با تایرهای مفهومی کمپانی کومهو آشنا شوید




 تایرهای مفهومی کمپانی کومهو

لاستیک کومهو

شرکت تایرسازی کومهو در کشور کرهٔ جنوبی از دو مدل تایر مفهومی جدید خود به تازگی رونمایی کرد. این گونه که از شواهد پیدا است هر کدام از تایرها برای کاربرد مخصوصی ساخته شده‌اند. تایرهای (Smasher) (سمت چپ تصویر اصلی) همان طور که از اسم آن‌ها پیدا است، برای ایجاد کشش سطحی بیشتر خودروها طراحی شده است. عملکرد این تایر به گونه‌ای است که برای جلوگیری از لغزش خودرو در شیب‌های تند از صفحات مجهز به مکنده استفاده شده است. علت ساخت این تایرها جهت توانایی عبور از مسیرهایی است که با تایرهای عادی غیر ممکن و آنها را نیز نابود می‌کنند.

برای هر کسی ممکن است این سؤال پیش بیاید که نام گذاری این دو محصول بر چه اساسی بوده است؟ پاسخ سؤال اینجا است، اگر اسمشر (Smasher) را به عنوان یک محصول قدرتمند بنامیم، در این صورت باید لقب تایر هوشمند را به سیلنت (Sealant) نیز اعطا کنیم.

با تایرهای مفهومی کمپانی کومهو آشنا شوید

اگر سوراخ کوچکی در تایرهای عادی در روی آن ایجاد شود شما جهت حل این مشکل مجبور به صرف وقت زیادی در تعمیرگاه خواهید شد و اگر در خودروهای مدرن امروزی این مشکل رخ دهد، مشکل دو چندان خواهد شد، زیرا لاستیک زاپاس در خودروهای مدرن وجود ندارد و در این خودروها از لاستیک‌های ران فلت (پنچررو) استفاده می‌کنند که اگر پنچر شود باز هم تا مدت محدود و با سرعت کم قابلیت حرکت را دارند. سفتی دیوارهٔ این تایرها نسبت به سایر انواع تایرها موضوع دیگری است که باعث کاهش کیفیت سواری با تایرهای ران فلت می‌شود. ولی تایرهای سیلنت (Sealant) این قابلیت را دارند که خود را پس از سوراخ شدن، ترمیم کنند.

با تایرهای مفهومی کمپانی کومهو آشنا شوید

زمانی که در این تایر سوراخی ایجاد شود، به صورت خودکار ماده‌ای ژله مانند سوراخ را پر کرده و باعث عدم کاهش کیفیت سواری و همچنین کاهش خطر رانندگی در اثر پنچر شدن تایر می‌شود و شما می‌توانید به نزدیک‌ترین تعمیرگاه در امنیت کامل و بدون نیاز به تعویض آن مراجعه کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0