بهترین لاستیک برای دنا




بهترین لاستیک برای خودرو دنا


لاستیک مناسب دنا

دنا محصول ایران خودرواست که میتوان گفت همان سمند بهینه شده است. این خودرو قرار بود جایگزین خودروهای پژو ۴۰۵ و سمند شود. خودرو دنا به دست مهندسان ایرانی و بدون حمایت‌های خارجی وبا استفاده از ظرفیت‌ها وامکانات ایران خودرو طراحی شده‌ است. مدل‌های خودرو دنا شامل : ال‌ایکس با موتورهای ای‌اف ۷ بنزینی و پایه گازسوز و ای‌ال‌ایکس با موتورای‌اف 7 توربو شارژ است. که هم اکنون تولید موتورEF7 توربو شارژرمنتفی شده و موتور XUM جایگزین آن شده است. این خودرو جادار و از کیفیت سواری بسیار خوب بهره مند است و به‌ خوبی می‌تواند با خودرو برلیانس H330 و خودروجک j5 رقابت کند که می توان گفت توانسته است تا به امروز از سایر رقبای خود پیشی بگیرد و در بین مصرف کنندگان ازمحبوبیت و استقبال خوبی برخوردار گردد. دنا پلاس با تغییراتی در ظاهر از جمله تغییر در نورهای جلو و عقب توانسته است از نسخه های قبلی خود پرفروش تر باشد.

مشصات لاستیک دنا

در اینجا به بررسی بیشتر لاستیک مناسب دنا می پردازیم. همانطور که می دانید لاستیک از تجهیزات اساسی هر خودرویی محسوب می گردد که باعث حرکت خودروی شما رو به جلو می شود . انتخاب برند خوب از بین برندهای موجود ایرانی و خرجی در بازار ، طرح گل و سایز مناسب می تواند به راحتی شما هنگام رانندگی و همچنین عملکرد بهتر خودرو کمک کند. در اولین قدم برای خرید لاستیک خودرو دنا ، باید از سایز مناسب آن اطمینان حاصل کنید ، پس به دفترچه راهنمای خودرو یا دیواره تایری که زیر خودروتان نصب گردیده است مراجعه فرمایید. بعد از اطمینان از سایز مناسب با توجه به بودجه تان تایرهای ایرانی و خارجی ا مورد بررسی قرار دهید و در آخر با توجه به شرایط محیط و آب و هوایی که در آن زندگی می کنید ، طرح گل مناسب را انتخاب و خریداری کنید. لاستیک مناسب برای دنا با سایز استاندارد 185/65R15 ارائه می شود که به طور استاندارد نیز هنگام خرید خودرو زیر آن نصب گردیده است . اما در صورتی که تمایل به استفاده از سایز پهن تر دارید ، می توانید از سایز پهن لاستیک خودرو دنا یعنی  205/60R15 و سایز 195/60R15 استفاده و آن را جایگزین تایر استاندارد این خودرو کنید.

فروش اینترنتی لاستیک دنا

برای ثبت نام لاستیک خودرو دنا جهت خرید ، همانطور که در بالا گفته شد بعد از اطمینان از سایز لاستیک خودروی دنا خود در تیپ های ساده و پلاس ، به دنبال برند مناسب لاستیک برای این خودرو باشید . شما می توانید باتوجه به هزینه ای که برای خرید لاستیک خودرو دنا در نظر گرفته اید ، با مراجعه به وب سایت هایپرتایر علاوه بر خرید لاستیک دنا دولتی ، قیمت لاستیک دنا پلاس و دیگر خودروها را نیز مشاهده کنید و از بین برندهای ایرانی نظیر : بارز ، ایران تایر ، کویر تایر ، یزدتایر و گلدستون ، لاستیک خارجی دنا را نیز از برندهای مطرح و پرفروشی همچون: هانکوک ، تراینگل ، نکسن و ...  با قیمت های مناسب و رقابتی تهیه نمایید. این فروشگاه با ارائه قیمت روز لاستیک دنا ، این امکان را برای شما فراهم کرده تا با مقایسه ویژگی ها و قیمت های تایرهای ایرانی و خارجی ، بهترین انتخاب را برای خودرو خود داشته باشید و از خرید آن لذت ببرید و همچنین با خرید لاستیک تراینگل برای دنا و همینطور خرید لاستیک نکسن برای دنا و دیگر لاستیک های ایرانی و خارجی از این وبسایت ، خدمات نصب و بالانس را نیز در محل خود دریافت کنید.

قیمت لاستیک استاندارد دنا

ردیف

کشور سازنده

شرکت تولید کننده

طرح گل

سایز

قیمت حلقه ای ( ریال )

2

چین

تراینگل

TE301

185/65R15

ناموجود

8

چین

تراینگل

TR928

185/65R15

14.780.000

9

چین

تراینگل

TR918

185/66R15

14.780.000

10

ایران

ایران تایر

IT35 (karena)

185/65R15

7.120.000

11

ایران

بارز

P685 (premium drive)

185/65R15

7.601.000

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0