• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

مزایا و معایب لاستیک واریور


واریور اولین بار در سال 2011 و در طی همکاری مشترک میشلن و بزرگترین کمپانی تولیدی لاستیک در چین، که دابل کوین نام دارد، تاسیس شد. لاستیک چینی واریور با بهره گیری از دانش فنی میشلن توانسته نظر بازارهای بین المللی را نیز به خود جلب کند و در دسته تایرهای درجه یک چینی قرار بگیرد

درباره لاستیک مارشال بیشتر بدانید


لاستیک مارشال يك شعبه از شركت تاير كومهو است كه مقر اصلى آن در شهر گوانگ جو، كره جنوبى مى باشد. تاير مارشال زير نظر اين گروه با بيش از 25 سال تجربه مداوم در زمينه توليد انواع لاستيك همواره تلاش كرده است تا لاستيك‌هاى مقرون به صرفه اما با كيفيت بالا و دوام مناسب توليد كند.

بررسی ترمز و علائم خرابی آن


ترمزها برای عملکرد موثر نیازمند تعمیر و نگهداری منظم هستند و باید بازدید منظمی برای بررسی وضعیت آن ها و رفع هر گونه مشکل برنامه ریزی کرد.

نکات مهم برای رفت و آمدهای روزانه با خودرو


خیلی از ما بطور روزانه برای رفتن به محل کار و یا انجام کارهای روزانه مجبور به این هستیم تا با خودروی خود مسافتی را چه کوتاه و چه طولانی طی کنیم. رفت و آمد می تواند استرس زا باشد چون همیشه در تلاش برای گیر نکردن در این ترافیک هایی که این روزها گریبان ما را گرفته است، هستیک که سروقت به محل کار و یا مقصد موردنظرمان برسیم.

چک لیستی برای شروع سفر


پیش از آغاز سفر، بررسی لوازم شخصی ، چک کردن و سرویس خودرو و همچنین همراه داشتن لوازم ضروری جز مواردی هستند که باید حتما بررسی شوند. در این مقاله برای اینکه سفری بی دغدغه و خوب داشته باشید، ما چک لیستی از این موارد را برای شما تهیه کرده ایم . باشد که سفر بی خطری داشته باشید.

پورشه 911 GT3 جدید با تایرهای میشلن


شرکت خودروسازی پورشه برای نسل هفتم خودروهای 911 GT3 که جدیدترین تولید این کمپانی می باشد لاستیک های Pilot Sport Cup را به عنوان تجهیزات اصلی این خودرو انتخاب کرده است.

تولد اولین خودرو سونی


در نمایشگاه سالانه تجاری ( CES ) 2020 ، سونی از خودرو برقی خود به نام vision-S رونمایی کرد . نمونه اولیه این خودرو بدون راننده می باشد . در این خودرو 33 سنسور تعبیه شده که باعث ایمنی ، راحتی ، سازگاری و ... می شود .

ژاپن چشم ها را به سمت آسمان می چرخاند ، مسابقه ای برای طراحی خودروهای پرنده در سه سال


دولت ژاپن برنامه های سرمایه گذاری خود را برای توسعه خودروهای پرنده اعلام کرده است. هدف دولت ژاپن در سه سال آینده ( تا سال 2023 ) حل مشکلات جا به جایی با استفاده از خودروهای پرنده برای حمل و نقل مردم در شهرهای بزرگ ، مناطق کوهستانی دشوار و جزایر دورافتاده است.

نمایشگاه SEMA 2020 به دلیل بیماری همه گیر کوید 19 کنسل شد


SEMA بزرگترین نمایشگاه و رویداد مربوط به خودرو ، قطعات جانبی ، تجهیزات اصلی ، رسانه های مربوط به این صنعت و متخصصان خودرو می باشد که هر ساله در لاس وگاس برگزار می شود .

تایرهای P Zero پیرلی به عنوان تایرهای استاندارد هیوندای سوناتا جدید 2021


لاستیک های P Zero پیرلی در پی طراحی مجدد هیوندای سوناتا 2021 ، به عنوان تایر فابریک این خودرو جدید به آن اضافه شده است.

