• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

تفاوت های خودروهای شاسی بلند و کراس اوور


خودرو های شاسی بلند و کراس اوورها دو نوع خودروی چند منظوره هستند که تفاوت های بسیاری دارند. با این حال، توسعه مداوم هر دو پلتفرم، مرز بین آنها را محو کرده است.

معرفی تایر جدید بارز P685 (OPTI RIDE)


لاستیک بارز با طرح گل P685 (OPTI RIDE) مناسب برای استفاده در هر چهار فصل است به طوری که در سطوح خیس و بارانی از سواری نرمی برخوردار و راحتی را برای سرنشینان خودرو به ارمغان می آورد.

پیشرفت صنعت لاستیک تا به امروز


در دنیایی که فناوری و تکنولوژی استفاده شده در خودروها روز به روز درحال افزایش می باشد، داشتن تایرهایی که با ایده و نوآوری های جدید تولید می شوند، برای داشتن سفرهای ایمن و کارآمد ضروری می باشد.

راهنمای خرید لاستیک واریور


امروزه وجود برند های جدید و متنوع تایر در بازار باعث شده که خرید لاستیک برای رانندگان فرآیند دشواری باشد. یکی از این برندهای جدید، لاستیک واریور است. این تایر با بهره گیری از دانش فنی برند معتبر میشلن توانسته علاوه بر بازار داخلی چین در بازارهای بین المللی نیز توجه های زیادی را به خود کسب کند.

تأثیرات آب و هوا بر روی فشار لاستیک خودرو


با تغییر فصول و نوسان دما، ممکن است فشار تایرها تغییر کند و این تغییرات منجر به تورم بیش از حد یا کم باد شدن لاستیک‌های شما بشود.اگر می خواهید لاستیک‌های شما، هندلینگ لازم ، کشش و دوام مناسب را داشته باشند، باید فشار هوای کافی تایرها را مرتب بررسی و حفظ کنید.

نکات مهم برای رانندگی در سیل و آبگرفتگی


در فصل های بارانی، سیلاب‌ها معمولاً زمانی اتفاق می‌افتند که بارندگی شدید و بیش از توانایی جاده ها برای برای تخلیه آب ها باشد. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که در صورت نیاز به رانندگی در مسیرهای سیلابی چگونه می توان با خیال راحت رانندگی کرد و از خاموش شدن موتور در طول سفر جلوگیری کرد؟

نکات مهم رانندگی در هوای بارانی


رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.

مشخصات فنی پرفروش ترین لاستیک بریجستون ژاپن TURANZA T005A


پیش از خرید لاستیک جدید جستجو و تحقیق درباره ی مشخصات لاستیکی که مورد نیاز است، می تواند در انتخاب بهترین لاستیک برای خودرویمان به ما کمک کند. در بازار فروش تجهیزات خودرو همچون لاستیک که از اساسی ترین لوازم خودرو نیز محسوب می گردد، تنوع در برند و طرح گل باعث می شود تا دچار تردید در انتخاب شویم.

نکات مهم اهمیت لاستیک در ایمنی و مصرف سوخت که باید بدانید


لاستیک ها تنها بخشی از خودرو هستند که تماس مستقیم با جاده دارند و بر روی فرمان پذیری خودرو، سواری، ترمز و ایمنی شما تأثیر می گذارند. برای عملکرد بهینه لاستیک‌ها باید باد، عمق آج و بالانس مناسبی داشته باشند. به همین دلیل چک کردن لاستیک های خود به طور منظم گام مهمی در حفاظت از ایمنی و سرمایه گذاری خودرو شما است.

آفرود چیست و لاستیک های مناسب آفرود کدامند ؟


آفرود ، کلمه ای که این روزها و در سال های اخیر اسم آن را زیاد می شنویم. اما شاید خیلی از ما اطلاعات کافی و کاملی از آن نداشته باشیم. با شنیدن کلمه ی آفرود اولین نکته ای که به ذهنمان می رسد ، خودروهای شاسی بلند و حضور در رمل های کویر است. اما باید گفت که آفرود فقط در این کلمه خلاصه نمی شود و مفهومی گسترده تر دارد که در ادامه درباره ی آفرود و آفرود سواری و خودروها و لاستیک های مناسب آن با شما صحبت خواهیم کرد.

