معرفی خودرو نیسان جوک و لاستیک مناسب برای آن




درباره ی خودروی نیسان جوک بیشتر بدانیم

این خودرو در سال سال 2010 و با ظاهری متفاوت و جالب توسط شرکت نیسان ژاپن وارد بازار گردید و برای اولین بار در نمایشگاه ژنو معرفی شد. در حال حاضر به عنوان پرفروش ترین خودروی تولید شده شرکت نیسان شناخته می شود. فضای داخلی بیشتر ، شیک و مدرن و همچنین بدنه ی کراس اوور کامپکت آن جذابیتی خاص را  به این خودرو بخشیده است. می توان گفت نیسان جوک هم سطح خودروهایی همانند: سانگ یانگ، رنو کپچر و غیره است که در بازار کنونی مورد استقبال قرار گرفته است.

نیسان جوک با ظاهری اسپرت و شاسی بلند (کراس اوور) از کیفیتی بالا و عکس العملی سریع در جاده ها برخوردار است که حسی متفاوت و البته تجربه ای دلپذیر را برای رانندگان به ارمغان می آورد. این خودروی کراس اوور و محبوب ژاپنی دارای موتوری 4 سیلندری به همراه 16 سوپاپ و همینطور حجم موتور 1598 سی سی و با حداکثر قدرت موتور 117 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 158 نیوتن متری در 4000 دور در دقیقه است. شتاب 0 تا 100 نیسان جوک ، 11.5 ثانیه است که علاوه بر هیجان و سرعت ، یک رانندگی ایمن را نیز به راننده و سرنشینان خودرو ارائه می دهد. شما با این خودرو که بسیار جادار نیز است می توانید امن سفر کنید و از رانندگی لذت ببرید.

لاستیک فابریک نیسان جوک

خودرو نیسان جوک ژاپن در تیپ های مختلفی تولید می گردد که هر کدام دارای سایز لاستیک های متفاوتی نیز می باشند ، که البته در بعضی از آنها یک سایز ثابت است. در ادامه به سایزهای لاستیک نیسان جوک در تیپ های متفاوت خواهیم پرداخت. شما می توانید برای خرید لاستیک نیسان جوک فابریک در تیپ ساده و در سایزهای 215/55R17 و سایز 205/60R16 ، لاستیک نیسان جوک تیپ اسپرت در سایزهای 215/55R17 و سایز 225/5R18 و لاستیک نیسان جوک پلانتیوم در سایز 215/55R17 و البته لاستیک نیسان جوک اسکای پک نیز در سایزهای 215/55R17 و 225/45R18 در برندهای ایرانی با نرخ های دولتی و تایرهای خارجی با قیمت های متفاوت و رقابتی به هایپرتایر مراجعه نمایید که البته این تایرها در بازار آزاد نیز با قیمت ها دولتی و آزاد و متفاوت عرضه و به فروش می رسند. با خرید از هایپرتایر می توانید علاوه بر اطمینان از خریدی که انجام می دهید ، ضمانت و خدمات پس از فروش نیز دریافت کنید.

فشار باد لاستیک نیسان جوک

فشار باد در تایرها با سایزهای مختلف و البته نوع خودرو متفاوت است که شما می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای خودرو و در بعضی از خودروها در داخل درب راننده ، میزان آن را مشاهده کنید. فشار باد تایر نیسان جوک نیز مطابق استانداردی که در دفترچه راهنمای خودرو درج شده باید پر شود و حتما به یاد داشته باشید که آن را به طور مرتب چک کنید تا نه از میزان استاندارد نه کم باشد و نه زیاد ! چک کردن باد لاستیک ها از نکاتی است که همیشه باید به آن بسیار توجه کنید.

قیمت لاستیک نیسان جوک

قیمت گذاری تایرهای براساس مشخصه های هر تایر متفاوت است. به طوری که برند تایر ، سایز ، ویژگی های آن ، طرح گل و ... بر این قیمت گذاری تاثیرگذارند. لاستیک خارجی مناسب نیسان جوک در برندهای متنوعی همچون: میشلن ، هانکوک و تراینگل در فروشگاه اینترنتی هایپرتایر موجود هستند که مناسب ترین آنها ، به جهت داشتن قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی و همینطور عملکرد و کیفیت عالی می توان تایر تراینگل نامید. لاستیک تراینگل مناسب برای نیسان جوک ساخت کشور چین است که محصولاتی متنوع را در سایزهای گوناگون مناسب این خودرو و هر خودروی ایرانی و خارجی دیگر تولید می کند. علاوه بر تایر تراینگل شما می توانید لاستیک هانکوک مناسب نیسان جوک را نیز از این وب سایت با قیمتی مناسب و ضمانتی معتبر تهیه نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0