معرفی برند لینگ لانگ




معرفی برند لینگ لانگ چین

شرکت لینگ لانگ، یک شرکت تولید تایر چینی است که برای سالها در میان 20 شرکت برتر تولید تایر جهانی و پنج شرکت در سرزمین کهن چین بوده است. لینگ لانگ در زبان چینی به معنای (تصفیه شده _ مواد خالص طبیعی ) است که نشان دهنده ی هدف این شرکت است که از مواد طبیعی و پالایش شده در تولید تایر ها استفاده می کند. تایر لینگ لانگ در سال 1975 متولد شد و در شاندونگ چین، بزرگترین تولید کننده طلا در چین مستقر گردید. این برند قبل از شناخته شدن در ژائویان و شاندونگ به عنوان کارخانه تعمیر لاستیک فالیت خود را آغاز و اولین کارخانه خود را نیز در خارج از کشور در سال 2014 افتتاح کرد و بعدها نیز در مارس 2019، ساخت دومین پایگاه تولید خارج از کشور خود را در صربستان آغاز کرد، که نقطه عطف جدیدی برای این شرکت به حساب می آمد.

این شرکت تولید تایر چینی با تمرکز بر تولید لاستیک های باکیفیت، به اولین شرکت چینی در بازار OE تبدیل شده است.  لینگ لانگ یک شرکت چینی پیشرو در زمینه سرمایه گذاری تولید لاستیک در چین می باشد که دارای پایگاه های تولیدی زیادی در شهرهای ژائویان، دیژو و لیوژوی چین و کشور تایلند است. همچنین این شرکت دارای مراکز توسعه و تحقیق در ژائویان، پکن و آمریکای شمالی و دفتر آزمایش در اروپا نیز می باشد. محصولات این شرکت که در 173 کشور بفروش می رسد، تقریبا توسط 100 مرکز نصب و راه اندازی پذیرفته شده و با کیفیتی بالا و قابل اعتماد به سیستم جهانی تامین کنندگان خودروسازان جهان ورود پیدا کرده است.

جایزه کیفیت فرماندار شاندونگ بالاترین جایزه ای است که توسط دولت مردم چین انتخاب می گردد و هدف آن هدایت و تشویق صنایع و شرکت های مختلف در شاندونگ برای بهبود مداوم کیفیت محصول، کیفیت پروژه و کیفیت خدمات برای گام برداشتن اقتصاد شاندونگ به دوره کیفیت است. لینگ لانگ برای سالهای متمادی بر تقویت کنترل فرآیند، تضمین ثبات کیفیت محصول و افزایش رضایت مشتری متمرکز بوده و توانست جایزه کیفیت فرماندار شاندونگ را کسب کند و همواره می کوشید کیفیت و کارایی خود را نیز ارتقا دهد.

لینگ لانگ تیم بین المللی خود را از بین نخبگان جهانی صنعت لاستیک تشکیل داده است. تیم توسعه و تحقیق این شرکت از حدود ۱۰۰۰ عضو تشکیل گردیده است که شامل بیش از ۶۰ مهندس ارشد و متخصص از آمریکا، تایوان و کره جنوبی می باشد. همچنین لینگ لانگ مراکز توسعه و تحقیقی در ژائویوئان، پکن و آمریکای شمالی و همینطور آزمایشگاهایی در اروپا به منظور توسعه سیستم جهانی R&D تاسیس نموده است. به علاوه مرکز تکنولوژی در سطح ملی و آزمایشگاه سنجش تشخیصی ، اولین آزمایشگاه صدا و آزمایشگاه اصطکاک مقاومت غلتشی لاستیک را راه اندازی کرده است. این برند همچنین از مسابقات ورزشی، والیبال ، فوتبال و همچنین تیم یوونتوس (ایتالیا)، تیم راگبی کویینزلند استرالیا، تیم کوهنوردی بلغارستان، مسابقات کریکت زیمبابوه و رالی عمان، حمایت مالی می کنند و به عنوان اسپانسر مسابقات قهرمانی کامیون چین و تیم شطرنج شاندونگ، از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ بوده است.

مشخصات لاستیک لینگ لانگ

کمپانی لینگ لانگ یک تولید کننده تایر تخصصی در مقیاس بزرگ است که بر پایه تکنولوژی و فناوری پیشرفته محصولات برجسته مانند: لاستیک رادیال سواری با کارایی بالا (PCRلاستیک رادیال کامیون سبک و سنگین (LTR & TBR)، و لاستیک خودروهای صنعتی و کشاورزی (OTR) را تولید می کند. تمرکز در تولید لاستیک های باکیفیت، شرکت لینگ لانگ را به اولین شرکت چینی که به بازار OE وارد شده است تبدیل کرده است. این شرکت تامین کننده اصلی لاستیک های فابریک (OE) برای بیش از ۶۰ شرکت خودروساز چینی از جمله: چری، JAC، جیلی و کینگ دانگ می باشد، و همچنین تامین کننده لاستیک های برندهای برتر خودروسازی جهانی از جمله: جی ام، فورد، هیوندایi، نیسان و فولکس واگن نیز می باشد.  لاستیک لینگ لانگ علاوه بر قیمت پایین ، عملکرد عالی نیز در برابر سایش دارد و در شرایط جاده ای مرطوب و خشک از چسبندگی خوبی نیز برخوردار است.

قیمت لاستیک لینگ لانگ

خوب است که بدانیم برند لینگ لانگ همواره تلاش دارد تا به عنوان یک گزینه مناسب برای مصرف کننده دیده شود. قیمت لاستیک لینگ لانگ شاخص خوبی برای تایرهای ارزان قیمت چینی می باشد و همین موضوع باعث شده لینگ لانگ در میان تولید کنندگان چین برجسته باشد. لاستیک لینگ لانگ در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد زیرا با توجه به قیمت مناسب و کیفیت خوب در مقایسه با دیگر لاستیک های چینی می توان لینگ لانگ را بعنوان یک لاستیک پیشنهادی در نظر گرفت. هایپرتایر یکی از عاملان فروش لاستیک انواع لاستیک خارجی و لاستیک چینی است که شما می توانید با مراجعه به این وب سایت این نوع تایر را با قیمتهای مناسب و رقابتی به همراه خدمات پس از فروش خریداری نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0