بهترین لاستیک برای ماکسیما





بهترین لاستیک ماکسیما

نیسان ماکسیما یکی از خودروهای شرکت ژاپنی نیسان است که از سال ۱۹۷۷ میلادی تاکنون در هفت نسل و مدل تولید می‌شود و نیسان ماکسیمایی که ما در ایران می شناسیم به عنوان نسل چهارم این خودروها شناخته می شود.ماکسیما پرچمدار خودرو های سدان نیسان در آمریکای شمالی ، چین و خاورمیانه است. نیسان ماکسیما در ایران جزو پر قدرت ترین و پرفروش ترین خودرو های موجود شناخته می شد و هم اکنون نیز محبوبیت خود را بین طرفداران خویش در ایران حفظ کرده‌است.

ماکسیما در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به بازار عرضه شد که از لحاظ سطح تجهیزات و امکانات تفاوتی با یکدیگر ندارند.نیسان ماکسیما با کد A33 در کشورهای ایران و مالزی تولید می گردید و در حال حاضر در کشور مالزی نیز تولید این مدل ادامه دارد.پارس خودرو برای چندین سال نیسان ماکسیما را بر روی خط تولید خود داشته و به دلیل پیشرانه قدرتمند و نبود رقیبی جدی در زمان عرضه، نیسان ماکسیما توانست به سرعت نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

سایز لاستیک ماکسیما

سایز لاستیک هر خودرو با خودروی دیگر متفاوت بوده ، بنابراین برای خرید لاستیک جدید باید نگاهی به لاستیکی که زیر خودرو نصب گردیده و یا دفترچه راهنمای خودرویتان بیاندازید. خرید لاستیک ماکسیما با سایز فابریک 215/55R16 ، به این معنا که : پهنای آن 215 میلیمتر، فاق آن 55 درصد از پهنای تایر و قطر رینگ ماکسیما  16 اینچ است که در صورت تمایل می توانید از سایز لاستیک پهن 225/55R16 برای ماکسیما نیز استفاده کنید . اما به یاد داشته باشید که این جایگزینی توصیه نمی شود چرا که بهترین عملکرد در سایز فابریک لاستیک ماکسیما خواهد بود. 

قیمت لاستیک ماکسیما

برای خرید لاستیک خودرو، نیاز است به فاکتورهای مهمی همچون: کیفیت، سایز و برند لاستیک توجه کنیم ، اما یکی از نکاتی که برای ما بسیار مهم می باشد ، قیمت لاستیک است. در ایران ، این کالا به دو صورت لاستیک دولتی و لاستیک آزاد عرضه می گردد ، لاستیک های دولتی شامل: انواع لاستیک های ایرانی مانند: بارز، ایران تایر، کویر تایر و... می باشند که البته این نوع لاستیک ها نیز در بعضی از فروشگاه با نرخ آزاد به فروش می رسند و انواع لاستیک های خارجی مانند: تراینگل، میشلن، هانکوک ، نکسن ، جی تی ، مکسس و... که با قیمت هایی متفاوت تر از لاستیک های ایرانی و با توجه به وارداتی بودن به نسبت کمی گران تر از لاستیک های تولید داخل می باشند. از همین رو فروشگاه اینترنتی هایپرتایر این امکان را بوجود آورده تا برای خرید بهترین لاستیک و نرمترین لاستیک برای ماکسیما ، مصرف کنندگان بتوانند براحتی از بین لاستیک های ایرانی با قیمت دولتی و لاستیک های مطرح خارجی با مناسبترین قیمت، تایر مورد نظر خود را انتخاب و بررسی نموده و با اطمینان خاطر از قیمت تایرها، کیفیت و تاریخ انقضای آنها ، لاستیک مورد نظر خود را خریداری نمایند و در صورت نیاز نیز خدمات نصب و بالانس سیار دریافت نمایند. شما می توانید برای خرید لاستیک تراینگل برای ماکسیما و خرید لاستیک میشلن برای ماکسیما به این وبسایت مراجعه کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0