گارانتی اصالت کالا چیست؟




شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید کالایی، فروشنده به شما بگوید: "این محصول گارانتی اصالت کالا دارد." به طور کلی گارانتی اصالت کالا یعنی محصولی که ویژگی های زیر را داشته باشد:
1: کالا های تحویل شده کاملا با شرایط ذکر شده در توضیحات کالا در هنگام فروش منطبق باشد.
2: کالای ارائه شده اصل باشد.
3: گارانتی ها و الزامات قانونی مورد نیاز را دارا باشد.
4: در صورتی که کالا وارداتی باشد حتما از طرق قانونی وارد کشور شده باشد.
این روز ها همگام با توسعه فروشگاه های اینترنتی موضوع امنیت در خرید اینترنتی اهمیتی روز افزون یافته است.هایپر تایر به عنوان فروشگاه اینترنتی انواع لاستیک و اولین ارایه دهنده خدمات نصب لاستیک در محل نیز از ابتدای فعالیت این مهم را سرلوحه کلیه فعالیت های خود قرار داده تا احساس امنیت در خرید و ارائه کالا و خدماتی با اصالت را برای مشتریان خود فراهم نماید. کلیه کالاهای موجود در فروشگاه هایپر تایر از اصالت کامل و گارانتی اصلی و معتبر بر خوردار بوده و تضمین می نماییم که تمامی کالاهای ارایه شده از مراکز اصلی، رسمی و قانونی تولید و توزیع کالا تهیه می شود .
کلیه کالاها دارای برچسب بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی در ماهیت آنها صورت نگرفته است . محصولات در شرایطی ایده آل نگهداری و بدون کوچکترین آسیب کمی و کیفی و مستقیما از تولید کننده و یا وارد کننده اصلی تامین و در اختیار مشتری قرار می گیرد. در هایپرتایر گارانتی های ارائه شده برای تایرها (لاستیک ها) از طرف شرکت های تولید کننده لاستیک و یا نمایندگان قانونی برند های وارداتی عینا به مشتریان نهایی منتقل می شود و صرفا کالاهای نو با جدیدترین تاریخ تولید و بالاترین استاندارد نگهداری و بهترین قیمت بازار به مشتریان گرانقدر این مجموعه عرضه می گردد.
 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

عباس مرادی

در تاریخ 1400/05/07

سلام من لاستیک بارز عید از هایپر تاییر خریدم الان یکیش باد کرد آيا گارانتي شامل حال من میشه ممنون میشم پاسخ بدید

پاسخ هایپرتایر:

با سلام، لطفا با پشتیبانی سایت با شماره 02174419 تماس بگیرید.

مقایسه 0