• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

فشار لاستیک در هوای سرد


فشار مناسب تایر برای حفظ کشش و کاهش خطر تصادف حیاتی است. کم باد بودن لاستیک علاوه بر آسیب به تایر و کاهش طول عمر مفید آن می تواند سلامتی و ایمنی سرنشینان را نیز تهدید کند.

چگونگی انتخاب رینگ مناسب برای خودرو ؟


آیا به دنبال رینگ های جدید برای ماشین خود هستید اما نمی دانید چه نوع رینگی را و چه سایزی را خریداری کنید ! تنوع بسیار بالا در سایز، نوع رینگ و برندهای متفاوت در بازار باعث می گردد تا شما دچار آشفتگی شوید و ندانید که چه رینگی برای خودروی شما مناسب است. در این مقاله، ما به شما کمک می کنیم تا مجموعه کاملی از رینگ ها را بشناسید تا به راحتی بتوانید آن را برای وسیله نقلیه خود انتخاب کنید.

مزایا و معایب لاستیک تراینگل


حتما تا به امروز در هنگام خرید لاستیک نام تراینگل نیز به گوش شما خورده است، برندی چینی که تولیدکننده انواع لاستیک برای طیف مختلفی از خودروهای سواری، شاسی بلند، آفرود، سنگین و نیمه سنگین همچون: باری و اتوبوسی، کشاورزی، عمرانی و ...است.

مشخصات فنی و قیمت لاستیک خودرو سیتروئن


سیتروئن متعلق به آندره سیتروئن است که در سال 1919 تاسیس گردید. این شرکت امروزه جزوی از شرکت های استلانتیس می باشد. جالب است بدانید این شرکت 8 سال بعد از تاسیس به یکی از بزرگترین خودروسازان اروپا و چهارمین خودروساز بزرگ دنیا شد.

معرفی خودرو رنو کپچر و لاستیک مناسب آن


در سال 2013 بازار خودروهای شاسی بلند کوچک (کراس اوور) ها داغ شد و خودروسازان متوجه شدند که رانندگان چقدر از این سبک خودرو با عملکرد بالا و ابعاد جمع و جور یک هاچ بک پنج درب استقبال می کنند. بنابراین رنو شرکت تولیدکننده خودروی فرانسوی از این فرصت استفاده کرد و رنو کپچر را که یک خودرو کراس اوور است و از قیمتی مناسب نیز برخوردار است را طراحی و تولید کرد.

بررسی لاستیک هانکوک با طرح گل DYNAPRO HP2


کمپانی تولیدکننده لاستیک هانکوک در سال 1941 در شهر سئول کشور کر تاسیس گردید. در ابتدای فعالیت این شرکت نام آن چوسان بود که بعدها به هانکوک تغییر نام پیدا کرد. هانکوک در طی سالها فعالیت توانست جایگاه ویژه ای در این صنعت کسب کند و با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها و متریال های مرغوب و باکیفیت در سراسر دنیا شناخته و محبوب شود.

کمپانی تایر تراینگل


کارخانه تایرسازی تراینگل به عنوان یکی از پیشروان این صنعت در نوآوری و تکنولوژی، از حدود 45 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع تایرهای سواری، شاسی بلند، آفرود، باری، اتوبوسی، راهسازی، معدنی و صنعتی آغاز کرده است.

شورولت جدید ، هانکوک به پا می کند


هانکوک با تایر تمام فصل Kinergy GT (H436) ، تامین کننده تجهیزات اصلی خودرو جدید شورولت را با نام Trailblazer شد . این تایر تمام فصل ، مناسب برای کراس اوور است و برای رانندگی در مناطق و شرایط مختلف جاده ای طراحی شده است.

تایر Pilot Sport Cup 2 Connect میشلن ، اولین تایر آماده اتصال فابریک


لاستیک 2 Connect Pilot Sport Cup آخرین فناوری شرکت تایرسازی میشلن می باشد که برای تجهیزات اصلی خودروسازان طراحی شده است .

