• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

تفاوت بین انواع لاستیک را بدانید


با توجه به انواع گوناگون لاستیک بهتر است لاستیک‌های خودرو را متناسب با وسیله نقلیه و شرایط آب و هوایی و رانندگی که به طور منظم انجام می‌دهید، تهیه کنید.

بررسی ویژگی های جدیدترین لاستیک بارز با طرح گل P610


لاستیک بارز P610 (PRORIDE) یکی از جدیدترین تایرهای شرکت بارز است که آج آن از نوع چهار فصل می باشد و برای آب و هوای مختلف بسیار مناسب است. این تایر رادیال از دوام و طول عمر بالاییی برخوردار است و عملکرد بسیار خوبی در جاده ها گوناگون دارد.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

مزایا و معایب لاستیک CHAMPIRO BXT PRO جی تی رادیال


برند جی تی رادیال یکی از تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در دنیا است که علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری تخصص در تولید لاستیک آفرودی ، لاستیک مسابقه ای و ... نیز دارد و گفته می شود اسپانسر تیم های اتومبیلرانی بزرگی نیز است. جی تی رادیال یکی از شرکت زیر مجموعه کمپانی بزرگ تایر جی تی است که بسیار شناخته شده و محبوب است.

آفرود چیست و لاستیک های مناسب آفرود کدامند ؟


آفرود ، کلمه ای که این روزها و در سال های اخیر اسم آن را زیاد می شنویم. اما شاید خیلی از ما اطلاعات کافی و کاملی از آن نداشته باشیم. با شنیدن کلمه ی آفرود اولین نکته ای که به ذهنمان می رسد ، خودروهای شاسی بلند و حضور در رمل های کویر است. اما باید گفت که آفرود فقط در این کلمه خلاصه نمی شود و مفهومی گسترده تر دارد که در ادامه درباره ی آفرود و آفرود سواری و خودروها و لاستیک های مناسب آن با شما صحبت خواهیم کرد.

مشخصات فنی و قیمت لاستیک خودرو سیتروئن


سیتروئن متعلق به آندره سیتروئن است که در سال 1919 تاسیس گردید. این شرکت امروزه جزوی از شرکت های استلانتیس می باشد. جالب است بدانید این شرکت 8 سال بعد از تاسیس به یکی از بزرگترین خودروسازان اروپا و چهارمین خودروساز بزرگ دنیا شد.

لاستیک مناسب برای خودروی کوئیک سایپا


سایپا 212 نام خودرویی است که توسط تولیدکننده ی مطرح ایرانی یعنی سایپا ساخته شده است که بعدها به نام کوئیک تغییر نام پیدا کرد. این خودرو در انتهای سال 1395 رونمایی شد. از مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور M15 آن اشاره کرد که همانند تیبا و ساینا بوده و دارای حجم موتور5 /1 لیتری و قدرت 87 اسب بخاری است که در اصل موتور ارتقاء یافته ی خودرو پراید است.

خرید بهترین لاستیک برای تویوتا لندکروز


لندکروز خودرویی چهار چرخ محرک (four wheel drive) است که توسط شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا تولید می شود. این مدل از طولانی ترین سری مدل های تویوتا و دومین شاسی بلند تولید شده پس از شورولت سابربن است.

نگهداری از لاستیک ها در فصل تابستان


در روزهای گرم تابستانی ، دمای سطح جاده ها به راحتی می تواند به 150 درجه برسد. بنابراین هوای گرم باعث تجمع شدید گرما و ضعیف شدن لاستیک خودرو می شود و منجر به سایش ، پارگی ، ترکیدگی و عدم تعادل تعلیق می شود که می تواند ایمنی شما و سایر رانندگان در جاده را به خطر بیندازد.

تفاوت لاستیک بارز P648 با P640


لاستیک خودرو از تجهیزات و قطعات اثرگذاری است که علاوه بر بهبود عملکرد خودرو در هر جاده ای ، از جاده های خشک و بارانی گرفته تا بزرگراه ، خارج از جاده (آفرود) ، تردد در داخل شهر و ... ایمنی رانندگان و سرنشینان خودرو را نیز تضمین می کند.

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

لاستیک TBR ، لاستیک OTR ، لاستیک PCR چیست ؟


فعالان در صنعت تایر، از کلمات TBR ، OTR ، PCR برای انواع تایرها استفاده می کنند، اما افراد زیادی هستند که معنی این کلمات را نمی دانند. این کلمات نام تایر در بخش های مختلف می باشد که اسم آنها مخفف گردیده است. در اینجا به بررسی و تفاوت بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

جی تی تامین کننده تجهیزات اصلی رنو


جی تی تایر و گروه خودروسازی رنو برای تامین تایر تجهیزات اصلی خودروهای جدید این شرکت با نام های داچیا ساندرو و لوگان قرارداد همکاری مجدد امضا کردند .

تفاوت بین لاستیک های All-Terrain و Mud-Terrain


ممکن است این سخت ترین تصمیمی باشد که هر یک از علاقه مندان به آفرود با آن روبرو شوند ، اینکه آیا با لاستیک All-Terrain یا Mud-Terrain به سفر و آفرود بروند ؟ آنها با انتخاب این تایرها نگران مسیرهای سنگی ، ناهموار و گل آلود نخواهند بود و کسانی که به آفرود می روند به شما خواهند گفت که تایر مناسب می تواند یک خاطره خوب در مسیر و یا یک کابوس برای شما بسازد .

تایر Mud-Terrain ( زمین گل و لای ) چیست؟


طی صد سال گذشته با وجود جهش های عظیم در فناوری خودرو ، تنها چیزی که می تواند قدرتمندترین و پیشرفته ترین وسیله نقلیه را در مسیر خود متوقف کند ، گل و لای است. به همین دلیل است که اختراع تایر مناسب با این شرایط بسیار مهم بوده است .

تایرهای جدید Adventuro HT Highway All Season جی تی رادیال


جی تی اعلام کرد تایرهای جدید Adventuro HT Highway All Season برای مسافت های طولانی و رانندگی نرم و بی صدا طراحی شده است . این لاستیک مناسب برای انواع خودروهای سواری ، شاسی بلند و وانت می باشد که توسط کمپانی جی تی و با برند GT Radial ارائه می شود .

دریافت حواله تایرهای سنگین و نیمه سنگین ( به روز شده )


در اردیبهشت ماه سال جاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد به دلیل شیوع و همه گیری بیماری کرونا جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و حفظ سلامت و ایمنی ، از این پس رانندگان و مالکان خودروهای سنگین و نیمه سنگین از مراجعه حضوری اجتناب کرده ...

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

مواد اولیه تولید لاستیک خودرو


بیش از 200 ماده اولیه وارد ترکیبات تایر می شود . این ترکیبات گسترده بسته به نوع تایر تولید شده ، هر كدام نقشی را ایفا می كنند. ترکیبات لاستیکی از الاستومرها ( یک پلیمر) ، پرکننده های تقویت کننده ، پلاستیک سازها و سایر عناصر شیمیایی تشکیل شده است.

عرضه تایر های جدید بارز و برندهای ایرانی دیگر برای خودروهای شاسی بلند (SUV)


خودروهای شاسی بلند ( SUV ) با توجه به وزن سنگینی که دارند باید از تایرهایی با ابعاد بزرگتر و وزن بالاتر استفاده کنند . این تایرها به دلیل وزن بالای خودرو ، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0