• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

فشار لاستیک در هوای سرد


فشار مناسب تایر برای حفظ کشش و کاهش خطر تصادف حیاتی است. کم باد بودن لاستیک علاوه بر آسیب به تایر و کاهش طول عمر مفید آن می تواند سلامتی و ایمنی سرنشینان را نیز تهدید کند.

سری جدید 5 BMW با لاستیک های SportContact 7 کنتیننتال مجهز شدند


شركت BMW با اعتماد به تخصص و تجهیزات اورجینال کانتیننتال، اتومبیل‌های جدید خود از سری BMW 5 را از کارخانه با لاستیک‌های کانتیننتال تجهیز می‌کند.

جدول رده بندی مسابقات فرمول یک 2023


در سال 2023 میلادی، هفتادچهارمین فصل مسابقات فرمول یک برگزار می‌شود. مسابقه فرمول یک 2023، براساس تقویم خورشیدی کشورمان، از اواسط اسفندماه 1401 شروع شده و در اوایل آذرماه 1402 نیز به پایان می‌رسد.

چگونه از نقاط کور کامیون و وسایل نقلیه بزرگ دور بمانیم ؟


بسیاری از ما تا به امروز تصور می کردیم که رانندگان کامیون و هر نوع وسیله نقلیه بزرگ دید بهتری نسبت به جاده دارند، زیرا آنها از سطح زمین بالاتر هستند و آینه های بزرگتری نیز دارند. اما باید گفت که کامیون ها در واقع نقاط کور بزرگ تر و بیشتری دارند.

چگونگی انتخاب رینگ مناسب برای خودرو ؟


آیا به دنبال رینگ های جدید برای ماشین خود هستید اما نمی دانید چه نوع رینگی را و چه سایزی را خریداری کنید ! تنوع بسیار بالا در سایز، نوع رینگ و برندهای متفاوت در بازار باعث می گردد تا شما دچار آشفتگی شوید و ندانید که چه رینگی برای خودروی شما مناسب است. در این مقاله، ما به شما کمک می کنیم تا مجموعه کاملی از رینگ ها را بشناسید تا به راحتی بتوانید آن را برای وسیله نقلیه خود انتخاب کنید.

مزایا و معایب لاستیک CHAMPIRO BXT PRO جی تی رادیال


برند جی تی رادیال یکی از تولیدکنندگان بزرگ لاستیک در دنیا است که علاوه بر تولید انواع لاستیک سواری تخصص در تولید لاستیک آفرودی ، لاستیک مسابقه ای و ... نیز دارد و گفته می شود اسپانسر تیم های اتومبیلرانی بزرگی نیز است. جی تی رادیال یکی از شرکت زیر مجموعه کمپانی بزرگ تایر جی تی است که بسیار شناخته شده و محبوب است.

معرفی خودرو رنو کپچر و لاستیک مناسب آن


در سال 2013 بازار خودروهای شاسی بلند کوچک (کراس اوور) ها داغ شد و خودروسازان متوجه شدند که رانندگان چقدر از این سبک خودرو با عملکرد بالا و ابعاد جمع و جور یک هاچ بک پنج درب استقبال می کنند. بنابراین رنو شرکت تولیدکننده خودروی فرانسوی از این فرصت استفاده کرد و رنو کپچر را که یک خودرو کراس اوور است و از قیمتی مناسب نیز برخوردار است را طراحی و تولید کرد.

لاستیک مناسب برای خودروی مزدا 3


خودرو مزدا 3 معروف به مزدا آکسلا در ژاپن ، ترکیبی از یک خودروی جمع و جور و شتابدهنده است که توسط مزدا در ژاپن تولید می شود. این خودرو در سال 2003 به عنوان یک مدل 2004 معرفی شد و جایگزین مدا 323 گردید.

بررسی لاستیک هانکوک با طرح گل DYNAPRO HP2


کمپانی تولیدکننده لاستیک هانکوک در سال 1941 در شهر سئول کشور کر تاسیس گردید. در ابتدای فعالیت این شرکت نام آن چوسان بود که بعدها به هانکوک تغییر نام پیدا کرد. هانکوک در طی سالها فعالیت توانست جایگاه ویژه ای در این صنعت کسب کند و با استفاده از به روزترین تکنولوژی ها و متریال های مرغوب و باکیفیت در سراسر دنیا شناخته و محبوب شود.

