• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

خودرو خود را برای پاییز آماده کنید


هوای سرد و تغییر در الگوهای آب و هوا می تواند بر عملکرد خودروی شما تأثیر بگذارد. همانطور که ماه شهریور کم کم به پایان می رسد هوا هم رفته رفته سرد می شود و این یعنی زمان آن رسیده که ماشین خود را برای فصل های پاییز و زمستان آینده آماده کنید.

نکات مهم برای رانندگی در سیل و آبگرفتگی


در فصل های بارانی، سیلاب‌ها معمولاً زمانی اتفاق می‌افتند که بارندگی شدید و بیش از توانایی جاده ها برای برای تخلیه آب ها باشد. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که در صورت نیاز به رانندگی در مسیرهای سیلابی چگونه می توان با خیال راحت رانندگی کرد و از خاموش شدن موتور در طول سفر جلوگیری کرد؟

نکات مهم رانندگی در هوای بارانی


رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.

هر آنچه شما باید درباره تعمیر و نگهداری برف پاک کن در زمستان بدانید


برای داشتن یک رانندگی ایمن ، این نکته بسیار مهم است که در همه شرایط آب و هوایی بتوانید دید خوب و واضحی داشته باشید . برف پاک کن خودرو یکی از تجهیزات بسیار مفید ، مهم و ارزان قیمت می باشد که به طرز شگفت انگیزی در تمیز نگه داشتن شیشه جلو و دید شما کمک می کند .

مواد اولیه تولید لاستیک خودرو


بیش از 200 ماده اولیه وارد ترکیبات تایر می شود . این ترکیبات گسترده بسته به نوع تایر تولید شده ، هر كدام نقشی را ایفا می كنند. ترکیبات لاستیکی از الاستومرها ( یک پلیمر) ، پرکننده های تقویت کننده ، پلاستیک سازها و سایر عناصر شیمیایی تشکیل شده است.

نکاتی که برای رانندگی مناسب در زمان بارندگی باید بدانید


در زمان رانندگی احتیاج به رعایت برخی موارد دارید تا رانندگی امن و بدون حادثه ای داشته باشید. این موارد به تفکیک قبل از حرکت و نیز در زمان رانندگی ذکر شده است

میزان چسبندگی و انواع تایرها


کشش و چسبندگی تایر یکی از جنبه های ساخت و آزمایش تایر است که اطلاعاتی در مورد توانایی تایر برای عملکرد در جاده ارائه می دهد.

فرمان پذیری


نرمی فرمان و فرمان پذیری راحت خودرواز جمله عواملی مهم حین رانندگی است. اما گاهی اوقات فرمان سخت میچرخد و اصطلاحا سفت می شود. عوامل متععدی باعث ایجاد چنین حالتی می شود که با هم آنها را بررسی می کنیم

آیا می توانیم بر روی لاستیک های بدون آج رانندگی کنیم؟


یک ماشین با لاستیک های بدون آج ممکن است پس از رانندگی حدود 200-300 کیلومتر در بزرگراه نابود نشود، اما این تایرها باعث  کمبود کنترل، هیدروپلنینگ، انفجار و عدم فرمان پذیری می شوند.

معرفی برند مارشال


لاستیک های مارشال ارزش ویژه ای را برای پول شما قائل می باشند و تمام انواع لاستیک ها اعم از لاستیک سواری، لاستیک های اس یووی، لاستیک های مخصوص جاده های کوهستانی، کامیون،، ون و کالسکه کودکان را دارا می باشد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0