معرفی برند کنتیننتال آگ




درباره ی لاستیک کنتیننتال آلمانی بیشتر بدانیم

از اولین لاستیک خودرو جهان با آج طرح دار تا لاستیک های هوشمند برای اتومبیل های خودران ، از لاستیک طبیعی و مصنوعی گرفته تا لاستیک های ساخته شده از مواد تجدیدپذیر و بازیافتی ، کنتیننتال همیشه مرزهای جابجایی را پیش برده است.  به مدت 150 سال ، کنتیننتال محصولات مبتکرانه ، ایمن و پایدار را برای مشتریان خود توسعه داده است و قصد توقف آن را نیز ندارد. کنتیننتال آگ، بزرگترین شرکت تولیدکننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان می‌باشد. کنتیننتال که معمولاً به زبان ساده تر و عامیانه تر به عنوان Conti شناخته می شود ، یک شرکت تولیدکننده قطعات خودرو چند ملیتی آلمانی است که در سال 1871 تاسیس شد. این شرکت در زمینه سیستم های ترمز ، قطعات برقی داخلی ، ایمنی خودرو ، قطعات پیشرانه و شاسی ، تاکوگراف ، لاستیک و سایر قطعات خودرو و حمل و نقل تخصص دارد.  

در سال ۲۰۰۷ کمپانی کونتیننتال شرکت وی‌دی‌او را، خریداری کرد. این شرکت، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت زیمنس بود و در عمل، کلیه فعالیت‌های بخش خودروسازی و تولید قطعات خودرو زیمنس را بر عهده داشت. کونتیننتال آگ، پس از بدست آوردن شرکت وی‌دی‌او در زمینه تولید و فروش قطعات خودرو، در رتبه چهارم جهان قرار گرفت. شرکت کونتیننتال در سال ۲۰۰۹ نیز یک سرمایه‌گذاری مشترک را  با شرکت ارنست اند یانگ آغاز نمود. در سال ۲۰۰۸ کمپانی کونتیننتال با شرکت وی‌دی‌او ادغام شد، که پس از این ادغام، تقریباً نیمی از میزان ارزش بازار خود را از دست داد و تا مرز ورشکستگی، پیش رفت. سپس شرکت شِفلر آگ، بمنظور جلوگیری از ورشکستگی کونتیننتال، اقدام به خرید بخش اعظمی از سهام این شرکت نمود.

در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۲ کونتیننتال، پس از حدود ۴۵ ماه غیبت، بار دیگر، به فهرست ۳۰ شرکت برتر عضو شاخص دکس، بازگشت در حال حاضر شِفلر آگ، مالک ۴۹٫۹٪ درصد از سهام شرکت کونتیننتال است که از این لحاظ بالاترین میزان سهام را در این کمپانی آلمانی دارا می‌باشد.

دفتر مرکزی شرکت کنتیننتال در هانوفر ، نیدرزاکسن است. این شرکت یکی از تولید کنندگان بزرگ تایر در جهان است که لاستیک خودرو ، موتورسیکلت و دوچرخه را با برند کنتیننتال در سراسر جهان می فروشد. این شرکت تامین کننده لاستیک فابریک شرکت های بزرگی همچون: فولکس واگن ، دایملر AG ، بهارات بنز ، فورد ، ولوو ، ایوکو ، اشمیتز ، کوگل ، کامیون های باری ، BMW ، جنرال موتورز ، تویوتا ، هوندا ، رنو ، PSA و پورشه هستند.

کیفیت و مشخصات فنی لاستیک کنتیننتال

این شرکت لاستیک هایی ایمن ، کارآمد و با عملکرد مناسب را برای خودروهای سواری ، وسایل نقلیه تجاری و دوچرخه تولید می کند.  کنتیننتال دارای طیف وسیعی از محصولات مناسب برای استفاده در شرایط مختلف است . این شرکت تایرهایی امن ، مقرون به صرفه و سازگار با محیط را تولید و روانه بازار می کند. لاستیک های کنتیننتال دارای عملکردی عالی در شرایط مختلف آب و هوایی و جاده ای هستند و از طول عمر بالایی به جهت استفاده از متریال مرغوب برخوردارند. شما با لاستیک های کنتیننتال می توانید ی سواری راحت و نرم را تجربه کنید.

قیمت لاستیک کنتیننتال آلمانی

لاستیک های خارجی نسبتاً گرانتر از تایرهای ایرانی بود و البته باید گفت در بین تایرهای خارجی ، برند نیز بر روی قیمت آن تاثیر گذار است. کنتیننتال از برندهای مطرح تایر در دنیا است که نامش در بین 5 برند اول دنیا به چشم می خورد . بنابراین باید توقع داشت که قیمت آن نیز بالاتر از تایرهای خارجی دیگر باشد. البته همانطور که همیشه گفته ایم ، قیمت تایرهای خارجی به جهت نبود نمایندگی رسمی و مشکلات ارزی و همینطور مشکلات مربوط به واردات ، در هر فروشگاه متفاوت است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر که یک فروشگاه اینترنتی لاستیک است ، اقدام به خرید لاستیک کنتیننتال با مناسب ترین قیمت به همراه خدمات پس از فروش و ضمانت معتبر کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0