• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

تأثیرات آب و هوا بر روی فشار لاستیک خودرو


با تغییر فصول و نوسان دما، ممکن است فشار تایرها تغییر کند و این تغییرات منجر به تورم بیش از حد یا کم باد شدن لاستیک‌های شما بشود.اگر می خواهید لاستیک‌های شما، هندلینگ لازم ، کشش و دوام مناسب را داشته باشند، باید فشار هوای کافی تایرها را مرتب بررسی و حفظ کنید.

چگونه باد صحیح تایر را برای خودروی خود پیدا کنم؟


نگهداری لاستیک یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید از نظر ایمنی و هزینه برای خودروی خود انجام دهید.  ساده ترین راه برای مراقبت از لاستیک های خود که سریع و ارزان است: حفظ باد صحیح لاستیک است.

رونمایی فیات از خودرو جدید 500


در تاریخ 4 مارس 2020 ، فیات تولید کننده خودروی ایتالیایی ، اعلام کرد که مدل cinquecento خود را به دنیای برقی می برد ، این شرکت پیش از این 500 la prima cabrio رونمایی کرده بود .

تولد اولین خودرو سونی


در نمایشگاه سالانه تجاری ( CES ) 2020 ، سونی از خودرو برقی خود به نام vision-S رونمایی کرد . نمونه اولیه این خودرو بدون راننده می باشد . در این خودرو 33 سنسور تعبیه شده که باعث ایمنی ، راحتی ، سازگاری و ... می شود .

تایرهای P Zero پیرلی به عنوان تایرهای استاندارد هیوندای سوناتا جدید 2021


لاستیک های P Zero پیرلی در پی طراحی مجدد هیوندای سوناتا 2021 ، به عنوان تایر فابریک این خودرو جدید به آن اضافه شده است.

تایر Pilot Sport Cup 2 Connect میشلن ، اولین تایر آماده اتصال فابریک


لاستیک 2 Connect Pilot Sport Cup آخرین فناوری شرکت تایرسازی میشلن می باشد که برای تجهیزات اصلی خودروسازان طراحی شده است .

همکاری مایکروسافت و بریجستون برای توسعه اولین سیستم کنترل آسیب تایر در دنیا


شرکت مایکروسافت و شرکت ژاپنی بریجستون که یکی از بزرگترین تولید کننده تایر در دنیا می باشد ، همکاری جهت توسعه سیستم کنترل آسیب تایر (TDMS) را آغاز کردند . این سیستم با اتصال به سیستم عامل MCVP (Microsoft’s Connected Vehicle Platform ) مایکروسافت ، آسیب وارد شده به تایر را در همان لحظه تشخیص و اتفاقات روی سطح تایر را شناسایی و به راننده اطلاع می دهد.

لاستیک های هوشمند گودیر


شرکت تایر و لاستیک گودیر اخیراً نزدیک به 5 میلیون کیلومتر آزمایش بر روی جاده ها و آزمایشات میدانی از مشتریان با لاستیک های متصل انجام داده است . لاستیک های متصل – لاستیک هایی هستند که سنسورهای تعبیه شده دارند و قادر به اعلام شرایط لاستیک و خودرو به راننده می باشند .

راه اندازی مرکز جا به جایی و حمل ونقل شهری هوشمند


شرکت فناوری کانتینتال در جهت ایجاد شهرهای امن تر و هوشمند تر قدم بزرگی را برداشته است . این شرکت یک مرکز جا به جایی و حمل و نقل شهری هوشمند در ابرن هیلز ، میشیگان راه اندازی کرده است.

تایرهای AERO برای پرواز خودروهای پرنده در آینده


این طرح امسال توسط شرکت تولید کننده تایر گودیر در 7 مارس و در نمایشگاه ژنوا ، برای رانندگی در جاده و پرواز در آسمان برای خودروهای پرنده رونمایی شد.

آزمون های ترمز گیری تایر بارز


آزمون ترمزگیری و ارزیابی تایر بارز بر روی سطوح های مختلف را مطالعه کنید

امکانات و تجهیزات میدان آزمون بارز


امکانات میدان آزمون بارز را بیشتر بدانید

راهنمای کامل چراغ‌های هشدار دهنده روی داشبورد


راهنمایی کامل علائم چراغ های هشدار دهنده خودرو را بدانید

رابطه ABS و ماندگاری لاستیک


مزایای ترمز ABS و شرایط محافظت از لاستیک ها را مطالعه بفرمایید

نقش والو (والف) در تایر


وجود والو چه فایده ای دارد؟! با وجود والو این اطمینان حاصل می شود که فشار باد داخل لاستیک محفوظ می ماند.

این لاستیک نفس می کشد!


گودیر توانسته با طراحی تایرمفهومی جدیدش درصدر اخبار داغ این صنعت قرار بگیرد. نام این تایرخارق العاده "اکسیژن" می باشد.

کانتیننتال و چراغ برق های هوشمند


مسلما نام شهرهوشمند را شنیده اید. این شهر بر پایه ی اینترنت اشیا یا همان"IOT " ساخته میشود. شهرهوشمند مکانیزمی عجیب و غریب دارد و ویژگی های خاص خود را دارا می باشد

انواع سنسور های TPMS


سیستم کنترل فشار باد تایرTMPS) ) یک سیستم الکترونیکی در وسیله نقلیه شما است که فشار هوای لاستیک شما را کنترل می کند و هنگام پایین آمدن خطرناک به شما هشدار می دهد.

ریپ زدن


لرزش بسیار خفیف صبحگاهی برای موتور طبیعی است، ولی علل لرزش شدید و دائمی عبارتند از:

بهترین لاستیک برای هیوندای آزرا


آزرا، به عنوان مدلی که نشان «هیوندای» را با خود دارد، خودروی خوبی است. در زمینه تجربه رانندگی، آزرا دارای یک رانندگی منطقی به صورت نرم و کنترل‌ شده است

دستگاه فشار سنج


فشارسنج باد لاستیک وسیله ایست برای اندازه گیری میزان فشار باد درون لاستیک های خودرو شما. از انجایی که میزان استاندارد و خاصی برای فشار باد لاستیک تعیین شده است

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0