• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

خودرو خود را برای پاییز آماده کنید


هوای سرد و تغییر در الگوهای آب و هوا می تواند بر عملکرد خودروی شما تأثیر بگذارد. همانطور که ماه شهریور کم کم به پایان می رسد هوا هم رفته رفته سرد می شود و این یعنی زمان آن رسیده که ماشین خود را برای فصل های پاییز و زمستان آینده آماده کنید.

دلایل کاهش طول عمر لاستیک


با گذشت زمان، لاستیک های خودرو فرسوده شده و نیاز به تعویض دارند. برخی از عادات رانندگی باعث تسریع سایش تایر، کاهش طول عمر لاستیک و نیاز زود هنگام به تعویض تایرها می شوند. برای افزایش طول عمر لاستیک‌ها، بهبود مهارت‌های رانندگی و به حداکثر رساندن ایمنی در جاده حائز اهمیت می باشد.

چک لیستی برای شروع سفر


پیش از آغاز سفر، بررسی لوازم شخصی ، چک کردن و سرویس خودرو و همچنین همراه داشتن لوازم ضروری جز مواردی هستند که باید حتما بررسی شوند. در این مقاله برای اینکه سفری بی دغدغه و خوب داشته باشید، ما چک لیستی از این موارد را برای شما تهیه کرده ایم . باشد که سفر بی خطری داشته باشید.

خودرو برقی هامر GMC 2020


هامر خودرو GMC تمام برقی و جدید خود را معرفی کرده است، اولین ابر خودرویی که انتشار گازهای گلخانه ای آن صفر است. این خودروی تمام برقی عملکرد فوق العاده ای در جاده های معمولی و آفرودی دارد.

آیا خودروی شما برای زمستان آماده است؟


همیشه در فصل سرما و زمستان درصد خرابی خودروها افزایش چشمگیری پیدا می کند . سعی کنید پیش از شروع فصل سرما باتری ، موتور ، سیستم انتقال قدرت ، خطوط ترمز ، فیلترهای هوا و سیستم خنک کننده و گرم کننده را چک کنید

10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا در سال 2020


می توان گفت ایمنی خودرو به طور عمده ، به کیفیت تایر شما بستگی دارد. شرکت های تولید کننده تایر بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برخی از آنها بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تایر می باشند.

روح گذشته با انرژی پاک : آزمایشگاه خودرو Zero ، از لندرور برقی کلاسیک خود رونمایی کرد.


تیم طراحی خلاق در آزمایشگاه های خودرو Zero ، از خودروی شاسی بلند لندرور سری 3 کلاسیک که برقی و دوستدار محیط زیست می باشد رونمایی کرد.

ادای احترام به خودروBMW با طراحی خودروی برقی 02 reminiscence توسط david obendorfer


david obendorfer طراح شناخته شده است که خودروها را بین گذشته و آینده طراحی می کند ، او درباره طراحی های خود می گوید : من داستان های گذشته را به شکل معاصر بیان می کنم. طراحی خودرو برقی 02 reminiscence اولین پروژه تولید صفر گازهای گلخانه ای می باشد .

نکاتی که پیش از آغاز سفرهای نوروزی باید رعایت کنید


مسافرت های نوروزی در بین ما ایرانیان طرفداران زیادی دارد. بیشتر مردم از این تعطیلات استفاده کرده و اقدام به مسافرت های داخلی با خودرو شخصی خود می کنند . به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم نکات مهمی را که پیش از سفر باید رعایت کرد یادآوری کنیم . الیته قطعاً خیلی از ما این نکات را می دانیم اما این مطالب برای یادآوریمان و آگاهی افرادی که تجربه سفر های طولانی با خودرو خود را نداشته اند مناسب است .

راهنمای کامل چراغ‌های هشدار دهنده روی داشبورد


راهنمایی کامل علائم چراغ های هشدار دهنده خودرو را بدانید

چالش های خرید و تعویض تایر برای خانم ها


چه ضرورتی دارد خانم ها برای تعویض تایر خودرویشان متقبل زحمت شوند؟

لاستیک کره ای


بهترین لاستیک های کره ای را بیشتر بشناسید

انواع سنسور های TPMS


سیستم کنترل فشار باد تایرTMPS) ) یک سیستم الکترونیکی در وسیله نقلیه شما است که فشار هوای لاستیک شما را کنترل می کند و هنگام پایین آمدن خطرناک به شما هشدار می دهد.

5 جز اصلی خودرو


جالب است بدانید که بیش از30 هزار قطعه در یک خودرو وجود دارد. 5 قطعه ی مهم  از این قطعات را با هم در این مقاله بررسی میکنیم:

گجت!


ابزار و وسایل جدید با تکنولوژی بالا در همه ی زمینه ها و برای اکثر وسایل به منظورراحت تر شدن زندگی به وجود آمده اند. گجت ها یا همان ابزارک های ماشین ها نیز مدام به روز میشوند.یک سری از این گجت ها را با هم بررسی میکنیم :

وسایلی که باید در ماشین داشته باشیم !


وسایل مورد نیاز ماشین که بهتر است همیشه همراهتان باشد

ECU چیست؟


(ECU مخفف Electronic Control Unit) می باشد که معادل فارسی آن واحد کنترل الکترونیک است. به تعبیر ساده تر ECU  همان کامپیوتر ماشین می باشد که در خودروهای انژکتوری از آن استفاده میشود.

باتری به باتری


استارت میزنید...روشن نمی شود! دوباره امتحان می کنید...باز هم روشن نمیشود. یعنی ماشین باتری تمام کرده است. اصطلاح باتری به باتری را تقریبا همه شنیده ایم. ولی آیا میدانید این کار چگونه انجام می شود؟

خودرو هیبرید (Hybrid)


خودروهای هیبرید به خودروهای سبز معروف هستند که در اکثر کشورهای پیشرفته ی دنیا در حال تولید و عرضه میباشند. برخلاف خودروهای معمولی که فقط از بنزین (سوخت) تغذیه میکنند، خودروهای هیبریدی از دو یا چند منبع مثل الکتریسیته و سوخت استفاده میکنند.

سیستم TPMS چیست؟


سیستم Tire Pressure Monitoring System ،TPMS یا همان سنسور فشار باد تایر، مسئول آگاهی و هشدار به راننده در هنگامی است که یک یا چند لاستیک به میزان قابل توجهی کم باد شده اند و شرایط رانندگی در این وضعیت خطرناک شده است.

درباره ی لاستیک هانکوک بیشتر بدانیم


تایر(لاستیک) هانکوک توسط جی هان چونگ در کشور کره تولید شد. این شرکت ابتدا با نام چوسون روی کار آمد و بعدها به نام هانکوک تغییراسم یافت. شهرت جهانی این شرکت تا حد زیادی ناشی از تولید تایر(لاستیک) رادیال و بایاس میباشد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0