• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره لاستیک مارشال بیشتر بدانید


لاستیک مارشال يك شعبه از شركت تاير كومهو است كه مقر اصلى آن در شهر گوانگ جو، كره جنوبى مى باشد. تاير مارشال زير نظر اين گروه با بيش از 25 سال تجربه مداوم در زمينه توليد انواع لاستيك همواره تلاش كرده است تا لاستيك‌هاى مقرون به صرفه اما با كيفيت بالا و دوام مناسب توليد كند.

درباره بازار لاستیک چین بیشتر بدانید


گذشت زمان باعث شد چین خط تولید خود را از کمی به کیفی سوق داده و کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش دهد و به همین دلیل تعداد زیادی از تولیدکنندگان چینی از بخش های مختلف توانسته اند وارد بازارهای بین المللی شوند.

بهترین لاستیک چینی کدام است


لاستیک بخش مهم خودروی شما را تشکیل می دهد و تعویض به موقع لاستیک ها از لحاظ اقتصادی برای همه امکان پذیر نمی باشد، برای حل این مشکل لاستیک های چینی وارد بازار شدند.

چند راهکار برای اینکه خودروی قدیمی شما عالی به نظر برسد!


گاهی اوقات ممکن است پس از چند سال، از رانندگی با خودروی قدیمی خود کسل شویم و در این حالت ترجیح می دهیم بدون صرف هزینه‌های زیاد، تنها با چند راه حل ساده و ارزان دستی به سر و روی همین خودروی فعلی‌امان بکشیم.

نکات مهم اهمیت لاستیک در ایمنی و مصرف سوخت که باید بدانید


لاستیک ها تنها بخشی از خودرو هستند که تماس مستقیم با جاده دارند و بر روی فرمان پذیری خودرو، سواری، ترمز و ایمنی شما تأثیر می گذارند. برای عملکرد بهینه لاستیک‌ها باید باد، عمق آج و بالانس مناسبی داشته باشند. به همین دلیل چک کردن لاستیک های خود به طور منظم گام مهمی در حفاظت از ایمنی و سرمایه گذاری خودرو شما است.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

آیا خودروی شما برای زمستان آماده است؟


همیشه در فصل سرما و زمستان درصد خرابی خودروها افزایش چشمگیری پیدا می کند . سعی کنید پیش از شروع فصل سرما باتری ، موتور ، سیستم انتقال قدرت ، خطوط ترمز ، فیلترهای هوا و سیستم خنک کننده و گرم کننده را چک کنید

ژاپن چشم ها را به سمت آسمان می چرخاند ، مسابقه ای برای طراحی خودروهای پرنده در سه سال


دولت ژاپن برنامه های سرمایه گذاری خود را برای توسعه خودروهای پرنده اعلام کرده است. هدف دولت ژاپن در سه سال آینده ( تا سال 2023 ) حل مشکلات جا به جایی با استفاده از خودروهای پرنده برای حمل و نقل مردم در شهرهای بزرگ ، مناطق کوهستانی دشوار و جزایر دورافتاده است.

تاثیرات کرونا بر روی غول تولید کننده تایر


میشلن در سه ماهه اول سال 2020 با 8.3 درصد کاهش سود نسبت به سال گذشته روبرو شد.

پیرلی آموزش دیجیتال جدید را برای فروشندگان تایر و کارمندان فروش راه اندازی کرد


فعالیت های آموزشی پیرلی هرگز متوقف نمی شود و اکنون نوآوری مهمی را معرفی کرده است. با آمدن بیماری همه گیر Covid-19 ، زندگی همه آدمها به حالت تعطیل در آمده است . به همین دلیل ، بسته های آموزشی جدید را به صورت مجازی برای فروشندگان و نیروی فروش آنها آماده کرده است.

معرفی برند سونار


تاریخچه و معرفی لاستیک سونار را مطالعه کنید

معرفی برند لینگ لانگ


لینگ لانگ یک شرکت تخصصی بزرگ در زمینه تولید لاستیک و بر پایه تکنولوژی می باشد که محصولات پیشرو مانند لاستیک های رادیال خودروهای سواری و... می باشد

معرفی برند کنتیننتال آگ


کونتیننتال آگ، بزرگترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان می‌باشد، (به آلمانی: Continental AG) که با نام «کونتی» شناخته می‌شود.

بریجستون را بیشتر بشناسیم


تاریخچه بریجستون را بیشتر بدانید

لاستیک کره ای


بهترین لاستیک های کره ای را بیشتر بشناسید

تایرهای ران فلت پیرلی (Pirelli)


در چند سال اخیر صنعت خودرو سازی بسیار مورد توجه سرمایه گذاران و سهام داران قرار گرفته است. وجود آنها کمک شایانی به رشد این صنعت کرده است. همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین اجزای خودرو لاستیک می باشد.

معرفی برند دانلوپ (Dunlop)


در سال 1988، "جان بوید دانلوپ" موسس این شرکت در حال تماشای پسر خود سواربرسه چرخه ای بود که از تایرهای لاستیکی بدون باد برای حرکت روی سطح سنگفرش استفاده می کرد. وی دریافت که نه تنها حرکت سه چرخه کند است، بلکه پسرش شرایط راحتی را نیز تجربه نمی کند. 

معرفی برند گودیر (Goodyear)


گودیرتایر، شرکت تایر و لاستیک سازی آمریکاییاست، که در سال ۱۸۹۸ توسط "فرانک سیبرلینگ"، در شهر اکران، اوهایو تاسیس شد.

نوکیان تایر


" نوکیان تایرز" شرکت تولید کننده ی لاستیک فنلاندی است که دفتر مرکزی آن در شهر نوکیا فنلاند قرار دارد. این شرکت با بیش از هشتاد سال سابقه تولید تایر، سرشناس‌ترین کارخانه تولید تایرهای زمستانی، باری و صنعتی در جهان است.

درباره لاستیک یزد تایر بیشتر بدانیم !


بخش قابل توجهی از محصولات یزد تایر برای تامین مصرف شرکتهای خودرو ساز و کارخانجات ساخت موتورسیکلت و دوچرخه در کشور بکار میرود و مابقی فروش داخلی از طریق شبکه نمایندگی در سراسر کشور توزیع می گردد

معرفی برند لاسا


شرکت ترکیه ای لاسا تقریبا 42 سال است که مشغول به فعالیت می باشد. این برند شعار خود را "The Intelligence Choice"  به معنای " انتخاب هوشمندانه  " قرار داده است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0