• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

بهترین لاستیک برای تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرو مکس


تیگو 8 پلاس که در ایران آن را به نام تیگو 8 پرو می شناسیم در اصل اولین عضو خانواده فونیکس و نسل دوم تیگو 8 می باشد که بهبود قابل توجه ای در ظاهر و آپشن های خود داشته است.سایز لاستیک تیگو 8 پرو و سایز لاستیک تیگو 8 پرو مکس 235/55R18 می باشد که در بازار در برند های ایرانی و خارجی تولید و عرضه می گردد.

مزایا و معایب لاستیک تراینگل


حتما تا به امروز در هنگام خرید لاستیک نام تراینگل نیز به گوش شما خورده است، برندی چینی که تولیدکننده انواع لاستیک برای طیف مختلفی از خودروهای سواری، شاسی بلند، آفرود، سنگین و نیمه سنگین همچون: باری و اتوبوسی، کشاورزی، عمرانی و ...است.

مشخصات فنی لاستیک CP672 نکسن


نکسن در سال 1942 در سئول کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام ووسونگ آغاز به فعالیت کرد که بعد از مدتی نام خود را به نکسن تغییر داد. نکسن در سال 2005 موفق شد امتیاز فناوری تولید لاستیک های سیلیکات نانو و نانوکامپوزیت را دریافت کند و با طراحی و تولید لاستیک های با عملکرد فوق العاده بالا (UHP) توانست توسعه ی خود را تکمیل کند.

بررسی لاستیک هانکوک با طرح گل DYNAPRO HP2


کمپانی تولیدکننده لاستیک هانکوک در سال 1941 در شهر سئول کشور کر تاسیس گردید. در ابتدای فعالیت این شرکت نام آن چوسان بود که بعدها به هانکوک تغییر نام پیدا کرد. هانکوک در طی سالها فعالیت توانست جایگاه ویژه ای در این صنعت کسب کند و با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها و متریال های مرغوب و باکیفیت در سراسر دنیا شناخته و محبوب شود.

ویژگی های لاستیک تراینگل با طرح گل TH201


در مقاله های پیشین درباره این برند لاستیک مطرح چینی صحبت های زیادی کرده ایم که در اینجا نگاهی کوتاه به تاریخچه ی آن می اندازیم. تراینگل به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ی تایر چینی در دنیا ، چیزی حدود 45 سال می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده است.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

تایر هانکوک بر روی خودرو آئودی RS Q8


کمپانی تولیدکننده لاستیک هانکـوک کره به عنـوان تامین کننده تجهیـزات اصلی خـودرو آئودی RS Q8 انتخـاب شد.

کمپانی تایر تراینگل


کارخانه تایرسازی تراینگل به عنوان یکی از پیشروان این صنعت در نوآوری و تکنولوژی، از حدود 45 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه انواع تایرهای سواری، شاسی بلند، آفرود، باری، اتوبوسی، راهسازی، معدنی و صنعتی آغاز کرده است.

تایر سازگار با محیط زیست هانکوک برای فیات


هانکوک اعلام کرد که فیات را به تایر Kinergy Eco² برای تجهیزات اصلی این خودرو مجهز کرده است .

جی تی تامین کننده تجهیزات اصلی رنو


جی تی تایر و گروه خودروسازی رنو برای تامین تایر تجهیزات اصلی خودروهای جدید این شرکت با نام های داچیا ساندرو و لوگان قرارداد همکاری مجدد امضا کردند .

میشلن در مسابقات 24 ساعته لمانز 2020


مسابقه 24 ساعته لمانز برای اولین بار در تاریخ خود در 19 و 20 سپتامبر پشت درهای بسته برگزار شد . این یک فرصت دیگر برای میشلن بود تا چشم انداز "همه چیز پایدار خواهد بود" ، را که در کیفیت و عملکرد طولانی مدت لاستیک های خود تجسم کرده است ، به نمایش بگذارد و به تعهد خود در انرژی هیدروژن پایبند باشد .

شورولت جدید ، هانکوک به پا می کند


هانکوک با تایر تمام فصل Kinergy GT (H436) ، تامین کننده تجهیزات اصلی خودرو جدید شورولت را با نام Trailblazer شد . این تایر تمام فصل ، مناسب برای کراس اوور است و برای رانندگی در مناطق و شرایط مختلف جاده ای طراحی شده است.

هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟


هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده ، بدون این که به یاد داشته باشید چگونه مسیری را تا مقصد پیموده اید ؟ اگر جواب شما بله است پس شما هیپنوتیزم بزرگراه را تجربه کردید !

مدیریت انرژی میشلن


در حال حاضر برای محافظت از زمین ما نیاز داریم تا بیشتر از هر زمان دیگر ، انتشار CO2 را کاهش دهیم . آیا میدانید در سال 2019 با افزایش جمعیت و نیازهای روز افزون آنها بیش از 40 میلیارد تن CO2 منتشر شده است؟

پیرلی تامین کننده تایرهای مسابقات جهانی رالی از سال 2021 تا 2024 شد


پیرلی از سال 2021 تا 2024 توسط FIA به عنوان تنها تأمین کننده مسابقات رالی جهانی انتخاب شده است.

شرکت گودیر قرارداد تامین لاستیک را برای مسابقات جهانی FIA World Touring امضا می کند .


مسابقات اتومبیلرانی FIA World Touring ( WTCR ) ، بعد از 14 سال برای سه فصل آینده ، گودیر را به عنوان تامین کننده تایر این مسابقات به جای شرکت یوکوهاما معرفی کرد.

عرضه تایر های جدید بارز و برندهای ایرانی دیگر برای خودروهای شاسی بلند (SUV)


خودروهای شاسی بلند ( SUV ) با توجه به وزن سنگینی که دارند باید از تایرهایی با ابعاد بزرگتر و وزن بالاتر استفاده کنند . این تایرها به دلیل وزن بالای خودرو ، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

علل و انواع آسیب لاستیک


تایر‌ها می تواند به دلایل مختلف آسیب ببینند، می تواند بدون این که راننده بلافاصله آگاه شود مشکلی رخ دهد. شایع ترین انواع آسیب های پیش آمده در تایر سوراخ، بریدگی، ضربه، ترک، برآمدگی و سایش نامنظم است. در این بخش علائم و نشانه ها را برای کمک به شما در تشخیص این مشکل توضیح خواهیم داد

۱۰ کمپانی لاستیک برتر دنیا


ایمنی خودرو شما به طور عمومی - اگر به طور کامل نگوییم - وابسته به کیفیت تایرهای خودرو شماست. معیار برتری لاستیک های کمپانی‌های تولید کننده کیفیت و رضایت مشتری از لاستیک است.در دنیا تعداد زیادی کمپانی تولید لاستیک وجود دارد که برای تولید لاستیک‌های با کیفیت و برتر با هم در رقابت هستند.

پیرلی، فراتر از تایر


محدوده فعالیت شرکت پیرلی فقط به دنیای تایر محدود نمی شود. با سایر فعالیت های پیرلی بیشتر آشنا شوید.

تایر مناسب خودروی پورشه


در رابطه با همکاری پورشه و لاستیک پیرلی بیشتر بدانید.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0