لاستیک P648 بارز




معرفی لاستیک Premium Drive p۶۴۸ بارز

 

لاستیک بارز گل P648

لاستیک بارز P648 یکی از پرفروش ترین محصولات تولیدی شرکت بارز است. این تایر دارای ساختاری رادیالی و مستحکم می باشد که برای استفاده در هر چهار فصل (تمام فصل) مناسب است. این لاستیک قابلیت استفاده در گل و لای را دارد که با علامت M+S که بر روی دیواره تایر حک شده است، نشان داده می شود. از مشخصات مهم لاستیک بارز Premium Drive می توان به راحتی و نرمی آن ، که دلیل عمده آن منعطف بودن دیواره های جانبی می باشد و همچنین ساختار منحصربفرد لاستیک که باعث عدم انتقال ارتعاشات جاده به داخل خودرو می گردد و مقاومت غلتشی پایین تایر که باعث کاهش مصرف سوخت خودرو شما می شود، ترمزگیری عالی لاستیک بارز و خط ترمز کوتاه آن اشاره کرد. بارز P648 در سایزهای متنوعی همچون رینگ 13 ، رینگ 14 و رینگ 15 تولید می گردد که مناسب انواع خودروی سواری است. برای خرید لاستیک بارز P648 می توانید با مراجعه به وب سایت هایپرتایر آن را در سایزهای گفته شده در بالا خریداری کنید و خدمات نصب سیار یا نصب در مراکز این شرکت در غرب و شرق تهران دریافت نمایید.

 وب سایت هایپرتایر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مراجعه به این وبسایت و مقایسه انواع تایرها با یکدیگر و مشاهده ویژگی های هر یک به طور جداگانه ، بتوانید تفاوت هر کدام را مشاهده و مطالعه نمایید و با اطمینان کامل جهت خرید لاستیک اقدام نمایید. شما می توانید در این وب سایت تفاوت لاستیک بارز P648 با P640 و یا تفاوت لاستیک بارز P648 با P660 را نیز مشاهده و مقایسه کنید و لاستیک بارز دولتی را با نرخ مصوب و دیگر برندها را با مناسب ترین قیمت از آن خریداری نمایید.

 

Premium Drive یکی از جدیدترین سری محصولات لاستیک بارز می باشد که با طرح گل P648 نام گذاری شده است.

 

معرفی لاستیک Premium Drive p648 بارز

 

مشخصات لاستیک بارز P648:

 

معرفی لاستیک Premium Drive p648 بارز

انواع سایزهای لاستیک بارز P648:

- 165/65R13 : لاستیک مناسب پراید

- 185/65R14 : لاستیک مناسب پژو 206 ، لاستیک مناسب پژو 405 ، لاستیک مناسب پژو پرشیا

- 185/65R15 : لاستیک مناسب زانتیا ، لاستیک مناسب هیوندا آوانته ، لاستیک مناسب رنو ساندرو ، لاسیک مناسب دنا 

- 195/65R15 : لاستیک مناسب برلیانس H330

 

معرفی لاستیک Premium Drive p648 بارز

لازم به توضیح است اندازه های قطر خارجی و عرض مقطع مذکور در جدول بالا به صورت راهنمای عمومی ذکر شده است و بسته به ساختار ممکن است در آنها تغییر جزئی اعمال شود

 

ویژگی های منحصر بفرد در طرح گل P648:

 

معرفی لاستیک Premium Drive p648 بارز


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0