• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

جدول رده بندی مسابقات فرمول یک 2023


در سال 2023 میلادی، هفتادچهارمین فصل مسابقات فرمول یک برگزار می‌شود. مسابقه فرمول یک 2023، براساس تقویم خورشیدی کشورمان، از اواسط اسفندماه 1401 شروع شده و در اوایل آذرماه 1402 نیز به پایان می‌رسد.

معرفی خودرو رنو کپچر و لاستیک مناسب آن


در سال 2013 بازار خودروهای شاسی بلند کوچک (کراس اوور) ها داغ شد و خودروسازان متوجه شدند که رانندگان چقدر از این سبک خودرو با عملکرد بالا و ابعاد جمع و جور یک هاچ بک پنج درب استقبال می کنند. بنابراین رنو شرکت تولیدکننده خودروی فرانسوی از این فرصت استفاده کرد و رنو کپچر را که یک خودرو کراس اوور است و از قیمتی مناسب نیز برخوردار است را طراحی و تولید کرد.

بهترین لاستیک برای رنو تلیسمان


رنو تلیسمان یک خودروی خانوادگی بزرگ است که از سال 2015 توسط شرکت خودروسازی فرانسوی رنو تولید گردید. تلیسمان به معنی طلسم یا یک جسم جادویی است که در برابر اراده بد ، یا ماوراءالطبیعه محافظت می کند ، یا به صاحب آن نعمتی مانند خوش شانسی ، سلامتی یا قدرت می دهد.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

جی تی تامین کننده تجهیزات اصلی رنو


جی تی تایر و گروه خودروسازی رنو برای تامین تایر تجهیزات اصلی خودروهای جدید این شرکت با نام های داچیا ساندرو و لوگان قرارداد همکاری مجدد امضا کردند .

لاستیک ها موز نیستند


بخش عمده ای از ایمنی در جاده ها ، اطمینان از مناسب بودن لاستیک های خودروی شما می باشد. تایر میشلن فرانسه کمپینی را با عنوان لاستیک ها موز نیستند ، آغاز کرده است.

میشلن در مسابقات 24 ساعته لمانز 2020


مسابقه 24 ساعته لمانز برای اولین بار در تاریخ خود در 19 و 20 سپتامبر پشت درهای بسته برگزار شد . این یک فرصت دیگر برای میشلن بود تا چشم انداز "همه چیز پایدار خواهد بود" ، را که در کیفیت و عملکرد طولانی مدت لاستیک های خود تجسم کرده است ، به نمایش بگذارد و به تعهد خود در انرژی هیدروژن پایبند باشد .

تکنولوژی ساخت زیره کفش توسط میشلن


در سال 2003 میشلن اولین تکنولوژی ساخت زیره های کفش خود را راه اندازی کرد . شباهت بین فن آوری تایر و زیره های کفش ، ارتباط بین کف پاها و زمین زیر آن می باشد .

میشلن تایر CrossClimate2 را در یک رویداد مجازی رونمایی کرد


اولین تایر CrossClimate که یک تایر تابستانی با قابلیت All-Season بود در سال 2015 توسط میشلن رونمایی شد و حالا میشلن آمریکای شمالی در تاریخ 22 جولای یک رویداد مجازی برگزار کرد تا لاستیک CrossClimate2 را معرفی کند.

میشلن تایر Pilot Sport 4 تمام فصل را وارد بازار کرد


میشلی اعلام کرد : این تایر برای ارائه عملکرد بهتر در طول سال طراحی شده است و همچنین کنترل بسیار خوبی در هر لحظه و هر فصل را به رانندگان می دهد. این شرکت افزود : تایر Pilot Sport 4 تمام فصول ، آخرین نسل از تایرهای با عملکرد فوق العاده بالا ( UHP ) است .

مدیریت انرژی میشلن


در حال حاضر برای محافظت از زمین ما نیاز داریم تا بیشتر از هر زمان دیگر ، انتشار CO2 را کاهش دهیم . آیا میدانید در سال 2019 با افزایش جمعیت و نیازهای روز افزون آنها بیش از 40 میلیارد تن CO2 منتشر شده است؟

پارک ماجراجویی میشلن ۱۰ ساله شد


در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ میشلن دهمین سالگرد این پارک را جشن گرفت. هدف از بازی و سرگرمی در این پارک دستیابی به تاریخچه شکل گیری میشلن است. این پارک نمادین فضایی برای جستجو، هیجان و ایجاد دید تازه‌ نسبت به میشلن است. در این مجموعه تفریح، کسب تجربه‌های جذاب، گشت و گذار در فروشگاه‌های کوچک و نمایش نوآوری‌های جدید تایر صورت می پذیرد.

۱۰ کمپانی لاستیک برتر دنیا


ایمنی خودرو شما به طور عمومی - اگر به طور کامل نگوییم - وابسته به کیفیت تایرهای خودرو شماست. معیار برتری لاستیک های کمپانی‌های تولید کننده کیفیت و رضایت مشتری از لاستیک است.در دنیا تعداد زیادی کمپانی تولید لاستیک وجود دارد که برای تولید لاستیک‌های با کیفیت و برتر با هم در رقابت هستند.

بریجستون را بیشتر بشناسیم


تاریخچه بریجستون را بیشتر بدانید

معرفی برند دانلوپ (Dunlop)


در سال 1988، "جان بوید دانلوپ" موسس این شرکت در حال تماشای پسر خود سواربرسه چرخه ای بود که از تایرهای لاستیکی بدون باد برای حرکت روی سطح سنگفرش استفاده می کرد. وی دریافت که نه تنها حرکت سه چرخه کند است، بلکه پسرش شرایط راحتی را نیز تجربه نمی کند. 

میشلن از دیرباز نوآور بوده...


در سال 1900 برادران میشلن برای اولین بار مجله ی راهنمای میشلن را منتشر کردند. در این راهنما رتبه بندی رستوران ها از نظر تیم آشپزان حرفه ای میشلن تعیین شده است.

معرفی برند گودیر (Goodyear)


گودیرتایر، شرکت تایر و لاستیک سازی آمریکاییاست، که در سال ۱۸۹۸ توسط "فرانک سیبرلینگ"، در شهر اکران، اوهایو تاسیس شد.

خرید بهترین لاستیک برای ساندرو


بعد از تجربه موفق حضور محصول " L۹۰" در بازار خودروي ايران، اين بار شركت پارس خودرو با همكاري كمپاني رنو محصول جديدي تحت عنوان ساندرو را روانه بازار خودرو كرده است.

خرید بهترین لاستیک برای مگان


در این مقاله قصد داریم اتومبیلی را مورد بحث قرار دهیم که چند سال پیش وارد کشورمان شد و تعجب همگان را برانگیخت.

بهترین لاستیک برای ال 90


به اعتقاد خیلی از کارشناسان تندر90 یکی از بهترین عملکردها را در میان خودروهای هم رده موجود در بازار ایران کسب کرده است، این خودرو در ایران با نام های متفاوتی شناخته می شود که از آن جمله می توان به مواردی همچون تندر۹۰، ال ۹۰ و لوگان اشاره کرد، تندر۹۰ سالها قبل طی یک قرارداد میان رنو فرانسه و ایران وارد کشور شد.

موتوجی بی


هدف این مسابقات شرکت دادن موتورهایی است که به صورت عادی نمیتوان در خیابان از آنها استفاده کرد. این رقابتها به طور کلی به سه دسته موتو جی پی، موتو ۲ و موتو ۳ که همه شامل موتورهای چهارزمانه می باشند تقسیم می شوند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0