مشخصات فنی لاستیک PILOT SPORT 4 میشلن


کمپانی مطرح میشلن در سال 1889 توسط ادوارد میشلن تاسیس گردید. این شرکت تولیدکننده لاستیک از همان ابتدا به دنبال اختراع و تولید تایرهایی بود که به راحتی مصرف کنندگان کمک کند و با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا به هدف خود نیز رسید.

ویژگی های لاستیک تراینگل با طرح گل TH201


در مقاله های پیشین درباره این برند لاستیک مطرح چینی صحبت های زیادی کرده ایم که در اینجا نگاهی کوتاه به تاریخچه ی آن می اندازیم. تراینگل به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ی تایر چینی در دنیا ، چیزی حدود 45 سال می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده است.

چک لیستی برای شروع سفر


پیش از آغاز سفر، بررسی لوازم شخصی ، چک کردن و سرویس خودرو و همچنین همراه داشتن لوازم ضروری جز مواردی هستند که باید حتما بررسی شوند. در این مقاله برای اینکه سفری بی دغدغه و خوب داشته باشید، ما چک لیستی از این موارد را برای شما تهیه کرده ایم . باشد که سفر بی خطری داشته باشید.

میزان باد تایرهای آفرودی


همیشه و در همه جا مطالعه کرده ایم که باید باد تایر خود را در حالت مناسب حفظ كنیم . به طور کلی این ایده خوبی است ، زیرا به مدیریت سایش لاستیک و ایمنی کمک می کند.

تفاوت بین لاستیک های All-Terrain و Mud-Terrain


ممکن است این سخت ترین تصمیمی باشد که هر یک از علاقه مندان به آفرود با آن روبرو شوند ، اینکه آیا با لاستیک All-Terrain یا Mud-Terrain به سفر و آفرود بروند ؟ آنها با انتخاب این تایرها نگران مسیرهای سنگی ، ناهموار و گل آلود نخواهند بود و کسانی که به آفرود می روند به شما خواهند گفت که تایر مناسب می تواند یک خاطره خوب در مسیر و یا یک کابوس برای شما بسازد .

هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟


هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده ، بدون این که به یاد داشته باشید چگونه مسیری را تا مقصد پیموده اید ؟ اگر جواب شما بله است پس شما هیپنوتیزم بزرگراه را تجربه کردید !

آشنایی با اصطلاحاتی که هنگام خرید لاستیک با آن روبرو می شویم


در هنگام جستجو برای خرید لاستیک ( تایر ) جدید با اصطلاحاتی روبرو می شویم که ممکن است خیلی از ما درباره آن اطلاعاتی نداشته باشیم . در این مقاله لیستی از این اصطلاحات که نشان دهنده عملکرد تایر می باشد ، به شکل ساده و کوتاه بیان شده که دانستن آن برای هر راننده ای الزامی می باشد.

کرونا ، گودیر را هم به چالش کشید !


گودیر آینده ای را برای رانندگان تصور می کند که دیگر هنگام آسیب مجبور به تعویض لاستیک خود نیستند . بلکه در چنین شرایطی لاستیک ها بتوانند خود را ترمیم کنند.

نکاتی که پیش از آغاز سفرهای نوروزی باید رعایت کنید


مسافرت های نوروزی در بین ما ایرانیان طرفداران زیادی دارد. بیشتر مردم از این تعطیلات استفاده کرده و اقدام به مسافرت های داخلی با خودرو شخصی خود می کنند . به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم نکات مهمی را که پیش از سفر باید رعایت کرد یادآوری کنیم . الیته قطعاً خیلی از ما این نکات را می دانیم اما این مطالب برای یادآوریمان و آگاهی افرادی که تجربه سفر های طولانی با خودرو خود را نداشته اند مناسب است .

عرضه تایر های جدید بارز و برندهای ایرانی دیگر برای خودروهای شاسی بلند (SUV)


خودروهای شاسی بلند ( SUV ) با توجه به وزن سنگینی که دارند باید از تایرهایی با ابعاد بزرگتر و وزن بالاتر استفاده کنند . این تایرها به دلیل وزن بالای خودرو ، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

علل و انواع آسیب لاستیک


تایر‌ها می تواند به دلایل مختلف آسیب ببینند، می تواند بدون این که راننده بلافاصله آگاه شود مشکلی رخ دهد. شایع ترین انواع آسیب های پیش آمده در تایر سوراخ، بریدگی، ضربه، ترک، برآمدگی و سایش نامنظم است. در این بخش علائم و نشانه ها را برای کمک به شما در تشخیص این مشکل توضیح خواهیم داد

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0