• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

جدول رده بندی مسابقات فرمول یک 2023


در سال 2023 میلادی، هفتادچهارمین فصل مسابقات فرمول یک برگزار می‌شود. مسابقه فرمول یک 2023، براساس تقویم خورشیدی کشورمان، از اواسط اسفندماه 1401 شروع شده و در اوایل آذرماه 1402 نیز به پایان می‌رسد.

خرید لاستیک مناسب برای تویوتا اف جی کروزر


تویوتا FJ Cruiser یک خودروی شاسی بلند با ظاهری متفاوت و زیبا است که در ژانویه 2003 در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آمریکای شمالی معرفی شد .

خرید بهترین لاستیک برای تویوتا لندکروز


لندکروز خودرویی چهار چرخ محرک (four wheel drive) است که توسط شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا تولید می شود. این مدل از طولانی ترین سری مدل های تویوتا و دومین شاسی بلند تولید شده پس از شورولت سابربن است.

کمپانی تایر تراینگل


کارخانه تایرسازی تراینگل به عنوان یکی از پیشروان این صنعت در نوآوری و تکنولوژی، از حدود 45 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع تایرهای سواری، شاسی بلند، آفرود، باری، اتوبوسی، راهسازی، معدنی و صنعتی آغاز کرده است.

10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا در سال 2020


می توان گفت ایمنی خودرو به طور عمده ، به کیفیت تایر شما بستگی دارد. شرکت های تولید کننده تایر بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برخی از آنها بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تایر می باشند.

پیرلی تامین کننده تایرهای مسابقات جهانی رالی از سال 2021 تا 2024 شد


پیرلی از سال 2021 تا 2024 توسط FIA به عنوان تنها تأمین کننده مسابقات رالی جهانی انتخاب شده است.

ساخت کارخانه بازیافت تایرهای قدیمی جهت به دست آوردن موادی سازگار با محیط زیست


شرکت GDTs در استرالیا برای برخورد با میلیاردها لاستیک قدیمی تشکیل شد . یک تکنولوژی جدید که بدون گاز گلخانه ای لاستیک ها را به کربن ، روغن و فولاد تبدیل می کند.

۱۰ کمپانی لاستیک برتر دنیا


ایمنی خودرو شما به طور عمومی - اگر به طور کامل نگوییم - وابسته به کیفیت تایرهای خودرو شماست. معیار برتری لاستیک های کمپانی‌های تولید کننده کیفیت و رضایت مشتری از لاستیک است.در دنیا تعداد زیادی کمپانی تولید لاستیک وجود دارد که برای تولید لاستیک‌های با کیفیت و برتر با هم در رقابت هستند.

معرفی برند پیرلی


همه چیز از شروع پیرلی یکی از بزرگ‌ ترین تولید کنندگان تایر تا اکنون را بدانید

معرفی برند لینگ لانگ


لینگ لانگ یک شرکت تخصصی بزرگ در زمینه تولید لاستیک و بر پایه تکنولوژی می باشد که محصولات پیشرو مانند لاستیک های رادیال خودروهای سواری و... می باشد

معرفی برند کومهو


مجموعه شرکت های کومهو (Kumho Asiana Group) یکی از بزرگترین شرکتهای بزرگ دنیا می باشند که در زمینه های مختلفی ازجمله صنایع اتومبیل, شیمیایی, خطوط هواپیمایی می باشد.

لاستیک کره ای


بهترین لاستیک های کره ای را بیشتر بشناسید

معرفی برند دانلوپ (Dunlop)


در سال 1988، "جان بوید دانلوپ" موسس این شرکت در حال تماشای پسر خود سواربرسه چرخه ای بود که از تایرهای لاستیکی بدون باد برای حرکت روی سطح سنگفرش استفاده می کرد. وی دریافت که نه تنها حرکت سه چرخه کند است، بلکه پسرش شرایط راحتی را نیز تجربه نمی کند. 

درباره ی لاستیک بی اف گودریچ بیشتر بدانیم


شرکت BF Goodrich یکی از شرکت‌های بزرگ آمریکایی است که در سال  1870 فعالیت خود را آغاز نمود. تایر های گودریچ به صورتی طراحی شده اند که کاملا پاسخ گوی توقعات یک راننده از رانندگی خواهند بود.

نوکیان تایر


" نوکیان تایرز" شرکت تولید کننده ی لاستیک فنلاندی است که دفتر مرکزی آن در شهر نوکیا فنلاند قرار دارد. این شرکت با بیش از هشتاد سال سابقه تولید تایر، سرشناس‌ترین کارخانه تولید تایرهای زمستانی، باری و صنعتی در جهان است.

معرفی برند مارشال


لاستیک های مارشال ارزش ویژه ای را برای پول شما قائل می باشند و تمام انواع لاستیک ها اعم از لاستیک سواری، لاستیک های اس یووی، لاستیک های مخصوص جاده های کوهستانی، کامیون،، ون و کالسکه کودکان را دارا می باشد.

بهترین لاستیک برای پراید


پراید یکی از پر تیراژ ترین خودروها در طول تاریخ خودروسازی ایران می باشد و یکی از دلایل آن قیمت مقرون به صرفه آن بوده است .

برند پیرلی


پیرلی یک شرکت چند ملیتی مستقر در میلان ایتالیا میباشد. این شرکت تحت نظر شرکت چینی کمچاینا کار خود را آغاز کرد. این شرکت چینی یکی ازبزرگترین حامیان تولیدکنندگان لاستیک (تایر) های بریجستون، گودییر و میشلین میباشد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0