معرفی برند جی تی (Giti)




لاستیک جی تی

جی تی در اصل یک شرکتی سنگاپوری است که به تولید انواع لاستیک فعالیت دارد. این شرکت از سال ۱۹۵۱ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و در سال ۱۹۹۳ در چین شروع به فعالیت گسترده تر کرد. لاستیک های جی تی امروزه در بازار ایران دیده می شوند که غالبا چینی یا اندونزیایی می باشند.

یک سیستم کنترل کیفیت موشکافانه و درنظر گرفتنِ مقتضیات کیفی و ایمنی روز‌ افزون و حفظ سلامتی و آرامش خاطر مشتریان از مواد ضروری مورد نظر این شرکت اعلام شده است. بنا بر ادعای این شرکت، تایرهای جي تي در تمامی کشورهای جهان به فروش می‌رسند. جی تی موفق شده اطمینان طیف گسترده ای از مشتریان ، از خانواده‌های معمولی گرفته تا رانندگان کامیون به واسطه‌ی عملکرد عالی و شبکه‌ ی گسترده‌ای از فروشندگان در تمامی قاره‌ها را به خود جلب کند.

این شرکت دارای هشت مرکز تولید تایر می باشد و بیش از 32000 کارمند جهانی دارد. جی تی در بازار لاستیک به بیش از 130 کشور جهان تایر توزیع میکند و  از سال 2019 بر اساس درآمد در رتبه 11 شرکت تولید تایر در جهان قرار دارد. این شرکت در سال 1993 وارد چین شد و با Anhui Tire Factory، یک شخص ثالث مستقل برای تولید لاستیک های بایاس، سرمایه گذاری مشترک انجام داد.  

در سال 1998، جی تی مراکز فروش و توزیع اختصاصی خود را در مکان های مختلف تأسیس کرد و دو سال بعد با تکمیل کردن امکانات فناوری خود به تولید تایر اتومبیل سواری جدید پرداخت. از آن زمان، این شرکت در سطح بین المللی به گسترش بیشتری دست یافته و دفاتر و مراکز توزیع بسیاری در سراسر جهان را افتتاح کرده است.

تایرهای جی تي تمامی پیش‌ زمینه‌ها و ویژگی‌هایی را که رانندگان خواستارند ترکیب کرده تا ایمنی، تنوع، و عملکرد کیفی درجه‌ یک را فراهم آورد. در تک تک واحدهای صنعتیِ جي تي، بالاترین استانداردها را برای فرآیند کنترل کیفیت در نظر گرفته اند. جي تي توسط معتبرترین شرکت‌های سراسر جهان و برخی از بزرگترین نامهای صنعت خودروسازی به رسمیت شناخته شده است، که از این حیث می‌توان به کسب چندین جایزه‌ی top supplier از سوی General Motors اشاره کرد. جي تي دارای تفکری زیست‌محیطی و انسانی است که به تمامی حوزه‌های فعالیت آن سرایت می‌کند. این کمپانی در حوزه های بسیاری فعالیت میکند تا به واسطه‌ ی آنها مردم را در زمینه‌ی رانندگی و نگهداری تایر آموزش داده، مصرف سوخت و انرژی و آلودگی را بکاهد، و در عین حال منابع مالی برای تبدیل دنیا به محل بهتر برای زیستن فراهم کند.

در ژوئن 2014، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد 560 میلیون دلار کارخانه تولید در کارولینای جنوبی، اولین کارخانه خود در خارج از آسیا، که در اکتبر 2017 افتتاح شد، ایجاد کند. در فوریه 2016، گیتی از طرف Walmart USA به عنوان تأمین کننده خودرو و خطوط سخت سال انتخاب شد.

مشخصات لاستیک جی تی

شرکت جی تی با در نظر گرفتن اینکه کیفیت عالی و عملکرد مناسب به امکانات فناوری پیشرفته و فعالیت پرسنل بستگی دارد، از همین رو جهت گیری خود را معطوف به سه رکن اصلی می داند که شامل:   

  • محصولات قابل اعتماد: با ارزش قرار دادن هدف، ارائه عملکرد قابل اعتماد و کیفیت عالی.
  • نوآوری: بینش، نوآوری و خلاقیت را به روند ساخت و بهبود برند اضافه کردن.
  • خدمات با کیفیت: گوش دادن به حرفهای مشتریان و تلاش برای برآوردن نیازها و انتظارات آنها.
  • شراکت: تعامل با مشتریان و ایجاد روابط طولانی مدت.

قیمت لاستیک جی تی

برند جی تی با کیفیتی قابل قبول و قابل اعتماد توانسته روز به روز جایگاه بهتری را در بازارهای تایر برای خود ایجاد کند و رفته رفته به یکی از بهترین برند تایر در کشور های آسیایی تبدیل شود. قیمت لاستیک جی تی در ایران با توجه به سایر محصولات خارجی موجود در بازار بسیار مناسب می باشد. لاستیک های جی تی موجود در فروشگاه اینترنتی هایپرتایر با کیفیت عالی و تاریخ انقضا های بروز می باشد و می توان با توجه به سهولت در خرید آنلاین لاستیک از هایپرتایر بهترین تایر خودرو خود را خریداری نماییم.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0