رسد هوا هم رفته رفته سرد می شود و این یعنی زمان آن رسیده که ماشین خود را برای فصل های پاییز و زمستان آینده آماده کنید.

بررسی ترمز و علائم خرابی آن


ترمزها برای عملکرد موثر نیازمند تعمیر و نگهداری منظم هستند و باید بازدید منظمی برای بررسی وضعیت آن ها و رفع هر گونه مشکل برنامه ریزی کرد.

بهترین لاستیک برای چری تیگو 5 و چری تیگو 7


درباره چری تیگو و سایز لاستیک مناسب آن بیشتر بدانید؛ سایز لاستیک تیگو 5 در اندازه استاندارد ۲۲۵/۶۵R۱۷ و لاستیک مناسب تیگو 7 در اندازه ۲۲۵/۶۰R۱۸ است که در برندهای مختلف ایرانی مانند: بارز ، ایران تایر ، کویر تایر و... و همچنین تایرهای خارجی مطرح همچون : میشلن، تراینگل، هانکوک، جی تی رادیال و... تولید و عرضه می شود.

ویژگی های لاستیک پرفروش میشلن با طرح گل CrossClimate 2


میشلن ، برندی در حوزه تولید انواع لاستیک که امروزه به عنوان اولین و بهترین برند لاستیک خارجی در سراسر دنیا شناخته می شود و بسیار محبوب نیز است، از سال 1889 تاسیس گردیده و در این سالها با تولید تایرهای باکیفیت و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها توانسته جایگاه ویژه ای را در این صنعت کسب کند.

چک لیستی برای شروع سفر


پیش از آغاز سفر، بررسی لوازم شخصی ، چک کردن و سرویس خودرو و همچنین همراه داشتن لوازم ضروری جز مواردی هستند که باید حتما بررسی شوند. در این مقاله برای اینکه سفری بی دغدغه و خوب داشته باشید، ما چک لیستی از این موارد را برای شما تهیه کرده ایم . باشد که سفر بی خطری داشته باشید.

10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا در سال 2020


می توان گفت ایمنی خودرو به طور عمده ، به کیفیت تایر شما بستگی دارد. شرکت های تولید کننده تایر بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برخی از آنها بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تایر می باشند.

۵ نکته مفید هنگام تعویض و استفاده از لاستیک‌های زمستانی


هنگامی که دمای هوا در مکانی که سکونت دارید به زیر هفت درجه سانتی‌گراد رسید، وقت استفاده از لاستیک های زمستانی رسیده است. از این رو مهم ترین کارهایی که با ورود به سرما باید به آن توجه کنید، تعویض لاستیک های خودرو با لاستیک ها زمستانی است.

با تایرهای مفهومی کمپانی کومهو آشنا شوید


شرکت تایرسازی کومهو در کشور کرهٔ جنوبی از دو مدل تایر مفهومی جدید خود به تازگی رونمایی کرد. این گونه که از شواهد پیدا است هر کدام از تایرها برای کاربرد مخصوصی ساخته شده‌اند.

راهنمای کامل چراغ‌های هشدار دهنده روی داشبورد


راهنمایی کامل علائم چراغ های هشدار دهنده خودرو را بدانید

لاستیک کره ای


بهترین لاستیک های کره ای را بیشتر بشناسید

فرمان پذیری


نرمی فرمان و فرمان پذیری راحت خودرواز جمله عواملی مهم حین رانندگی است. اما گاهی اوقات فرمان سخت میچرخد و اصطلاحا سفت می شود. عوامل متععدی باعث ایجاد چنین حالتی می شود که با هم آنها را بررسی می کنیم

نمک پاشی جاده ها در زمستان


یک روش معمول برای پاکسازی جاده های یخ زده استفاده از یک لایه نمک است که باعث کاهش دمای انجماد آب و ذوب شدن یخ ها می شود.  نمک زدن جاده ها در کشورهای مختلف یک روش استاندارد است و تحقیقات نشان داده  که نمک پاشی در جاده تا 85 درصد خطر لیز خوردن و تصادف را کاهش می دهد. یکی از مشکلاتی که نمک پاشی دارد ، زنگ زدگی قطعات خودرو است و علاوه بر آن مطالعات زیست محیطی نیز نشان می دهد که استفاده از نمک برای از بین بردن یخ زدایی می تواند بر منابع آب ، خاک و گیاهان و حیات وحش محلی تأثیر منفی بگذارد .

مکانیک و مسئول ایمنی خودروی خود باشید


با رعایت یک سری از نکات ساده، خودمان مکانیک و مسئول ایمنی خودروی خودمان باشیم

معرفی برند گودیر (Goodyear)


گودیرتایر، شرکت تایر و لاستیک سازی آمریکاییاست، که در سال ۱۸۹۸ توسط "فرانک سیبرلینگ"، در شهر اکران، اوهایو تاسیس شد.

روغن ریزی خودرو


یکی از مشکلاتی که گاهاً امکان دارد برای خودرو به وجود بیاید، روغن ریزی است. اگر خودروی شما روغن ریزی دارد حتما آن را جهت تعمیر پیش مکانیک ببرید. یکی از راه حل های جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل، تعویض به موقع روغن های چهارگانه ی ماشین به خصوص روغن ترمز است.

کشیدگی فرمان


به چپ به راست، به چپ به راست..... کلافه کنندست! این طور نیست؟ کشیدگی فرمان یا همان گیجی فرمان اتفاقیست که شاید برای هر راننده ای پیش بیاید. کشیدگی فرمان میتواند از علل مختلفی ناشی شود. این اتفاق در شرایط زیر بیشتر رخ میدهد

لنت ترمز خودرو


یکی از مهم ترین اجزای اصلی ایمنی در خودرو لنت ترمز است، از همین رو درک چگونگی کار کردن آن از اهمیت زیادی برخوردار است. لنت ترمز چیست؟ لنت ترمز به منظور کند یا متوقف کردن خودرو طراحی شده است و در دسته ترمز های دیسکی قرار دارد. لنت ترمز با استفاده از اصطکاک انرژی جنبشی وسیله نقیله، آن را به انرژی حرارتی تبدیل می کند.

بازدید های ضروری خودرو


بازدید و بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه هر کدام داری اهمیت خاص خود هستند. برای افزایش بازدهی و بهبود راندمان خودرو و همچنین حفظ امنیت راننده و سرنشینان باید به خودروی خودمان اهمیت دهیم و آن را به طور مستمر بازدید کنیم.

درباره ی لاستیک هانکوک بیشتر بدانیم


تایر(لاستیک) هانکوک توسط جی هان چونگ در کشور کره تولید شد. این شرکت ابتدا با نام چوسون روی کار آمد و بعدها به نام هانکوک تغییراسم یافت. شهرت جهانی این شرکت تا حد زیادی ناشی از تولید تایر(لاستیک) رادیال و بایاس میباشد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0