بازگشت جی تی به مسابقات اتومبیلرانی


در اواخر فوریه ، جی تی سری مسابقات فرمول 3 قهرمانی آسیا را در تایلند با موفقیت به پایان رساند. چه کسی می دانست كه بیش از چهار ماه طول خواهد كشید تا رانندگان بتوانند دوباره در مسیر مسابقات قرار بگیرند. در این میان ، رانندگان جی تی مشغول انجام مسابقات اتومبیلرانی به صورت شبیه سازی شده و با بالاترین فناوری بودند ، اما این مسابقات احساس واقعی را که یک راننده در مسیر مسابقات قرار می گیرد ، برآورده نمی کند .

مدیریت انرژی میشلن


در حال حاضر برای محافظت از زمین ما نیاز داریم تا بیشتر از هر زمان دیگر ، انتشار CO2 را کاهش دهیم . آیا میدانید در سال 2019 با افزایش جمعیت و نیازهای روز افزون آنها بیش از 40 میلیارد تن CO2 منتشر شده است؟

تاثیرات کرونا بر روی غول تولید کننده تایر


میشلن در سه ماهه اول سال 2020 با 8.3 درصد کاهش سود نسبت به سال گذشته روبرو شد.

طراحی و تولید انحصاری لاستیک جدید یوکوهاما برای بنز GLS


یوکوهاما اعلام کرد برای شرکت مرسدس بنز لاستیک های ADVAN Sport V107 را به عنوان تجهیزات اصلی این خودروهای جدید GLS 63 4MATIC تولید کرده است

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

پیرلی آموزش دیجیتال جدید را برای فروشندگان تایر و کارمندان فروش راه اندازی کرد


فعالیت های آموزشی پیرلی هرگز متوقف نمی شود و اکنون نوآوری مهمی را معرفی کرده است. با آمدن بیماری همه گیر Covid-19 ، زندگی همه آدمها به حالت تعطیل در آمده است . به همین دلیل ، بسته های آموزشی جدید را به صورت مجازی برای فروشندگان و نیروی فروش آنها آماده کرده است.

راه اندازی مرکز جا به جایی و حمل ونقل شهری هوشمند


شرکت فناوری کانتینتال در جهت ایجاد شهرهای امن تر و هوشمند تر قدم بزرگی را برداشته است . این شرکت یک مرکز جا به جایی و حمل و نقل شهری هوشمند در ابرن هیلز ، میشیگان راه اندازی کرده است.

پیرلی تامین کننده تایرهای مسابقات جهانی رالی از سال 2021 تا 2024 شد


پیرلی از سال 2021 تا 2024 توسط FIA به عنوان تنها تأمین کننده مسابقات رالی جهانی انتخاب شده است.

نکاتی که پیش از آغاز سفرهای نوروزی باید رعایت کنید


مسافرت های نوروزی در بین ما ایرانیان طرفداران زیادی دارد. بیشتر مردم از این تعطیلات استفاده کرده و اقدام به مسافرت های داخلی با خودرو شخصی خود می کنند . به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم نکات مهمی را که پیش از سفر باید رعایت کرد یادآوری کنیم . الیته قطعاً خیلی از ما این نکات را می دانیم اما این مطالب برای یادآوریمان و آگاهی افرادی که تجربه سفر های طولانی با خودرو خود را نداشته اند مناسب است .

یوکوهاما توافقنامه چند ساله شراکت با باشگاه فوتبال چلسی را امضا کرد


شرکت یوکوهاما اعلام کرد : این شرکت با باشگاه فوتبال چلسی که یکی از تیم های قدرتمند لیگ اینگلیس می باشد وارد یک قرارداد.چند ساله جدید شده است.

ساخت کارخانه بازیافت تایرهای قدیمی جهت به دست آوردن موادی سازگار با محیط زیست


شرکت GDTs در استرالیا برای برخورد با میلیاردها لاستیک قدیمی تشکیل شد . یک تکنولوژی جدید که بدون گاز گلخانه ای لاستیک ها را به کربن ، روغن و فولاد تبدیل می کند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0