• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

فشار لاستیک در هوای سرد


فشار مناسب تایر برای حفظ کشش و کاهش خطر تصادف حیاتی است. کم باد بودن لاستیک علاوه بر آسیب به تایر و کاهش طول عمر مفید آن می تواند سلامتی و ایمنی سرنشینان را نیز تهدید کند.

سری جدید 5 BMW با لاستیک های SportContact 7 کنتیننتال مجهز شدند


شركت BMW با اعتماد به تخصص و تجهیزات اورجینال کانتیننتال، اتومبیل‌های جدید خود از سری BMW 5 را از کارخانه با لاستیک‌های کانتیننتال تجهیز می‌کند.

مشخصات فنی پرفروش ترین لاستیک بریجستون ژاپن TURANZA T005A


پیش از خرید لاستیک جدید جستجو و تحقیق درباره ی مشخصات لاستیکی که مورد نیاز است، می تواند در انتخاب بهترین لاستیک برای خودرویمان به ما کمک کند. در بازار فروش تجهیزات خودرو همچون لاستیک که از اساسی ترین لوازم خودرو نیز محسوب می گردد، تنوع در برند و طرح گل باعث می شود تا دچار تردید در انتخاب شویم.

نکات مهم اهمیت لاستیک در ایمنی و مصرف سوخت که باید بدانید


لاستیک ها تنها بخشی از خودرو هستند که تماس مستقیم با جاده دارند و بر روی فرمان پذیری خودرو، سواری، ترمز و ایمنی شما تأثیر می گذارند. برای عملکرد بهینه لاستیک‌ها باید باد، عمق آج و بالانس مناسبی داشته باشند. به همین دلیل چک کردن لاستیک های خود به طور منظم گام مهمی در حفاظت از ایمنی و سرمایه گذاری خودرو شما است.

مقاومت غلطشی تایر چیست؟


احتمالا در هنگام جستجو و خرید تایر با عبارت مقاومت غلطشی لاستیک روبرو شده اید و برایتان این سوال پیش آمده که مقاومت غلطشی تایر چیست ؟

لاستیک سازگار با محیط زیست میشلن


میشلن از لاستیک سازگار با محیط زیست خود که e-Primacy نامیده می شود رونمایی کرد و قصد دارد این محصول را بزودی در بازار عرضه کند.

خودرو برقی هامر GMC 2020


هامر خودرو GMC تمام برقی و جدید خود را معرفی کرده است، اولین ابر خودرویی که انتشار گازهای گلخانه ای آن صفر است. این خودروی تمام برقی عملکرد فوق العاده ای در جاده های معمولی و آفرودی دارد.

هر آنچه که باید درباره فیلتر بنزین خودرو بدانید !


برای عملکرد مناسب خودرو و موتور، نگهداری و سرویس قطعات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . برخلاف اکثر قطعات اساسی مانند: لاستیک ها، گیربکس، و ... حتماً نام فیلتر سوخت را نشنیده اید ! و فکر می کنید تعمیر و نگهداری آن در اولویت های نگهداری از خودرو نیست !

آیا خودروی شما برای زمستان آماده است؟


همیشه در فصل سرما و زمستان درصد خرابی خودروها افزایش چشمگیری پیدا می کند . سعی کنید پیش از شروع فصل سرما باتری ، موتور ، سیستم انتقال قدرت ، خطوط ترمز ، فیلترهای هوا و سیستم خنک کننده و گرم کننده را چک کنید

میشلن در مسابقات 24 ساعته لمانز 2020


مسابقه 24 ساعته لمانز برای اولین بار در تاریخ خود در 19 و 20 سپتامبر پشت درهای بسته برگزار شد . این یک فرصت دیگر برای میشلن بود تا چشم انداز "همه چیز پایدار خواهد بود" ، را که در کیفیت و عملکرد طولانی مدت لاستیک های خود تجسم کرده است ، به نمایش بگذارد و به تعهد خود در انرژی هیدروژن پایبند باشد .

7 نکته جالب در مورد تایر


تایر از بخشهای اساسی یک خودرو محسوب می شود که به خودرو اجازه حرکت و رسیدن به مقاصد مختلف را می دهد. به نظر می رسد که تایر برای کاری که انجام می دهد و تا زمانی که بتواند بدون مشکل به حرکت خود ادامه دهند به نوآوری نیاز ندارد !

خودرو افسانه ای Volvo P1800 دهه 1960 توسط مسابقات Cyan دوباره متولد شد


خودرو افسانه ای ولوو P1800 محبوب برای اولین بار در دهه 1960 طراحی و تولید شد . به تازگی این خودرو متوسط مسابقات جهانی اتومبیلرانی Cyan مجددا طراحی شده است ، Volvo P1800 فیروزه ای جدید تفسیری از دنیای مدرن است.

هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟


هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده ، بدون این که به یاد داشته باشید چگونه مسیری را تا مقصد پیموده اید ؟ اگر جواب شما بله است پس شما هیپنوتیزم بزرگراه را تجربه کردید !

روح گذشته با انرژی پاک : آزمایشگاه خودرو Zero ، از لندرور برقی کلاسیک خود رونمایی کرد.


تیم طراحی خلاق در آزمایشگاه های خودرو Zero ، از خودروی شاسی بلند لندرور سری 3 کلاسیک که برقی و دوستدار محیط زیست می باشد رونمایی کرد.

مدیریت انرژی میشلن


در حال حاضر برای محافظت از زمین ما نیاز داریم تا بیشتر از هر زمان دیگر ، انتشار CO2 را کاهش دهیم . آیا میدانید در سال 2019 با افزایش جمعیت و نیازهای روز افزون آنها بیش از 40 میلیارد تن CO2 منتشر شده است؟

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

راه اندازی مرکز جا به جایی و حمل ونقل شهری هوشمند


شرکت فناوری کانتینتال در جهت ایجاد شهرهای امن تر و هوشمند تر قدم بزرگی را برداشته است . این شرکت یک مرکز جا به جایی و حمل و نقل شهری هوشمند در ابرن هیلز ، میشیگان راه اندازی کرده است.

عرضه تایر های جدید بارز و برندهای ایرانی دیگر برای خودروهای شاسی بلند (SUV)


خودروهای شاسی بلند ( SUV ) با توجه به وزن سنگینی که دارند باید از تایرهایی با ابعاد بزرگتر و وزن بالاتر استفاده کنند . این تایرها به دلیل وزن بالای خودرو ، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند.

ردبول در جاذبه صفر رکورد تعویض لاستیک فرمول 1 را زد


تیم فرمول یک ردبول رکورد تعویض لاستیک در جاذبه صفر را زد. این تیم در هواپیمای Ilyushin ll-76 MDK روسیه که برای آموزش فضانوردان استفاده می شود توانست رکورد تعویض تایر در خلاء را بزند.

سومیتومو به کمک تکنولوژی از تایر برق تولید می‌کند


فلسفه ماشین‌های الکتریک صرفه جویی در مصرف انرژی است. بنابراین خیلی طبیعی است که شرکتها و دانشمندان این حوزه در تلاش برای روش های نوین و نوآوری در زمینه یافتن منابع انرژی نو باشند.

بررسی لاستیک Primacy 4 میشلن


عملکرد متمایز ترمزگیری در سطوح مرطوب چه زمانی که تایر جدید است و چه زمانی که تایر کارکرده است.چرا این لاستیک برای من مناسب است؟

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0