بهترین لاستیک برای پژو پارس





راهنمای خرید لاستیک پژو پارس

پرشیا یا همان پژو پارس خودرویی با همان شخصیت پژو 405  که به عنوان یک گام کوچک در خودروسازی داخلی بشمار می رود. این خودرو پرفروش دارای ظاهری جذاب و زیبا با چهره نسبتا خشن است که مورد استقبال و علاقه مصرف کنندگان زیادی در ایران قرار گرفت. خودرو پژو پارس در روزهای اولیه با نام X9 تولید و سپس با نام پژو پرشیا معرفی و به بازارعرضه شد ولی بدلیل مشکلات مالکیت معنوی چندی بعد به "پژوپارس" تغییر نام پیدا کرد.  خودرو پژو پارس در حال حاضر در چند نسخه و مدل مختلف عرضه می‌شود که می‌توان به نسخه عادی، نسخه LX و نسخه ELX با موتور XUM اشاره کرد که نوع موتور در آن‌ها متفاوت است و مصرف سوخت متفاوتی نیز دارند که بدون شک میزان قدرت موتور و شتاب خودرو نیز متفاوت می باشد. اما اگر بخواهیم بهتر و کلی‌تر بگوییم گران‌ترین و بهترین نسخه این خودرو مدل ELX است که محبوبیت زیادی نیز در بازار دارد. این خودرو به دلیل جادار بودن ، مناسب برای خانواده های ایرانی می باشد وهمچنین با مشخصات فنی و ویژگی هایی که داراست برای حضور در انواع شرایط آب و هوایی و جاده ای استفاده می گردد. در اینجا به بررسی بیشتر درباره لاستیک مناسب پژو پارس می پردازیم تا بتوانیم انتخاب و خرید بهتری را تجربه کنیم.

سایز لاستیک پژو پارس

سایز استاندارد لاستیک پژو پارس 185/65/14 است که همانند تمامی خودروهای هم خانواده آن در پلتفرم پژو با سایز استاندارد ارائه می گردد، که البته در برخی مدل ها این خودرو با لاستیک سایز 185/65/15 که با رینگ آلومینیومی ارائه می گردد ، استفاده می شود. به نظر میرسد در میان خودروسازان داخلی اهمیت سایز تایر و مشخصات و تطبیق آن با نوع خودرو و کاربری آن در پایین ترین درجات اهمیت قرار دارد و علیرقم تولیدات جدید کارخانجات پیشرو تولید تایر در ایران و موفقیت آنان در تولید تایر تا سایز رینگ 17 کماکان محصولات خودرو سازان داخلی بدون تغییر در سایز تایر و بی بهره از تغییرات به بازار عرضه می گردد. در هر صورت چنانچه تمایل به پهن تر کردن سایز استاندارد تایر این خودرو دارید میتوانید لاستیک پهن پژو پارس را با سایز 205/60/14 و در مواردی که رینگ استاندارد 15 اینچی بروی خودرویتان نصب شده است لاستیک سایز 205/60/15 را جایگزین آنها نمایید.

بهترین لاستیک ایرانی برای پژو پارس

باتوجه به افزایش قیمت لاستیک در چندین ماه گذشته ، بیشتر خریداران تایر ترجیح می دهند به دنبال خرید لاستیک ارزان قیمت والبته باکیفیت بروند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه لاستیک بیشتر در برندهای ایرانی قابل مشاهده است.  شرکت های تایر سازی همچون: بارز ، ایران تایر ، کویر تایر ، یزد تایر ، گلدستون و ... سالهاست که در حال تولید و فروش انواع لاستیک دولتی در سایزهای گوناگون و مناسب برای خودرو سواری و شاسی بلند می باشند. انتخاب بهترین لاستیک برای پژو پارس و خرید آن از بین برندهای موجود می تواند کمی دشواربه نظر برسد. اما با کمی تحقیق و جستجو درباره کیفیت تایرهای ایرانی می توان دید که از بین آنها بارز پرفروش ترن لاستیک ایرانی می باشد که سالهاست رضایت مشتریان خود را با ارائه کیفیت خوب به همراه داشته است و به ترتیب ایران تایر نیز از این عنوان برخوردار بوده است و توانسته است تایری با کیفیت را به متقاضان خرید لاستیک ایرانی ارائه دهد. برای خرید لاستیک پژو پارس در برندهای ایران و سایزهای متنوع می توانید به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر که عرضه کننده لاستیک ایرانی با نرخ دولتی می باشد ، مراجعه نمایید.

بهترین لاستیک خارجی برای پژو پارس

پیش از خرید لاستیک پژو پارس (پرشیا) در ابتدا باید به این نکته توجه کنید که چه میزان هزینه ای را برای خرید آن می خواهید پرداخت کنید ؟ بعد از آن براساس بودجه ای که برای خرید لاستیک در نظر گرفته اید به انتخاب آن از بین برندهای موجود در بازار بپردازید. امروزه به دلیل تحریمات و همچنین افزایش نرخ ارز با مشکلاتی نظیر محدود بودن برندهای خارجی در سایزهای گوناگون و همینطور افزایش قیمت آنها مواجه هستیم. قیمت های رقابتی و متفاوت در بازار ایران ممکن است انتخاب را برای شما کمی دشوار کند . اما شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر همچون هایپرتایر و امکان مقایسه تایرها با یکدیگر و همچنین مشاهده بهترین قیمت لاستیک بارز برای پژو پارس  و خرید لاستیک هانکوک برای پژو پارس اقدام نمایید. در این فروشگاه اینترنتی می توانید تایرهای خارجی همچون : میشلن ، تراینگل ، هانکوک و نکسن را با بهترین قیمت برای خودروی پژو خود خریداری کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0