معرفی برند کومهو




لاستیک کومهو ساخت کجاست ؟

لاستیک کومهو (با نام قبلی لاستیک سامیانگ) از سال 1960 به عنوان بخشی از گروه کومهو آسیانا ( یکی از بزرگترین شرکتهای بزرگ دنیا ) در کشور کره فعالیت خود را آغاز کرد و و در اواسط دهه 70 نیز وارد بازار تولید تایر استرالیا شد. اکنون کومهو یکی از برندهای پیشرو تایر در جهان است که با بیش از 40 میلیون واحد فروش، در بیش از 150 کشور جهان در سراسر دنیا توزیع می شود.

کومهو به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تایر در جهان، با بیش از 60 سال سابقه ، سه مرکز تحقیق و توسعه دارد که بزرگترین مرکز آنها در گوانجو، کره جنوبی است و دو مرکز دیگر در آکرون اوهایو و بیرمنگام انگلیس واقع شده است. دفاتر اداری این مجموعه در ساتون Sutton)) لندن و ساری surrey)) انگلیس مستقر است و بخش بازاریابی از بیرمنگام اداره می شود. به همین ترتیب کومهو به بازارهای تایر ایالات متحده و اروپا خدمات می دهد. این مجموعه بزرگ همچنین دارای ۳ کارخانه در کره جنوبی, ۳ کارخانه در چین و یک کارخانه در ویتنام می باشد و همچنین دارای مراکز تحقیقاتی متعدد در کشورهای پیشرفته از جمله: کره جنوبی, چین, آمریکا, انگلیس و آلمان نیز است.

کیفیت لاستیک کومهو

با توجه به نکات زیر خواهیم فهمید که کومهو دارای باکیفیت ترین محصولات است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

  • کومهو هر ساله بیش از 68 میلیون لاستیک تولید می کند، که به گفته خودشان، به اندازه کافی برای هر فرد در هلند چهار حلقه لاستیک و یک لوازم یدکی فراهم می کند.
  • لاستیک کومهو برای سومین مرتبه متوالی برنده جایزه Red Dot Award می باشد.
  • کومهو در کنار پشتیبانی از رویدادهای Motorsport، برای مسابقات فرمول 1 نیز تایر تولید کرده است.
  • لاستیک کومهو دارای 5 مرکز RD (تحقیق و توسعه) در 3 قاره در سراسر جهان - اروپا، آمریکای شمالی و آسیا می باشد.
  • کومهو تامین کننده لاستیک فابریک شرکت های برتر خودروسازی می باشد.
  • کومهو به عنوان تأمین کننده رسمی تایر سری مسابقات بین المللی AUTO GP می باشد.

شرکت لاستیک سازی کومهو خود را از طریق نوآوری و کیفیت محصولات تعریف می کند.

  • ارائه خدمات بهینه و ارائه تجربه رانندگی به مشتریان خود در سراسر جهان
  • تعهد مداوم به کیفیت، قابلیت اطمینان و عملکرد
  • پیشرفت فنی و آگاهی از محیط زیست

کومهو یکی از برندهای برتر لاستیک فابری (OE) در صنعت تایر در همکاری با  سیزده برند مطرح خودرو در ایالات متحده تبدیل شده است. در 13 فوریه 2014، دارن روول از ESPN در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که تایر کومهو  به عنوان لاستیک رسمی NBA معرفی شده استلاستیک های کومهو را می توان در خودروهای سواری، شاسی بلند، وانت ها، کامیون ها، اتومبیل های  مسابقات اتومبیلرانی، جت های جنگنده ها و هواپیماهای غیرنظامی یافت. لازم به ذکر است که لاستیک کومهو در سال ۲۰۰۷ یکی از اسپانسرهای اصلی باشگاه منچستر یونایتد و اسپانسر مسابقات فرمول ۳ بود و از تیم سافت بال استرالیا و گروه اتومبیلرانی Aussie Race Cars حمایت می کند . در حال حاضر لاستیک کومهو با ۳ برند متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود که شامل کومهو ، مارشال و ادمیرال است.

قیمت لاستیک کومهو

لاستیک کومهو یکی از برندهای تایر پیشرو در جهان است که در ایران نیز جزو محبوبترین و پرمصرف ترین لاستیکهای خارجی محسوب می شود. قیمت لاستیک کومهو با توجه به کیفیت و ارزیابی تایر ها می توان جزو ارزان ترین لاستیک های خارجی در ایران دانست. خرید لاستیک خارجی با کیفیت و قیمت مناسب در ایران کار چندان راحتی نیست و تخصص خود را لازم میدارد. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر با توجه به این مهم ، فرصتی مناسب را در اختیار مصرف کنندگان تایر قرار داده است تا با بررسی و مطالعه بر روی تایر مورد نظر خود و اطمینان از تاریخ انقضای آنها خرید مطمئن با قیمت مناسب را تجربه کنند.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0