• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

بررسی ترمز و علائم خرابی آن


ترمزها برای عملکرد موثر نیازمند تعمیر و نگهداری منظم هستند و باید بازدید منظمی برای بررسی وضعیت آن ها و رفع هر گونه مشکل برنامه ریزی کرد.

برگزاری نمایشگاه SEMA در دوران کرونا


برگزار کنندگان این نمایشگاه اعلام کردند : 1800 کمپانی در این رویداد که از 3 الی 6 نوامبر در لاس وگاس برگزار می شود ، حضور دارند . در این نمایشگاه بسیاری از اقدامات احتیاطی و ایمنی صورت گرفته است که شامل موارد زیر می شود :

به جشن آنلاین سی مین سالگرد Silverstone Classic بپیوندید


Silverstone Classic (مسابقات اتومبیلرانی خودروهای تاریخی و کلاسیک که به مدت سه روز برگزار می شود ) تولد سی سالگی خود را در سه روز متوالی و به صورت آنلاین جشن می گیرد و از همه دعوت کرده است تا در این جشن شرکت کنند.

پارک ماجراجویی میشلن ۱۰ ساله شد


در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ میشلن دهمین سالگرد این پارک را جشن گرفت. هدف از بازی و سرگرمی در این پارک دستیابی به تاریخچه شکل گیری میشلن است. این پارک نمادین فضایی برای جستجو، هیجان و ایجاد دید تازه‌ نسبت به میشلن است. در این مجموعه تفریح، کسب تجربه‌های جذاب، گشت و گذار در فروشگاه‌های کوچک و نمایش نوآوری‌های جدید تایر صورت می پذیرد.

۵ نکته مفید هنگام تعویض و استفاده از لاستیک‌های زمستانی


هنگامی که دمای هوا در مکانی که سکونت دارید به زیر هفت درجه سانتی‌گراد رسید، وقت استفاده از لاستیک های زمستانی رسیده است. از این رو مهم ترین کارهایی که با ورود به سرما باید به آن توجه کنید، تعویض لاستیک های خودرو با لاستیک ها زمستانی است.

نصب و بالانس لاستیک و بالانس درجا


تعادل مناسب لاستیک و چرخ از نظر ایمنی خودرو بسیار مهم است. هدف از توازن لاستیک ها توزیع وزن به طور مساوی در تمامی تایرها است. می توان گفت چرخ هایی که بالانس نیستند، می توانند باعث ایجاد ارتعاشات در هنگام رانندگی شوند. همچنین باعث سایش زودرس اجزای سیستم تعلیق و فرمان ، قطعات چرخان و لاستیک نیز شوند.

زیادی باد نزنیم!


همانطور که کم بادی لاستیک مشکل آفرین است، پربادی آن نیز خطرناک می باشد بیشتر بدانید

لاستیک کمی مرموز است!


تایرها قادرند تا هزاران کیلومتر بدون هیچ مشکلی خودروی شما را همراهی کنند، اما ممکن است گاهی مشکلات بزرگ و کوچکی برایشان رخ بدهد. مشکلات بزرگ را که میتوان براحتی تشخیص داد و رفع کرد اما مشکلات جزئی و کوچک ممکن است از دید راننده دور بماند و خسارات جدی را به خودرو وارد کند.

آپاراتی چیست ؟


هر خودرو بعد از مدتی کارکرد به سرویس های دوره ای احتیاج دارد تا روغن تمیز با روغن کارکرده جایگزین شود و سطح مایعات حیاتی اتومبیل کنترل شده و فیلترها نو شود چرا که بسته به نوع رانندگی و آب و هوا و دما روغن خودرو کیفیت روانکاری خود را از دست می دهد و ممکن است مقدار آن کاهش یابد.

معرفی برند لاسا


شرکت ترکیه ای لاسا تقریبا 42 سال است که مشغول به فعالیت می باشد. این برند شعار خود را "The Intelligence Choice"  به معنای " انتخاب هوشمندانه  " قرار داده است.

توصیه های هایپر تایر برای سفر


فصل تابستان فصل مسافرت است. پس قبل از اینکه آماده ی سفر جاده ای شوید خوب است با هم نگاهی به چند توصیه برای داشتن سفری امن و آرام داشته باشیم.

وقتی لاستیک عامل اصلی تصادف میشود!


چیزی که ممکن است در تعیین علت تصادفات خیلی به نظر نیاید تایرهای خودرو می باشد. تا مادامی که بدون مشکل با خودرو خود رانندگی میکنید  فکر میکنید که آنها سالم هستند و مثل روز اولشان کار میکنند.

فرایند تولید تایر


تقریبا حدود 30 نوع ماده ی مختلف از جمله کائوچو در تولید تایر استفاده میشود.این ترکیبات در مخلوط کن های بزرگ صنعتی ترکیب میشوند و در آخر مخلوط سیاه صمغ مانندی به وجود می آید.در اینجا ماده برای وارد شدن به مرحله ی اختلاط آماده میشود.

بازدید های ضروری خودرو


بازدید و بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه هر کدام داری اهمیت خاص خود هستند. برای افزایش بازدهی و بهبود راندمان خودرو و همچنین حفظ امنیت راننده و سرنشینان باید به خودروی خودمان اهمیت دهیم و آن را به طور مستمر بازدید کنیم.

لاستیک(تایر) هواپیما


یکی از قوی ترین و سخت ترین لاستیک (تایر) های  بادی ساخته شده لاستیک (تایر) های هواپیما میباشد. این نوع لاستیک (تایر) قادر به تحمل وزن بالای هواپیما میباشد. این لاستیک (تایر) ها باید چسبندگی لازم برای فرود و توقف هواپیما را داشته باشند، بنابراین لاستیک (تایر) هواپیما باید به دقت نگهداری و بازدید شود

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0