معرفی برند گلدستون تایر




لاستیک گلدستون ساخت کجاست ؟

شركت مجتمع صنعتی آرتاويل تاير به عنوان بزرگترين كارخانه لاستيک سازی شمال غرب كشور در شش كيلومتری شهر اردبيل احداث و با توجه به اهميت و نقش توليدات داخلی در افزايش درآمد ملی و همچنين توسعه صادرات غير نفتی به خودكفايی در زمينه ساخت تاير با بهره گيری از آخرين تكنولوژی در زمينه ساخت انواع تاير از سال 1376 فعاليت توليدی خود را آغاز نمود و نام تجاری (گلدستون) را برای محصولات خود برگزيد. ظرفيت اوليه شركت 25000 تن در سال (انواع تاير، تيوپ و نوار فلاپ وسايط نقليه سنگين ) بود كه با گذشت مدت زمان كمی به 35000 تن در سال ارتقاء يافت.

برند گلدستون پس از معرفی به بازار ديری نگذشت كه مورد استقبال مصرف كنندگان قرار گرفت و اين استقبال مسئوليت سنگين تری را بر دوش مديران سازمان گذاشت. با افزايش توليد، در حال حاضر ظرفيت كارخانه 40000 تن در سال می باشد كه بيش از 30 سايز توليدی (لاستيك سبک، سنگين و كشاورزی ) را نيز در برنامه كاری خود جای داده است . راهبرد مجتمع پيوند دارای انواع مشتريان می باشد كه در اين راستا تا كنون توانسته است پيوند مناسبی با خودرو سازها از جمله ايران خودرو و سايپا كه دو شركت بزرگ توليد كننده خودرو سواری در كشور می باشند همکاری و ارتباط برقرار نمايد و با افزايش ظرفيت توليدی جهت تايرهای سواری راديال هم اكنون سهم قابل ملاحظه ای در تامين نياز خودروسازهای موفق ايرانی دارد.

از دست آوردهای مهم این شرکت بهره برداری و تولید تایرهای TBR است که می توان به آن اشاره کرد. شرکت گلدستون براساس ارزش هایی همچون: مشتری مداری ، کیفیت ، بهبود مستمر ، اعتماد ، صداقت و تعهد کاری ، انجام کار به صورت تیمی و مهم ترین بخش احترام به قوانین زیست محیطی مسیر خود را ادامه می دهد. این شرکت تولیدکننده لاستیک ایرانی همچنین قصد دارد در توسعه و تامین حمل و نقل جاده ای از طریق تولید انواع تایرهای رادیال ، وانتی و کامیونی و همینطور وانتی و کامیونی بایاس و کشاورزی تمرکز کند و ان را گسترش دهد.

اهداف تجاری این شرکت : افزایش و ارتقای کیفیت محصولات ، بهینه سازی انرژی ، کاهش درصصد محصولات نامنطبق ، کاهش آلودگی زیست محیطی ، میزانن فروش و صادرات ، میزان تولید واقعی  ... است.  گلدستون با استرانژیهایی همانند: مدیریت انرژی ، به روزآوری تکنولوژی تایرهای  رادیالی ، اجرای کامل قوانین زیست محیطی ، کاهش و کنترل وزن تایرها و ... قصد دارد در بر پیشرفت و ارتقای خود بیافزاید.

خرید لاستیک گلدستون

شرکت تایر گلدستون محصولات خود را با قیمت دولتی به دست مصرف کنندگان به طور مستقیم و یا از طریق نمایندگان فروش خود می رساند. متقاضیان خرید لاستیک گلدستون می توانند با مراجعه به نمایندگی های این شرکت به صورت حضوری و آنلاین آن را با نرخ مصوب دولتی خریداری نمایند. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر از عاملان فروش تایر گلدستون در سایزهای پرفروش و پرمصرف می باشد که شما می توانید با مراجعه به این سایت ، تایر گلدستون را با قیمت دولتی خریداری کنید.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0