• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

اسپری پنچری لاستیک چیست و چگونه استفاده می شود ؟


پنچر شدن لاستیک یک پیشامد ناگهانی است که ممکن است برای هر راننده ای و در هر شرایطی اتفاق بیافتد. برای پنچرگیری لاستیک رایج ترین روش ، استفاده از جک و لاستیک زاپاس است .

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

لاستیک ها موز نیستند


بخش عمده ای از ایمنی در جاده ها ، اطمینان از مناسب بودن لاستیک های خودروی شما می باشد. تایر میشلن فرانسه کمپینی را با عنوان لاستیک ها موز نیستند ، آغاز کرده است.

چند نکته برای حفظ ایمنی و سلامت لاستیک خودرو


رانندگی علاوه بر اینکه لذت بخش است ، یکی از پر خطر ترین کارهایی است که در زندگی انجام می دهیم. ما به چهار لاستیک خودرو خود اعتماد می کنیم تا بتوانیم در جاده ها ایمن حرکت کنیم. بنابراین حفظ سلامت لاستیک بسیار مهم است! مهم است که از سالم بودن لاستیک های خود اطمینان حاصل کنید و برای تضمین سلامتی آنها ، چندین کار مانند: حفظ فشار (باد) مناسب لاستیک ، بررسی آج ، بالانس بودن آن ، چرخش و جابجایی منظم لاستیک و رانندگی متمدنانه وجود دارد که می تواند به حفظ سلامتی تایرهای خودروی شما کمک کند.

معرفی برند کومهو


مجموعه شرکت های کومهو (Kumho Asiana Group) یکی از بزرگترین شرکتهای بزرگ دنیا می باشند که در زمینه های مختلفی ازجمله صنایع اتومبیل, شیمیایی, خطوط هواپیمایی می باشد.

عوامل تعیین کننده قیمت تایر


اصولا برای خرید هر کالایی دو فاکتورمد نظر قرار گرفته می شود. یکی کیفیت و دیگری قیمت و ارزش آن کالا. نام برند نیز در تعیین رفتار مصرف کننده یا همان مشتری نیز بسیار تعیین کننده است. ولی اینها به این معنا نیست که اگر کالایی تخفیف خورد حتما نا مرغوب است یا مشکلی دارد

به این مشکلات توجه کنیم!


به مواردی که جهت نگهداری لاستیک اعلام شده توجه کنید

بهترین لاستیک برای اسپورتیج


اسپورتیج، یکی از محبوب ترین های کلاس کراس اوور از محصولات پر فروش خودروسازی کیا است که برای اولین باردرسال 2008 وارد ایران شد. این خودرو محصولی از کشور کرۀ جنوبی است.

بهترین لاستیک برای هیوندای آزرا


آزرا، به عنوان مدلی که نشان «هیوندای» را با خود دارد، خودروی خوبی است. در زمینه تجربه رانندگی، آزرا دارای یک رانندگی منطقی به صورت نرم و کنترل‌ شده است

بهترین لاستیک برای ماکسیما


نیسان ماکسیما (Nissan Maxima) یکی از خودروهای شرکت ژاپنی نیسان است که از سال ۱۹۷۷ میلادی تاکنون در هفت نسل و مدل تولید شده است. نیسان ماکسیما که در ایران به نام ماکسیما شناخته می شود، در سال 1998 معرفی شد.

خرید بهترین لاستیک برای مگان


در این مقاله قصد داریم اتومبیلی را مورد بحث قرار دهیم که چند سال پیش وارد کشورمان شد و تعجب همگان را برانگیخت.

معرفی برند جی تی (Giti)


تایرهای جی تي تمامی پیش‌ زمینه‌ها و ویژگی‌هایی را که رانندگان خواستارند ترکیب کرده، ایمنی، تنوع، و عملکرد کیفی درجه‌ یک را فراهم می‌آورد.

DOT چیست؟!


انجمن حمل و نقل آمریکا استاندارد هایی را برای تولید کنندگان لاستیک تنظیم کرده است. این استاندارد ها به شکل علائم اختصاری و یک سری شماره روی دیواره ی تایر نوشته شده اند.

لاستیک ماشین شما چند ساله است؟!


تایرهایی که عمر آنها از شش سال به بالا است معمولا دیگر پیر شده اند و اگر بخواهیم آنها را نگه داریم نیازمند مراقبت مداوم است که معمولا این کار توصیه نمیشود چراکه ممکن است جان راننده و سرنشینان را تهدید کند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0