شستشوی تایر




برخی از افراد زمان زیادی را صرف تمیز کردن و برق انداختن ماشین خود میکنند. در مقابل برخی دیگرشاید همین زمان را صرف تعویض روغن و یا پر کردن باک خودرو بکنند. باید توجه داشته باشیم که لاستیک ها تنها جزیی هستند که در معرض بیشترین آلودگی ها میباشند چراکه دائما با سطح زمین و جاده در تماسند. بنابراین خیلی خوب باید انها را از هر گونه آلودگی و کثیفی پاک کرد.

اولین چیزی که میتوان گفت این است که کثیفی خطرناک است. وقتی لاستیک خودرو کثیف باشد در صورت وجود ترک و یا آسیب های جزئی چیزی دیده نمیشود. گفته می شود که به طور کلی تمیز بودن خودرو به کاهش مصرف سوخت نیز کمک میکند. و در نهایت اگر از لحاظ روانشناسی بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم تمیزی باعث میشود حس بهتری پیدا کنیم. قبل از استفاده از هر نوع مواد شوینده ای ابتدا با آب لاستیک را تمیز کنید. با این کار یک لایه ی سطحی از آلاینده ها را از بین میبرید.

 

hypertire 

سپس ماده ی شوینده را اماده کرده و با یک برس نرم و مناسب روی سطح لاستیک میکشیم و بعد از گذشت چند دقیقه با یک پارچه ی خشک سطح لاستیک را خشک میکنیم. دقت کنید که تمام چرخ یعنی هم رینگ وهم لاستیک را کاملا تمیز و سپس خشک کنید.

 

hypertire


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0