• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره بازار لاستیک چین بیشتر بدانید


گذشت زمان باعث شد چین خط تولید خود را از کمی به کیفی سوق داده و کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش دهد و به همین دلیل تعداد زیادی از تولیدکنندگان چینی از بخش های مختلف توانسته اند وارد بازارهای بین المللی شوند.

بهترین لاستیک برای سانتافه


درسال 2007 نسل دوم سانتافه تولید و سپس راهی بازار ایران هم شد. لاستیک مناسب برای سانتافه در تیپ های 6 سیلندر و 4 سیلندر سایز فابریک 235/60R18 می باشد. البته برای این خودرو می توان از سایز پهن 235/55R19 نیز استفاده کرد.

بررسی ویژگی های جدیدترین لاستیک بارز با طرح گل P610


لاستیک بارز P610 (PRORIDE) یکی از جدیدترین تایرهای شرکت بارز است که آج آن از نوع چهار فصل می باشد و برای آب و هوای مختلف بسیار مناسب است. این تایر رادیال از دوام و طول عمر بالاییی برخوردار است و عملکرد بسیار خوبی در جاده ها گوناگون دارد.

با علامت های روی دیواره لاستیک بارز بیشتر آشنا شویم


در ابتدا و پیش از مطالعه علامت های روی دیواره لاستیک بهتر است نگاهی کوتاه به پرفروش ترین لاستیک ایرانی یعنی بارز بیاندازیم و بعد به بررسی بیشتر این علائم که بر روی دیواره تایر بارز درج شده اند، بپردازیم. لاستیک بارز که عنوان پرفروش ترین لاستیک ایرانی را از برندهای موجود و تولیدی در ایران از آن خود کرده است از سال 1368 تاسیس گشته و از سال 1372 فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده است.

شرایط استفاده از گارانتی لاستیک خودرو


همیشه درمورد اهمیت لاستیک در خودرو صحبت کرده ایم. داشتن لاستیک هایی سالم به شما در داشتن یک رانندگی ایمن و لذت بخش بسیار کمک می کنند. اما گاهی ممکن است ایراد داشتن و سالم نبودن لاستیک پیش از خرید شما اتفاق افتاده باشد که قابل رویت نبوده و شما بعد از مدتی رانندگی متوجه آن شده باشید.

مفهوم نقاط قرمز و زرد روی دیواره لاستیک خودرو چیست ؟


همانطور که می دانید روی دیواره ی هر لاستیکی، یکسری اعداد و حروف انگلیسی درج شده است که در مقاله های متعددی درباره ی آنها صحبت کرده ایم. بطور مثال پیش از این در مقاله علائم درج شده روی دیواره لاستیک ، درباره سایز لاستیک ، نوع و ساختار لاستیک ، شاخص بار و شاخص سرعت لاستیک ، تحمل بار اضافی لاستیک ، تاریخ تولید لاستیک ، شاخص دما، شاخص سایش و شاخص چسبندگی آن توضیح داده ایم.

قیمت انواع لاستیک ایرانی و لاستیک خارجی


لاستیک از تجهیزات مهم هر خودرویی است که انتخاب درست و سالم بودن آن امنیت راننده و سرنشینان را تضمین می کند و همچنین می تواند عملکردی عالی را ارائه دهد. برای انتخاب و خرید لاستیک همیشه هر راننده ای چند فاکتور اساسی را در الویت خود قرار می دهد و مابقی کاملاً سلیقه ای و نسبت به نوع خودرو متغیر خواهد بود.

مشخصات فنی سانگ یانگ و بهترین لاستیک برای آن


شرکت موتور سانگ یانگ چهارمین خودروساز بزرگ مستقر در کره جنوبی است. سانگ یانگ در ابتدا به عنوان دو شرکت جداگانه به نام های کارگاه موتور Ha Dong-hwan و Dongbang Motor Co در سال 1954 شروع به فعالیت کرد و در اواسط سال 1963، این دو شرکت با هم ادغام شدند.

اسپری پنچری لاستیک چیست و چگونه استفاده می شود ؟


پنچر شدن لاستیک یک پیشامد ناگهانی است که ممکن است برای هر راننده ای و در هر شرایطی اتفاق بیافتد. برای پنچرگیری لاستیک رایج ترین روش ، استفاده از جک و لاستیک زاپاس است .

