• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره لاستیک مارشال بیشتر بدانید


لاستیک مارشال يك شعبه از شركت تاير كومهو است كه مقر اصلى آن در شهر گوانگ جو، كره جنوبى مى باشد. تاير مارشال زير نظر اين گروه با بيش از 25 سال تجربه مداوم در زمينه توليد انواع لاستيك همواره تلاش كرده است تا لاستيك‌هاى مقرون به صرفه اما با كيفيت بالا و دوام مناسب توليد كند.

بهترین لاستیک برای کیا ریو


کیا ریو یک خودروی جمع و جور و سواری است که از نوامبر 1999 توسط شرکت مطرح کیا تولید شده است و اکنون نیز در نسل چهارم خود را وارد بازار کرده است. سبک های بدنه این خودرو شامل: هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در بوده که مجهز به موتورهای بنزینی و دیزلی چهار خطی و دیفرانسیل جلو است .

لاستیک سازگار با محیط زیست میشلن


میشلن از لاستیک سازگار با محیط زیست خود که e-Primacy نامیده می شود رونمایی کرد و قصد دارد این محصول را بزودی در بازار عرضه کند.

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

ساخت کارخانه بازیافت تایرهای قدیمی جهت به دست آوردن موادی سازگار با محیط زیست


شرکت GDTs در استرالیا برای برخورد با میلیاردها لاستیک قدیمی تشکیل شد . یک تکنولوژی جدید که بدون گاز گلخانه ای لاستیک ها را به کربن ، روغن و فولاد تبدیل می کند.

16حقیقت جالب درباره تایرها


شما چه مقدار درباره تایرها می دانید ؟ شاید شما فکر می کنید تایرها یک بخش ساده از ماشین هستند که باید به طور منظم تعویض شوند . این درست است ، اما حقیقت های جالب و زیادی درباره تایرها وجود دارد که بیشتر مردم نمی دانند . این مقاله جالب و سرگرم کننده ای درباره تایرهای خودرو است .

بازیافت لاستیک فرسوده


مزایای سيستم پيروليز و تاثیرش در محیط زیست را بدانید

تایرهای چوبی در راهند


به عقیده محققان میشلن، تولید تایر از چوب راهی جایگزین برای سازگار کردن بیشتر تایرها با محیط زیست و ارزان تر کردن آنهاست

معرفی برند کنتیننتال آگ


کونتیننتال آگ، بزرگترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان می‌باشد، (به آلمانی: Continental AG) که با نام «کونتی» شناخته می‌شود.

معرفی برند یوکوهاما


شرکت لاستیک یوکوهاما، یک شرکت لاستیک‌ سازی ژاپنی است، که در سال ۱۹۱۷ از ادغام شرکت کابل‌سازی یوکوهاما و شرکت بی. اف. گودریچ راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس توکیو و بورس اوساکا معامله می‌شود.

این لاستیک نفس می کشد!


گودیر توانسته با طراحی تایرمفهومی جدیدش درصدر اخبار داغ این صنعت قرار بگیرد. نام این تایرخارق العاده "اکسیژن" می باشد.

آیفلکس (iFLEX)


هانکوک نیز اقدام به طراحی لاستیک بدون بادی به نام "IFlex" کرده است. آیفلکس تایرهای غیر پنوماتیکی (بدون فشار هوا) هستند.

لاستیک های NPT (بدون باد)


"Non- Pneumatic tires" یا همان لاستیک های "NPT" لاستیک هایی هستند که هیچ فشار هوایی در آنها وجود ندارد.

آلودگی تایر، معضلی جدی


تایرها با ما در سفرهای روزانه همراه هستند. بدون وجود آنها زندگی طبیعتا سخت تر خواهد شد. اما وقتی عمر آنها به پایان میرسد با آنها چه کار میکنیم؟! آیا انها را کنار جاده رها میکنیم؟ یا اصلا آیا به فکر بازیافت می افتیم؟

دنیای سبز لاستیک


واقعا چه راهکاری برای جلوگیری از تولید این حجم ضایعات پیشنهاد میکنید

آیا میدانستید ؟!


دانستنی های مفید راجبه لاستیک و معرقی برند های معرو لاستیک را مطالع کنید

کاربرد های تایر فرسوده


کاربردهای تایر های فرسوده و استفاده آن ها بعد از بازیافت را بیشتر بدانید

ایده های سبز (بازیافت)


در این مقاله میخواهیم کمی خلاقیت به خرج بدیم. دنیای اطراف ما پراز اشیاء کهنه و فرسوده است که می‌توانیم به راحتی آن‌ها را دور بیاندازیم و یا با کمی خلاقیت آن‌ها را بازیابی کرده و اشیاء کاربردی و فوق‌العاده‌ی دیگری بسازیم.

تایر مفهومی میشلن


در نمایشگاه Movin On  مونتریال میشلن تایر مفهومی 3 بعدی خود را معرفی کرد. نام این مدل ویژن است. بر خلاف لاستیک های معمولی این لاستیک نیازی به باد کردن ندارد. در این نوع طراحی شما با یک تایر کاملا هوشمند رو به رو هستید.

وضعیت بازیافت لاستیک در ایران


محیط زیست سالم یک ضرورت مطلق برای رفاه و سیاست همه دولت ها است. جامعه بشری با گسترش روز به روز جمعیت و توسعه و تحولات بزرگ در صنعت تولید با مشکلات زیست محیطی بسیاری مواجه شده است و میل انسان برای رفع نیازها، تعادل طبیعی محیط را به هم می زند. به همین دلیل امروزه بازیابی و استفاده بهینه از منابع خروجی و حفاظت از محیط زیست مورد توجه جدی قرار گرفته است.

انواع سطح جاده


انواع سطح جاده را بشناسید.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0