چرا لاستیک های سفارشی؟


گاهی بر روی دیواره تایر علامت های خاصی وجود دارد که بیانگر تولید تایر برای خودرویی به خصوص می باشد.

پیرلی، فراتر از تایر


محدوده فعالیت شرکت پیرلی فقط به دنیای تایر محدود نمی شود. با سایر فعالیت های پیرلی بیشتر آشنا شوید.

لاستیک پی زیرو، از پیست مسابقه تا جاده


طرح آج پی زیرو PZERO پیرلی یکی از بهترین تایرهای دنیا می باشد که تکنولوژی های خاصی در تولید آن در نظر گرفته شده است.

تایر عقرب (Scorpion) پیرلی، همراه همیشگی شما


در رابطه با خصوصیات طرح آج تایرهای عقرب (Scorpion) پیرلی بیشتر بدانید.

تاریخچه فناوری در بارز


 دو برابرکردن ظرفیت تولید خط تایرهای رادیال باری، اتوبوسی تمام سیمی و رسانیدن آن به ظرفیت 360 هزار حلقه در سال توسط شرکت بارز

معرفی برند لینگ لانگ


لینگ لانگ یک شرکت تخصصی بزرگ در زمینه تولید لاستیک و بر پایه تکنولوژی می باشد که محصولات پیشرو مانند لاستیک های رادیال خودروهای سواری و... می باشد

لاستیک کره ای


بهترین لاستیک های کره ای را بیشتر بشناسید

بهترین لاستیک برای پژو پارس


خودرویی با همان شخصیت پژو 405  که به عنوان یک گام کوچک در خودروسازی داخلی بشمار میرود. ظاهری جذاب و زیبا با چهره نسبتا خشن که بیشتر مورد علاقه مصرف کنندگان قرار گرفت.

آیرودینامیک


برای درک بهترآئرودینامیک، شاید بهتر است به آسمان نگاه کنیم. همان اصول اولیه‌ای که باعث ماندن هواپیما در هوا می‌شوند، برای چسباندن خودروها به سطح زمین مورد استفاده قرارمی‌گیرند. مقطع منحنی بال‌های هواپیما باعث منحرف‌ کردن جریان هوا و«عبور با فشار» بخشی ازهوا در سطح بالا و بخشی دیگر در پایین بال می‌شود.

خودرو های بدون راننده (خودران)


خیلی خیلی زودتر از آنچه فکرش را میکنیم خودروهای هوشمند بدون راننده به جوامع بشری میپیوندند. شاید این سوال پیش بیاید که با توجه به سرعت توصیف ناپذیر پیشرفت تکنولوژی، چرا تا به حال این خودرو ها وارد بازار نشده اند؟ پاسخ این سوال این است که، خودروهای بدون راننده روی کار نمی آیند تا زمانی که ما انسانها ابتدا در نگرشمان و بعد در زیرساختهای جاده ایمان تغییر ایجاد نکنیم.

چرا در خودرو های جدید لاستیک زاپاس از لاستیک معمولی کوچک تر است؟


مطمئناً برای اکثر رانندگان مسئله ی پنچر شدن لاستیک پیش آمده است. در مقالات زیادی در وب سایت هایپرتایر درباره ی چگونگی پنچرگیری تایر ، استفاده از اسپری پنچرگیری لاستیک ، لاستیک های پنچررو چه کاربردی دارند و نکاتی درباره ی لاستیک زاپاس با شما صحبت کرده ایم. در اینجا قصد داریم درباره ی لاستیک های زاپاس کوچک که امروزه در اکثر خودروهای جدید مشاهده می شود ، صحبت کنیم.

تاریخچه لاستیک نکسن


شرکت نکسن از سال 1942 فعالیت خود را آغاز نمود. در ابتدا این شرکت با نام هیونگ ای شروع به کار کرد. نکسن مفتخر است که توانسته به مدت 71 سال به صنعت تولید لاستیک (تایر) خدمت کند. نکسن به عنوان اولین شرکت کره ای تولید لاستیک (تایر) در سال 1956 به رسمیت شناخته شد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0