بهترین لاستیک برای کیا سراتو


کیا سراتو یک خودرو جمع و جور است که در سال 2003 توسط شرکت کیا کره جنوبی طراحی و تولید شد. این خودرو در ایالات متحده به عنوان کیا فورته شناخته می شود و در کره جنوبی K3 و در چین فورته K3 یا شوما نامیده می شود.

مشخصات فنی لاستیک CP672 نکسن


نکسن در سال 1942 در سئول کره جنوبی تاسیس شد. این شرکت در ابتدا با نام ووسونگ آغاز به فعالیت کرد که بعد از مدتی نام خود را به نکسن تغییر داد. نکسن در سال 2005 موفق شد امتیاز فناوری تولید لاستیک های سیلیکات نانو و نانوکامپوزیت را دریافت کند و با طراحی و تولید لاستیک های با عملکرد فوق العاده بالا (UHP) توانست توسعه ی خود را تکمیل کند.

لاستیک مناسب برای خودروی مزدا 3


خودرو مزدا 3 معروف به مزدا آکسلا در ژاپن ، ترکیبی از یک خودروی جمع و جور و شتابدهنده است که توسط مزدا در ژاپن تولید می شود. این خودرو در سال 2003 به عنوان یک مدل 2004 معرفی شد و جایگزین مدا 323 گردید.

ویژگی های لاستیک تراینگل با طرح گل TH201


در مقاله های پیشین درباره این برند لاستیک مطرح چینی صحبت های زیادی کرده ایم که در اینجا نگاهی کوتاه به تاریخچه ی آن می اندازیم. تراینگل به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ی تایر چینی در دنیا ، چیزی حدود 45 سال می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده است.

تیک آف چیست ؟


کلمه ی Take off یک اصطلاح رایج است که به لحظه ی آغاز پرواز هواپیما گفته می شود و در مسابقات اتومبیلرانی سرعتی کاربرد زیادی دارد.

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

چه عواملی باعث ایجاد ترک در لاستیک خودرو می گردد


چه عواملی باعث ایجاد ترک در لاستیک خودرو می گردد. لاستیک یکی از تجهیزات بسیار مهندسی شده¬ و مسلماً یکی از مهمترین بخش¬های خودرو محسوب می شود که بدون وجود آنها خودرو قادر به حرکت نخواهد بود. با این حال می¬توان گفت لاستیک¬ها عمر طولانی و همیشگی ندارند و در صورت عدم نگهداری مناسب خیلی زود فرسوده خواهند شد.

رونمایی فیات از خودرو جدید 500


در تاریخ 4 مارس 2020 ، فیات تولید کننده خودروی ایتالیایی ، اعلام کرد که مدل cinquecento خود را به دنیای برقی می برد ، این شرکت پیش از این 500 la prima cabrio رونمایی کرده بود .

لاستیک ها موز نیستند


بخش عمده ای از ایمنی در جاده ها ، اطمینان از مناسب بودن لاستیک های خودروی شما می باشد. تایر میشلن فرانسه کمپینی را با عنوان لاستیک ها موز نیستند ، آغاز کرده است.

میشلن در مسابقات 24 ساعته لمانز 2020


مسابقه 24 ساعته لمانز برای اولین بار در تاریخ خود در 19 و 20 سپتامبر پشت درهای بسته برگزار شد . این یک فرصت دیگر برای میشلن بود تا چشم انداز "همه چیز پایدار خواهد بود" ، را که در کیفیت و عملکرد طولانی مدت لاستیک های خود تجسم کرده است ، به نمایش بگذارد و به تعهد خود در انرژی هیدروژن پایبند باشد .

ژاپن چشم ها را به سمت آسمان می چرخاند ، مسابقه ای برای طراحی خودروهای پرنده در سه سال


دولت ژاپن برنامه های سرمایه گذاری خود را برای توسعه خودروهای پرنده اعلام کرده است. هدف دولت ژاپن در سه سال آینده ( تا سال 2023 ) حل مشکلات جا به جایی با استفاده از خودروهای پرنده برای حمل و نقل مردم در شهرهای بزرگ ، مناطق کوهستانی دشوار و جزایر دورافتاده است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0