معرفی برند آپولو (Apollo)




معرفی برند آپولو (Apollo)

لاستیک آپولو ساخت کجاست ؟

آپولو یکی از تولیدکنندگان بزرگ در دنیا است که چندملیتی بوده و در هند واقع شده است. دفتر مرکزی آن در گوروگرام ، هاریانا قرار دارد. این کارخانه در سال 1972 تاسیس شد و اولین کارخانه آن در پرامبرا ، تریسور ، کرالا ، هند راه اندازی شد. با گذشت سالها و با رشد و گسترش رد پای این شرکت در مناطق جغرافیایی ، چندین برند تجاری دیگر به آن پیوست . این شرکت سالهاست که بر روی 2 برند اصلی خود آپولو و ورداشتاین تمرکز دارد و همچنین دارای دو برند خاص و کوچکتر به نام های  Kaizen و Regal است. این شرکت تولیدکننده لاستیک اکنون پنج واحد تولیدی در هند ، هلند و مجارستان دارد که در حال حاضر محصولات خود را به بیش از 100 کشور در سراسر دنیا عرضه می کند. این شرکت 69٪ از درآمد خود را از هند ، 26٪ را از اروپا و 5٪ را از کشورهای دیگر تأمین می کند ، به طوری که  درآمد سالیانه این شرکت 2.09 میلیارد دلار در سال 2017 اعلام شده بود و در پایان سال مالی 2020 نیز ، این شرکت گردش مالی معادل 2.27 میلیارد دلار با پشتیبانی نیروی کار جهانی با حدود 17200 کارمند را به دست آورد . در نوامبر سال 2016، این شرکت تفاهم نامه ای دولتی برای ساخت تایر دوچرخه و انواع کامیون را امضا کرد تا پیرو آن کارخانه جدیدی برای تولید این دو گروه تاسیس نماید. جالب است بدانید دومین کارخانه این شرکت در اروپا توسط نخست وزیر مجارستان ، ویکتور اوربان ، در آوریل 2017 افتتاح شد.

از تاریخ 31 مارس سال 2020 ، این شرکت در هند در بورس سهام بمبئی و بورس اوراق بهادار ملی معامله کرد و 59.10٪ سهام خود را در اختیار عموم مردم ، نهادهای دولتی ، بانک ها و موسسات مالی قرار داد.

این شرکت با برندهای آپولو و ورداشتاین لاستیک های سواری، آفرود ، دوچرخه و با برندهای  Regal و Kaizen بر روی تولید لاستیک های باری و اتوبوسی ، کشاورزی تمرکز دارد. آپولو با طیف وسیعی از محصولات باکیفیت که هر یک از برندهایش به طور جداگانه یکی از نیازهای خاص مشتری را هدف قرار داده است ، آنها را در کاربردها و سایزهای مختلف تولید و در اقصی نقاط دنیا عرضه و به فروش می رساند. 

خرید لاستیک آپولو

همانطور که گفته شد محصولات این شرکت در سراسر دنیا به فروش می رسد. ایران نیز یکی از کشورهایی است که انواع لاستیک آپولو در آن یافت می گردد. البته می توان گفت به دلیل تحریمات و قیمت بالای ارز ممکن است کمی به سختی وارد ایران شود. شما می توانید سایزهای مختلف این برند مطرح هندی را از فروشگاه های معتبر به طور حضوری و غیرحضوری موجود در ایران خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر یکی از ارائه دهندگان و فروشندگان لاستیک خارجی و انواع لاستیک ایرانی می باشد که شما می توانید با اطمینان خاطر انواع لاستیک خارجی را در برندهای مطرح دنیا و گارانتی های معتبر خریداری نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0