خرید لاستیک مناسب برای تویوتا اف جی کروزر


تویوتا FJ Cruiser یک خودروی شاسی بلند با ظاهری متفاوت و زیبا است که در ژانویه 2003 در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آمریکای شمالی معرفی شد .

تیک آف چیست ؟


کلمه ی Take off یک اصطلاح رایج است که به لحظه ی آغاز پرواز هواپیما گفته می شود و در مسابقات اتومبیلرانی سرعتی کاربرد زیادی دارد.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

پورشه 911 GT3 جدید با تایرهای میشلن


شرکت خودروسازی پورشه برای نسل هفتم خودروهای 911 GT3 که جدیدترین تولید این کمپانی می باشد لاستیک های Pilot Sport Cup را به عنوان تجهیزات اصلی این خودرو انتخاب کرده است.

تایر هانکوک بر روی خودرو جدید مینی کوپر


هانکوک ، تایر Ventus S1 Evo Z جدید خود را به زودی با عملکرد فوق العاده فوق العاده بالا ( UUHP ) ارائه خواهد داد .

لاستیک سازگار با محیط زیست میشلن


میشلن از لاستیک سازگار با محیط زیست خود که e-Primacy نامیده می شود رونمایی کرد و قصد دارد این محصول را بزودی در بازار عرضه کند.

پیرلی ، تایر جدید P Zero را برای خودرو مک لارن 765LT روانه بازار کرد


پیرلی اعلام کرد که به عنوان تأمین کننده تجهیزات اصلی خودرو سری جدید مک لارن 765LT انگلیسی انتخاب شده است . لاستیک P Zero Trofeo R به عنوان نقطه شروع این همکاری انتخاب شد . تایر Trofeo R جدید با تلاش مشترک بین پیرلی و مک لارن برای تأمین نیازهای عملکردی این خودرو جدید اصلاح شده است.

میشلن در مسابقات 24 ساعته لمانز 2020


مسابقه 24 ساعته لمانز برای اولین بار در تاریخ خود در 19 و 20 سپتامبر پشت درهای بسته برگزار شد . این یک فرصت دیگر برای میشلن بود تا چشم انداز "همه چیز پایدار خواهد بود" ، را که در کیفیت و عملکرد طولانی مدت لاستیک های خود تجسم کرده است ، به نمایش بگذارد و به تعهد خود در انرژی هیدروژن پایبند باشد .

تکنولوژی ساخت زیره کفش توسط میشلن


در سال 2003 میشلن اولین تکنولوژی ساخت زیره های کفش خود را راه اندازی کرد . شباهت بین فن آوری تایر و زیره های کفش ، ارتباط بین کف پاها و زمین زیر آن می باشد .

خودرو افسانه ای Volvo P1800 دهه 1960 توسط مسابقات Cyan دوباره متولد شد


خودرو افسانه ای ولوو P1800 محبوب برای اولین بار در دهه 1960 طراحی و تولید شد . به تازگی این خودرو متوسط مسابقات جهانی اتومبیلرانی Cyan مجددا طراحی شده است ، Volvo P1800 فیروزه ای جدید تفسیری از دنیای مدرن است.

10 تولیدکننده برتر تایر در دنیا در سال 2020


می توان گفت ایمنی خودرو به طور عمده ، به کیفیت تایر شما بستگی دارد. شرکت های تولید کننده تایر بسیاری در سرتاسر دنیا وجود دارند که برخی از آنها بهترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده تایر می باشند.

نمایشگاه SEMA 2020 به دلیل بیماری همه گیر کوید 19 کنسل شد


SEMA بزرگترین نمایشگاه و رویداد مربوط به خودرو ، قطعات جانبی ، تجهیزات اصلی ، رسانه های مربوط به این صنعت و متخصصان خودرو می باشد که هر ساله در لاس وگاس برگزار می شود .

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0