ادای احترام به خودروBMW با طراحی خودروی برقی 02 reminiscence توسط david obendorfer




خودروی برقی ب ام و

david obendorfer طراح شناخته شده است که خودروها را بین گذشته و آینده طراحی می کند ، او درباره طراحی های خود می گوید : من داستان های گذشته را به شکل معاصر بیان می کنم. طراحی خودرو برقی 02 reminiscence اولین پروژه تولید صفر گازهای گلخانه ای می باشد . این خودرو ادای احترامی کرده است به خودرو BMW مدل 1602 elektro antrieb که توسط کمپانی معروف و لوکس آلمانی طراحی شده بود .

خودرو BMW مدل 1602 اولین بار در سال 1966 در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد و همچنین برای اولین بار در بازهای المپیک مونیخ  در سال 1972 در مسافت های طولانی مانند مارتن به عنوان خودروهای پشتیبان شروع به کار کرد. خودروی برقی 02 reminiscence  تفاوت اساسی با خودروی مدل 1602 elektro antrieb  دارد و آن هم جایگزین کردن باتری به جای سوخت موتور است. ظاهر آن کامل شبیه به ب ام و  مدل 1602 ، با طراحی کلاسیک در قرن 21 است و همچنین ابعاد آن نیز تقریبا با مدل  1602 مطابقت دارد .

david obendorfer توضیح داد : هدف من از این طراحی این نبود تا ویژگی های سری 2 را به صورت کامل بازگردانم ، بلکه می خواستم تفسیر مجددی از آن طراحی کنم و با حفظ سادگی اولین پروژه تولید صفر گازهای گلخانه ای را نیز رائه دهم.

 

 

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0