• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

تفاوت بین انواع لاستیک را بدانید


با توجه به انواع گوناگون لاستیک بهتر است لاستیک‌های خودرو را متناسب با وسیله نقلیه و شرایط آب و هوایی و رانندگی که به طور منظم انجام می‌دهید، تهیه کنید.

ویژگی یکی از پرفروش ترین لاستیک های تراینگل TR928


چند سالی است که به علت ممنوعیت در واردات کالا و همچنین تحریم، محصولات چینی نه تنها بازار ایران را بلکه تمام بازارهای جهانی را قبضه کرده اند. لاستیک چینی نیز از محصولاتی است که برندهای مختلف آن در کیفیت های متنوع و گوناگون در ایران بفروش می رسد که یکی از این برندها تراینگل است.

شرایط استفاده از گارانتی لاستیک خودرو


همیشه درمورد اهمیت لاستیک در خودرو صحبت کرده ایم. داشتن لاستیک هایی سالم به شما در داشتن یک رانندگی ایمن و لذت بخش بسیار کمک می کنند. اما گاهی ممکن است ایراد داشتن و سالم نبودن لاستیک پیش از خرید شما اتفاق افتاده باشد که قابل رویت نبوده و شما بعد از مدتی رانندگی متوجه آن شده باشید.

مزایا و معایب لاستیک تراینگل


حتما تا به امروز در هنگام خرید لاستیک نام تراینگل نیز به گوش شما خورده است، برندی چینی که تولیدکننده انواع لاستیک برای طیف مختلفی از خودروهای سواری، شاسی بلند، آفرود، سنگین و نیمه سنگین همچون: باری و اتوبوسی، کشاورزی، عمرانی و ...است.

چگونه باد لاستیک خودروی خود را چک کنیم ؟


همانطور که همیشه به آن اشاره شده ، لاستیک از تجهیزات اساسی هر خودرویی است که توجه به آن می تواند ایمنی شما را بالا ببرد و در هزینه ی شما نیز صرفه جویی کند. در مقاله ی نکات مهم درباره اهمیت لاستیک در ایمنی و کاهش مصرف سوخت درباره ی این صحبت کردیم که تنظیم بودن باد لاستیک می تواند نقشی اساسی در ایمنی سرنشینان و مصرف سوخت شما داشته باشد.

مزایا و معایب لاستیک CHAMPIRO BXT PRO جی تی رادیال


برند جی تی رادیال یکی از تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در دنیا است که علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری تخصص در تولید لاستیک آفرودی ، لاستیک مسابقه ای و ... نیز دارد و گفته می شود اسپانسر تیم های اتومبیلرانی بزرگی نیز است. جی تی رادیال یکی از شرکت زیر مجموعه کمپانی بزرگ تایر جی تی است که بسیار شناخته شده و محبوب است.

لاستیک مناسب برای خودروی کوئیک سایپا


سایپا 212 نام خودرویی است که توسط تولیدکننده ی مطرح ایرانی یعنی سایپا ساخته شده است که بعدها به نام کوئیک تغییر نام پیدا کرد. این خودرو در انتهای سال 1395 رونمایی شد. از مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور M15 آن اشاره کرد که همانند تیبا و ساینا بوده و دارای حجم موتور5 /1 لیتری و قدرت 87 اسب بخاری است که در اصل موتور ارتقاء یافته ی خودرو پراید است.

انتخاب و خرید بهترین لاستیک برای ساینا


در این مقاله به بررسی خودروی ساینا و خرید بهترین لاستیک برای آن در سایز مناسب و قیمت دولتی و مقرون به صرفه می پردازیم.

تفاوت لاستیک بارز P648 با P640


لاستیک خودرو از تجهیزات و قطعات اثرگذاری است که علاوه بر بهبود عملکرد خودرو در هر جاده ای ، از جاده های خشک و بارانی گرفته تا بزرگراه ، خارج از جاده (آفرود) ، تردد در داخل شهر و ... ایمنی رانندگان و سرنشینان خودرو را نیز تضمین می کند.

قفل رینگ چرخ چیست و چه کاربردی دارد ؟


در بعضی شرایط و زمان ها به دلیل عدم وجود پارکینگ یا جای پارک در خیابان های پرتردد ، مجبور به پارک کردن خودرو در کوچه ها و خیابان های خلوت و دورافتاده می شویم که این خود باعث اضطراب و نگرانی ما از سرقت چرخ و یا لوازم داخل خودرو می گردد که البته ممکن است پیش از این نیز برای شما پیش آمده باشد که لاستیک و چرخ های خودرویتان به همراه رینگ آن مورد سرقت قرار گرفته باشد.

