وسایلی که باید در ماشین داشته باشیم !




از لوازم جانبی ضروری خودرو، کابل باتری به باتری می باشد. حتی اگر چراغهای خودرو را روشن نگذاشته اید ممکن است به هر دلیل دیگری ماشین اصطلاحا باتری خالی کند.

 

هایپرتایر

 

حادثه هیچ گاه خبر نمی کند.اگر خدایی ناکرده تصادف کنید و خودتان یا سرنشینانتان جراحت دیده باشند، یک جعبه کمک های اولیه  تا آمدن اورژانس به شما کمک خواهد کرد. همیشه یک عدد پتو مسافرتی نیز به همراه داشته باشید. اگر در سرما ماشین خراب شد و مجبور شدید ساعاتی منتظر بمانید میتوانید از آن برای گرم شدن استفاده کنید.

 

هایپرتایر 

 

 

آب همیشه و همه جا لازم می شود.به خصوص زمانی که آب مخزن رادیاتور یا شیشه پاک کن تمام میشود.

 

هایپرتایر 

 

 

وقتی خودرو شب هنگام دچار مشکل میشود، شما به راحتی با چراغ قوه می توانید مشکل را بررسی کنید. اگر مشکل داخلی باشد با یک چراغ قوه به راحتی میتوانید موتور و یا دیگر اجزای اتومبیل را بررسی کنید. کبریت نیز به همراه داشته باشید. در بعضی مواقع امکان دارد در جاده هایی گیر کنید که نیاز به روشن کردن آتش برای گرم کردن خودتان داشته باشید.

 

هایپرتایر 

 

کتابچه راهنمای ماشین را حتما مطالعه کنید تا خودرو خود را بیشتر بشناسید. در اکثر مواقع میتوانید پاسخ سوالاتتان را در آن بیابید.

 

هایپرتایر 

 

امان از پنچری! تنها ناجی شما و خودرویتان در زمان پنچری یا ترکیدگی لاستیک، زاپاس شما می باشد. از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

هایپرتایر 

 

قبل از سفرهای طولانی حتما از فشار سنج برای سنجش فشار باد درون لاستیک خودرو خود استفاده کنید.

 

هایپرتایر 

 

دانستن و بلد بودن یک موضوع است، به کار بردن و عملی کردن دانسته ها موضوعی دیگر. بدون استفاده از ابزار این کار میسر نمی باشد. پس سعی کنید همیشه یک جعبه ی ابزار ساده به همراه داشته باشید.

 

هایپرتایر


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0