• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

پیشرفت صنعت لاستیک تا به امروز


در دنیایی که فناوری و تکنولوژی استفاده شده در خودروها روز به روز درحال افزایش می باشد، داشتن تایرهایی که با ایده و نوآوری های جدید تولید می شوند، برای داشتن سفرهای ایمن و کارآمد ضروری می باشد.

نکات مهم رانندگی در هوای بارانی


رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.

چگونه از نقاط کور کامیون و وسایل نقلیه بزرگ دور بمانیم ؟


بسیاری از ما تا به امروز تصور می کردیم که رانندگان کامیون و هر نوع وسیله نقلیه بزرگ دید بهتری نسبت به جاده دارند، زیرا آنها از سطح زمین بالاتر هستند و آینه های بزرگتری نیز دارند. اما باید گفت که کامیون ها در واقع نقاط کور بزرگ تر و بیشتری دارند.

خرید لاستیک مناسب برای تویوتا اف جی کروزر


تویوتا FJ Cruiser یک خودروی شاسی بلند با ظاهری متفاوت و زیبا است که در ژانویه 2003 در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آمریکای شمالی معرفی شد .

نگهداری از لاستیک ها در فصل تابستان


در روزهای گرم تابستانی ، دمای سطح جاده ها به راحتی می تواند به 150 درجه برسد. بنابراین هوای گرم باعث تجمع شدید گرما و ضعیف شدن لاستیک خودرو می شود و منجر به سایش ، پارگی ، ترکیدگی و عدم تعادل تعلیق می شود که می تواند ایمنی شما و سایر رانندگان در جاده را به خطر بیندازد.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

دوازدهمین همکاری هانکوک و بورسیا دورتموند


شرکت هانکوک از سال 2009 قرارداد همکاری خود را با تیم BVB جهت حمایت مالی از این تیم امضا کرده است . این شرکت با تمدید این همکاری ثابت کرد که به این باشگاه وفادار مانده است .

هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟


هیپنوتیزم بزرگراه چیست ؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده ، بدون این که به یاد داشته باشید چگونه مسیری را تا مقصد پیموده اید ؟ اگر جواب شما بله است پس شما هیپنوتیزم بزرگراه را تجربه کردید !

به جشن آنلاین سی مین سالگرد Silverstone Classic بپیوندید


Silverstone Classic (مسابقات اتومبیلرانی خودروهای تاریخی و کلاسیک که به مدت سه روز برگزار می شود ) تولد سی سالگی خود را در سه روز متوالی و به صورت آنلاین جشن می گیرد و از همه دعوت کرده است تا در این جشن شرکت کنند.

بازگشت جی تی به مسابقات اتومبیلرانی


در اواخر فوریه ، جی تی سری مسابقات فرمول 3 قهرمانی آسیا را در تایلند با موفقیت به پایان رساند. چه کسی می دانست كه بیش از چهار ماه طول خواهد كشید تا رانندگان بتوانند دوباره در مسیر مسابقات قرار بگیرند. در این میان ، رانندگان جی تی مشغول انجام مسابقات اتومبیلرانی به صورت شبیه سازی شده و با بالاترین فناوری بودند ، اما این مسابقات احساس واقعی را که یک راننده در مسیر مسابقات قرار می گیرد ، برآورده نمی کند .

نکاتی که پیش از آغاز سفرهای نوروزی باید رعایت کنید


مسافرت های نوروزی در بین ما ایرانیان طرفداران زیادی دارد. بیشتر مردم از این تعطیلات استفاده کرده و اقدام به مسافرت های داخلی با خودرو شخصی خود می کنند . به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم نکات مهمی را که پیش از سفر باید رعایت کرد یادآوری کنیم . الیته قطعاً خیلی از ما این نکات را می دانیم اما این مطالب برای یادآوریمان و آگاهی افرادی که تجربه سفر های طولانی با خودرو خود را نداشته اند مناسب است .

تایرهای AERO برای پرواز خودروهای پرنده در آینده


این طرح امسال توسط شرکت تولید کننده تایر گودیر در 7 مارس و در نمایشگاه ژنوا ، برای رانندگی در جاده و پرواز در آسمان برای خودروهای پرنده رونمایی شد.

درباره ترکیدن لاستیک بیشتر بدانیم


ناگفته نماند که لاستیک ها نقش بسیار مهمی را در عملکرد خودروی شما ایفا می کنند، بنابراین این 4 حلقه لاستیک تنها تجهیزاتی هستند که تماس بین اتومبیل شما و سطح جاده را حفظ می کنند. ترکیدگی لاستیک به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد و پتانسیل بالایی دارد که منجر به حوادث فاجعه‌بار می شود . بنابراین در این مقاله، به برخی از دلایل اصلی ترکیدگی لاستیک و همچنین برخی از اقداماتی را که می توانید برای جلوگیری از آن انجام دهید را بری شما خواهیم گفت.

معرفی برند کنتیننتال آگ


کونتیننتال آگ، بزرگترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان می‌باشد، (به آلمانی: Continental AG) که با نام «کونتی» شناخته می‌شود.

معرفی برند کومهو


مجموعه شرکت های کومهو (Kumho Asiana Group) یکی از بزرگترین شرکتهای بزرگ دنیا می باشند که در زمینه های مختلفی ازجمله صنایع اتومبیل, شیمیایی, خطوط هواپیمایی می باشد.

16 دلیل استارت نخوردن خودرو


گاهی اوقات پیش می آید که خودروی شما استارت نمی خورد و ممکن است علت آن را هم متوجه نشوید. در اینجا موارد احتمالی که ممکن است دلیل استارت نخوردن خودرو باشند را برایتان توضیح داده ایم.

بهترین لاستیک خارجی در سال ۲۰۱۷ میلادی از نظر بازار جهانی


جدیدا جی دی پاور نتایج نظرسنجی و تحقیقات گسترده خود را درباره ی بهترین برند های لاستیک جهان ارائه داده است، نظرسنجی که براساس مقدار رضایت افراد مصرف کننده لاستیک در چند کلاس خودرویی ارائه شده است، که این کلاس های خودرویی عبارتند از:

راهنمای کامل چراغ‌های هشدار دهنده روی داشبورد


راهنمایی کامل علائم چراغ های هشدار دهنده خودرو را بدانید

قیمت، آخرین گزینه انتخاب تایر خودرو


در انتخاب لاستیک مناسب، قیمت آخرین گزینه ای است که باید ملاک انتخابتان قرار گیرد بیشتر آشنا شوید

چراغ راهنما


استفاده از چراغ راهنما از مهمترین اعمالی است که شما به عنوان راننده برای آگاه کردن رانندگان دیگر از حرکت احتمالی خود برای به حداقل رساندن غافلگیری های خطرناک انجام می‌دهید.

نصب و بالانس لاستیک و بالانس درجا


تعادل مناسب لاستیک و چرخ از نظر ایمنی خودرو بسیار مهم است. هدف از توازن لاستیک ها توزیع وزن به طور مساوی در تمامی تایرها است. می توان گفت چرخ هایی که بالانس نیستند، می توانند باعث ایجاد ارتعاشات در هنگام رانندگی شوند. همچنین باعث سایش زودرس اجزای سیستم تعلیق و فرمان ، قطعات چرخان و لاستیک نیز شوند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0