رونمایی هانکوک از تایر لافن G FIT 4S


سازنده ی تایر هانکوک از اضافه شدن لاستیک جدیدو تمام فصل برای خودروهای سواری و شاسی بلند کوچک و متوسط به سبد محصولات تجاری برند زیر مجموعه خود با نام G FIT 4S لافن خبر می دهد.

میشلن در مسابقات 24 ساعته لمانز 2020


مسابقه 24 ساعته لمانز برای اولین بار در تاریخ خود در 19 و 20 سپتامبر پشت درهای بسته برگزار شد . این یک فرصت دیگر برای میشلن بود تا چشم انداز "همه چیز پایدار خواهد بود" ، را که در کیفیت و عملکرد طولانی مدت لاستیک های خود تجسم کرده است ، به نمایش بگذارد و به تعهد خود در انرژی هیدروژن پایبند باشد .

رونمایی هانکوک از تایر زمستانی


شرکت هانکوک در حال به روز رسانی لاستیک زمستانی UHP خود با تایر زمستانه i * cept evo 3 جدید برای خودروهای سواری و تایر زمستانه i * cept evo 3 X برای خودروهای شاسی بلند است. این طراحی جدید نه تنها بر تغییر شرایط آب و هوایی در اروپا ، بلکه بر روی الزامات خودروهای هیبریدی و برقی متمرکز است .

تایرهای جدید Adventuro HT Highway All Season جی تی رادیال


جی تی اعلام کرد تایرهای جدید Adventuro HT Highway All Season برای مسافت های طولانی و رانندگی نرم و بی صدا طراحی شده است . این لاستیک مناسب برای انواع خودروهای سواری ، شاسی بلند و وانت می باشد که توسط کمپانی جی تی و با برند GT Radial ارائه می شود .

ادای احترام به خودروBMW با طراحی خودروی برقی 02 reminiscence توسط david obendorfer


david obendorfer طراح شناخته شده است که خودروها را بین گذشته و آینده طراحی می کند ، او درباره طراحی های خود می گوید : من داستان های گذشته را به شکل معاصر بیان می کنم. طراحی خودرو برقی 02 reminiscence اولین پروژه تولید صفر گازهای گلخانه ای می باشد .

پیرلی تامین کننده تایرهای مسابقات جهانی رالی از سال 2021 تا 2024 شد


پیرلی از سال 2021 تا 2024 توسط FIA به عنوان تنها تأمین کننده مسابقات رالی جهانی انتخاب شده است.

شرکت گودیر قرارداد تامین لاستیک را برای مسابقات جهانی FIA World Touring امضا می کند .


مسابقات اتومبیلرانی FIA World Touring ( WTCR ) ، بعد از 14 سال برای سه فصل آینده ، گودیر را به عنوان تامین کننده تایر این مسابقات به جای شرکت یوکوهاما معرفی کرد.

تایرهای AERO برای پرواز خودروهای پرنده در آینده


این طرح امسال توسط شرکت تولید کننده تایر گودیر در 7 مارس و در نمایشگاه ژنوا ، برای رانندگی در جاده و پرواز در آسمان برای خودروهای پرنده رونمایی شد.

16حقیقت جالب درباره تایرها


شما چه مقدار درباره تایرها می دانید ؟ شاید شما فکر می کنید تایرها یک بخش ساده از ماشین هستند که باید به طور منظم تعویض شوند . این درست است ، اما حقیقت های جالب و زیادی درباره تایرها وجود دارد که بیشتر مردم نمی دانند . این مقاله جالب و سرگرم کننده ای درباره تایرهای خودرو است .

برای خرید لاستیک دولتی دیگر نیاز نیست به مراکز توزیع بروید!


دیگر نیاز نیست برای خرید لاستیک دولتی با در دست داشتن مدارک و اسناد زیاد به مراکز توزیع رفته و برای دریافت لاستیک خریداری شده مدت زیادی منتظر دریافت آن باشید.شرکت هایپرتایر این امکان را برای شما فراهم کرده تا با صرفه جویی در وقت خرید راحتی داشته باشید.

همه چیز درباره لاستیک‌های پنچررو


اولین تایر‌های پنچر‌رو(ران-فلت) در سال 1980 میلادی وارد بازار شدند، با این حال این لاستیک ها از پرطرفدار‌ترین نوع تایر‌ها هستند.علاوه‌بر کارخانجات تولید خودرو که به صورت استاندارد این تایر را روی خودرو‌های خود نصب می‌کنند، مصرف کنندگان بسیاری نیز متقاضی این تایر‌ها هستند. در اینجا چگونگی عملکرد و مزایای این تایر‌ها را بررسی خواهیم کرد:

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0