• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

راهنمای خرید لاستیک واریور


امروزه وجود برند های جدید و متنوع تایر در بازار باعث شده که خرید لاستیک برای رانندگان فرآیند دشواری باشد. یکی از این برندهای جدید، لاستیک واریور است. این تایر با بهره گیری از دانش فنی برند معتبر میشلن توانسته علاوه بر بازار داخلی چین در بازارهای بین المللی نیز توجه های زیادی را به خود کسب کند.

مزایا و معایب لاستیک تراینگل


حتما تا به امروز در هنگام خرید لاستیک نام تراینگل نیز به گوش شما خورده است، برندی چینی که تولیدکننده انواع لاستیک برای طیف مختلفی از خودروهای سواری، شاسی بلند، آفرود، سنگین و نیمه سنگین همچون: باری و اتوبوسی، کشاورزی، عمرانی و ...است.

بهترین لاستیک برای ماشین فولکس گل


فولکس گل یک خودروی ساب کامپکت است که از سال 1980 توسط فولکس واگن دو برزیل به عنوان خودروی سطح پایه در بازار آمریکای لاتین تولید و عرضه شد. جایی که جانشین فولکس واگن نوع 1 (فوسکا) و فولکس واگن برازیلیا عرضه گرید.

ساخت موتور با گلگیر فولکس واگن بیتل


استودیوی aldekas مستقر در مکزیک یک موتور جالب را با استفاده از خودروی محبوب فولکس واگن بیتل ساخته است . نام این موتور bugkart wasowski می باشد ، که برای ساخت آن از گلگیرهای مدل تیپ 1 این خودرو استفاده شده است .

میشلن تایر Pilot Sport 4 تمام فصل را وارد بازار کرد


میشلی اعلام کرد : این تایر برای ارائه عملکرد بهتر در طول سال طراحی شده است و همچنین کنترل بسیار خوبی در هر لحظه و هر فصل را به رانندگان می دهد. این شرکت افزود : تایر Pilot Sport 4 تمام فصول ، آخرین نسل از تایرهای با عملکرد فوق العاده بالا ( UHP ) است .

شرکت گودیر قرارداد تامین لاستیک را برای مسابقات جهانی FIA World Touring امضا می کند .


مسابقات اتومبیلرانی FIA World Touring ( WTCR ) ، بعد از 14 سال برای سه فصل آینده ، گودیر را به عنوان تامین کننده تایر این مسابقات به جای شرکت یوکوهاما معرفی کرد.

فولکس واگن بیتل 82 ساله شد


فولکس واگن بیتل ( فولکس قورباغه ای ) 82 سال قدمت دارد که سه بار تولید آن تکرار شده است . می توان گفت این اتومبیل قبل از نمایش گلف ام کی 1 پیشرو اصلی برای فولکس واگن بوده .

تایر مناسب خودروی پورشه


در رابطه با همکاری پورشه و لاستیک پیرلی بیشتر بدانید.

معرفی برند لینگ لانگ


لینگ لانگ یک شرکت تخصصی بزرگ در زمینه تولید لاستیک و بر پایه تکنولوژی می باشد که محصولات پیشرو مانند لاستیک های رادیال خودروهای سواری و... می باشد

معرفی برند کنتیننتال آگ


کونتیننتال آگ، بزرگترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان می‌باشد، (به آلمانی: Continental AG) که با نام «کونتی» شناخته می‌شود.

اندازه و نوع پیچ و مهره چرخ


شما احتمالاْ درباره مهره چرخ شنیده اید. اما نقش این مهره ها چیست؟ 

بهترین لاستیک برای پژو 206


لاستیک استاندارد این خودرو 185.65.14 می باشد ولی شما می توانید سایز های پهن مانند 205.60.14 را بر روی این خودرو نصب کنید . برندهای مختلف لاستیک ایرانی مانند : بارز ، ایران تایر ، یزد تایر ، کویر تایر و گلدستون با قیمت مصوب دولتی و لاستیک خارجی مانند : میشلن و تراینگل انتخاب های مناسبی برای خرید و نصب بر روی این خودرو هستند .

معرفی برند مارشال


لاستیک های مارشال ارزش ویژه ای را برای پول شما قائل می باشند و تمام انواع لاستیک ها اعم از لاستیک سواری، لاستیک های اس یووی، لاستیک های مخصوص جاده های کوهستانی، کامیون،، ون و کالسکه کودکان را دارا می باشد.

انواع مدل ماشین از نظر بدنه!


یکی از فاکتورهایی که در خرید ماشین نقش محوری ایفا میکند، بدنه ی خودرو است. منظور از بدنه ی خودروهمان مشخصات ظاهری به اضافه ی کاربری خودرو است. تصمیم گیری دراین باره کاملا بستگی به نوع کاربری راننده و همچین سلیقه ی شخصی او دارد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0