• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

مزایا و معایب لاستیک واریور


واریور اولین بار در سال 2011 و در طی همکاری مشترک میشلن و بزرگترین کمپانی تولیدی لاستیک در چین، که دابل کوین نام دارد، تاسیس شد. لاستیک چینی واریور با بهره گیری از دانش فنی میشلن توانسته نظر بازارهای بین المللی را نیز به خود جلب کند و در دسته تایرهای درجه یک چینی قرار بگیرد

چگونه باد صحیح تایر را برای خودروی خود پیدا کنم؟


نگهداری لاستیک یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید از نظر ایمنی و هزینه برای خودروی خود انجام دهید.  ساده ترین راه برای مراقبت از لاستیک های خود که سریع و ارزان است: حفظ باد صحیح لاستیک است.

چگونه بر طول عمر لاستیک های خودرو بيفزاييم


با به­ کارگيري چند توصيه ساده مي توانيد بر عمر تاير خودرويتان بيفزاييد كه اين موضوع، علاوه بر صرفه اقتصادي، كمك خوبي نيز به حفظ محيط زيست مي كند زيرا توليد هر تاير، با آلودگي محيطي معادل سوختن 26 ليتر بنزين همراه است، ضمن آن كه دفع تايرهاي فرسوده نيز به محيط زيست صدمه وارد مي آورد.

رونمایی هانکوک از تایر لافن G FIT 4S


سازنده ی تایر هانکوک از اضافه شدن لاستیک جدیدو تمام فصل برای خودروهای سواری و شاسی بلند کوچک و متوسط به سبد محصولات تجاری برند زیر مجموعه خود با نام G FIT 4S لافن خبر می دهد.

برای خرید لاستیک دولتی دیگر نیاز نیست به مراکز توزیع بروید!


دیگر نیاز نیست برای خرید لاستیک دولتی با در دست داشتن مدارک و اسناد زیاد به مراکز توزیع رفته و برای دریافت لاستیک خریداری شده مدت زیادی منتظر دریافت آن باشید.شرکت هایپرتایر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با صرفه جویی در وقت خرید راحتی داشته باشید.

دو لاستیک جدید از گودیر


کمپانی گودیر خبری از تولید و عرضه دو لاستیک جدید در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد که بر طبق آن در سال ۲۰۱۹ دو لاستیک جدید به بازار عرضه خواهد کرد. یک لاستیک ویژه زمستان که در بهار ۲۰۱۹ در بازار عرضه می‌شود و لاستیک دوم ایگل اکسیلارت که در اواخر بهار ۲۰۱۹ در بازار قابل خرید است.

چرا لاستیک دست دوم نخریم؟!


به چند دلیل لاستیک دست دوم نخرید

ریسک تصادفات را پایین بیاوریم!


اغلب تصادفات که رخ میدهند ناشی از خطاهای انسانی است. حتی امکان وقوع آن برای رانندگان حرفه ای هم وجود  دارد. پس امری اجتناب ناپذیر است که گاهی نمیتوان مانع آن شد. با رعایت اصول زیر میتوان ریسک وقوع آن را کاهش داد

وسایلی که باید در ماشین داشته باشیم !


وسایل مورد نیاز ماشین که بهتر است همیشه همراهتان باشد

صفر یا کارکرده؟!


یکی از اصلی ترین مزایای ماشین صفر یا جدید گارانتی آن است. که این مسئله خود به تنهایی باعث کاهش خیلی از هزینه های اضافی میشود. بسیاری از اتومبیل های جدید در سالهای اول به تعمییرات کمی نیاز دارند بنابراین مالک خودرو بیشتر نیازمند نگهداری صحیح آن میباشد.

خرید آنلاین لاستیک


خرید آنلاین میتواند بهترین دوست یک مصرف کننده ی هوشمند باشد. ازطریق خرید آنلاین شما میتوانید به راحتی با چند کلیک روی ماوس، محصولات را مقایسه کنید و از تخفیف ها با خبر شوید و در نهایت خرید خود را انجام دهید.هم اکنون این امکان برای فروش لاستیک (تایر) نیز فراهم شده است.

گزارش روزنامه اعتماد از تیم هایپر تایر


گزارش روزنامه اعتماد از تیم هایپر تایر

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0