• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره بازار لاستیک چین بیشتر بدانید


گذشت زمان باعث شد چین خط تولید خود را از کمی به کیفی سوق داده و کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش دهد و به همین دلیل تعداد زیادی از تولیدکنندگان چینی از بخش های مختلف توانسته اند وارد بازارهای بین المللی شوند.

بهترین لاستیک برای سانتافه


درسال 2007 نسل دوم سانتافه تولید و سپس راهی بازار ایران هم شد. لاستیک مناسب برای سانتافه در تیپ های 6 سیلندر و 4 سیلندر سایز فابریک 235/60R18 می باشد. البته برای این خودرو می توان از سایز پهن 235/55R19 نیز استفاده کرد.

مشخصات فنی سانگ یانگ و بهترین لاستیک برای آن


شرکت موتور سانگ یانگ چهارمین خودروساز بزرگ مستقر در کره جنوبی است. سانگ یانگ در ابتدا به عنوان دو شرکت جداگانه به نام های کارگاه موتور Ha Dong-hwan و Dongbang Motor Co در سال 1954 شروع به فعالیت کرد و در اواسط سال 1963، این دو شرکت با هم ادغام شدند.

بهترین لاستیک برای کیا سراتو


کیا سراتو یک خودرو جمع و جور است که در سال 2003 توسط شرکت کیا کره جنوبی طراحی و تولید شد. این خودرو در ایالات متحده به عنوان کیا فورته شناخته می شود و در کره جنوبی K3 و در چین فورته K3 یا شوما نامیده می شود.

مشخصات فنی لاستیک CP672 نکسن


نکسن در سال 1942 در سئول کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام ووسونگ آغاز به فعالیت کرد که بعد از مدتی نام خود را به نکسن تغییر داد. نکسن در سال 2005 موفق شد امتیاز فناوری تولید لاستیک های سیلیکات نانو و نانوکامپوزیت را دریافت کند و با طراحی و تولید لاستیک های با عملکرد فوق العاده بالا (UHP) توانست توسعه ی خود را تکمیل کند.

لاستیک مناسب برای خودروی مزدا 3


خودرو مزدا 3 معروف به مزدا آکسلا در ژاپن ، ترکیبی از یک خودروی جمع و جور و شتابدهنده است که توسط مزدا در ژاپن تولید می شود. این خودرو در سال 2003 به عنوان یک مدل 2004 معرفی شد و جایگزین مدا 323 گردید.

ویژگی های لاستیک تراینگل با طرح گل TH201


در مقاله های پیشین درباره این برند لاستیک مطرح چینی صحبت های زیادی کرده ایم که در اینجا نگاهی کوتاه به تاریخچه ی آن می اندازیم. تراینگل به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ی تایر چینی در دنیا ، چیزی حدود 45 سال می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده است.

تیک آف چیست ؟


کلمه ی Take off یک اصطلاح رایج است که به لحظه ی آغاز پرواز هواپیما گفته می شود و در مسابقات اتومبیلرانی سرعتی کاربرد زیادی دارد.

پارک ماجراجویی میشلن ۱۰ ساله شد


در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ میشلن دهمین سالگرد این پارک را جشن گرفت. هدف از بازی و سرگرمی در این پارک دستیابی به تاریخچه شکل گیری میشلن است. این پارک نمادین فضایی برای جستجو، هیجان و ایجاد دید تازه‌ نسبت به میشلن است. در این مجموعه تفریح، کسب تجربه‌های جذاب، گشت و گذار در فروشگاه‌های کوچک و نمایش نوآوری‌های جدید تایر صورت می پذیرد.

معرفی برند پیرلی


همه چیز از شروع پیرلی یکی از بزرگ‌ ترین تولید کنندگان تایر تا اکنون را بدانید

تاریخچه فناوری در بارز


 دو برابرکردن ظرفیت تولید خط تایرهای رادیال باری، اتوبوسی تمام سیمی و رسانیدن آن به ظرفیت 360 هزار حلقه در سال توسط شرکت بارز

بریجستون را بیشتر بشناسیم


تاریخچه بریجستون را بیشتر بدانید

لاستیک کره ای


بهترین لاستیک های کره ای را بیشتر بشناسید

معرفی برند دانلوپ (Dunlop)


در سال 1988، "جان بوید دانلوپ" موسس این شرکت در حال تماشای پسر خود سواربرسه چرخه ای بود که از تایرهای لاستیکی بدون باد برای حرکت روی سطح سنگفرش استفاده می کرد. وی دریافت که نه تنها حرکت سه چرخه کند است، بلکه پسرش شرایط راحتی را نیز تجربه نمی کند. 

تفاوت تایر ران فلت با تیوبلس


لاستیک های تیوبلس، با ورود جسم برُنده، دیگرهوا از آن خارج نمی شود و خود جسم خارجی به عنوان درپوشی برای جلوگیری ازخروج هوای داخل تایرعمل می کند.

درباره ی لاستیک بی اف گودریچ بیشتر بدانیم


شرکت BF Goodrich یکی از شرکت‌های بزرگ آمریکایی است که در سال  1870 فعالیت خود را آغاز نمود. تایر های گودریچ به صورتی طراحی شده اند که کاملا پاسخ گوی توقعات یک راننده از رانندگی خواهند بود.

ولکانیزاسیون در ساخت تایر چیست؟!


کائوچو در صنعت کاربردهای فراوانی دارد. کائوچو از زمانی که گیاهان بر روی زمین به وجود آمدند وجود داشته است. برخی از فسیل‌های گیاهان تولیدکننده کائوچو، سه میلیون‌ سال قدمت دارند. کائوچو از گیاهان خاصی گرفته می‌شود.

بهترین لاستیک برای پژو 206


لاستیک استاندارد این خودرو 185.65.14 می باشد ولی شما می توانید سایز های پهن مانند 205.60.14 را بر روی این خودرو نصب کنید . برندهای مختلف لاستیک ایرانی مانند : بارز ، ایران تایر ، یزد تایر ، کویر تایر و گلدستون با قیمت مصوب دولتی و لاستیک خارجی مانند : میشلن و تراینگل انتخاب های مناسبی برای خرید و نصب بر روی این خودرو هستند .

بهترین لاستیک برای پراید


پراید یکی از پر تیراژ ترین خودروها در طول تاریخ خودروسازی ایران می باشد و یکی از دلایل آن قیمت مقرون به صرفه آن بوده است .

معرفی برند لاستیک سومیتومو


سومیتومو یک شرکت ژاپنی است که به تولید تایر مشهورمیباشد. این برند 107 سال سابقه ی فعالیت داشته و در رنکینگ جهانی جز ده برند اول تولید تایر قرار دارد. سومیتومو به تولید لاستیک با کیفیت و از همه مهمتر با تکنولوژی بالا شهرت جهانی دارد.

برند لافن (Laufen)


این برند همواره به دنبال خلق ارزش و کیفیت برای مشتری بوده و توانسته جایگاه منحصر به فردی را در بازار لاستیک به خود اختصاص دهد. لافن با متنوع سازی محصولات خود دست مصرف کنندگان را برای انتخاب گزینه های بیشتر باز گذاشته است

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0