درباره ی لاستیک هانکوک بیشتر بدانیم





لاستیک هانکوک ساخت کجاست ؟

یکی از معتبرترین شرکتها در صنعت تایر، شرکت تایرسازی هانکوک کره است. این شرکت سابقه ای بیش از شصت ساله دارد که هر لحظه مصرف کنندگان را با موفقیت و تحولات جدیدی از خود روبرو می کند. هانکوک طی این سالها به یکی از برترین تولیدکنندگان تایر در جهان تبدیل شده است.

لاستیک هانکوک توسط جی هان چونگدر کشور کره تولید شد. این شرکت ابتدا با نام چوسون روی کار آمد و بعدها به نام هانکوک تغییر اسم یافت. شهرت جهانی این شرکت تا حد زیادی ناشی از تولید لاستیک رادیال و لاستیک بایاس می باشد که هم اکنون نیز یکی از تامین کنندگان بزرگ لاستیک جهت تامین لاستیک فابریک برای خودروسازان مطرح و مختلف در دنیا است.

تایرسازی هانکوک همیشه در حال تغییر و بهبود کیفیت است تا پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان و مشتریان خود باشد . هانکوک به دلیل داشتن لاستیک های با کیفیت و برتر رقابتی که در سخت ترین شرایط آب و هوایی از استقامت بالایی برخوردار است، در سراسر جهان شناخته شده و مورد احترام است. شرکت هانکوک علاوه بر تولید سالانه بیش از ۹۲ میلیون لاستیک، به فروش باتری، لنت های ترمز رینگ های آلومینیومی نیز می پردازد، اما هدف و تمرکز آنها همیشه تولید بهترین لاستیک در این تجارت بوده است.

هانکوک اعلام کرده است که ۱.۱ میلیارد دلار برای ساخت کارخانه در غرب جاوه و در کشور اندونزی سرمایه گذاری کرده و این طرح بخشی از برنامه این شرکت برای تبدیل شدن به یکی از ۵ تولید کننده ی برتر تایر (لاستیک) در جهان محسوب می شود. این طرح در نهم ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ طی مراسم واگذاری زمین ۶۰ هکتاری در منطقه آغاز شد تا مرکزی برای تولید و صادرات به آسیا، شمال آمریکا و سایر کشورها در آن ایجاد شود.

هانکوک در اروپا، آمریکای شمالی و آسیا وارد مسابقات اتومبیلرانی شد. با گسترش فعالیت های هانکوک در مسابقات اتومبیلرانی، تمرکز بر روی فناوری محصولات هانکوک بیشتر شد . هانکوک امروزه به هفتمین شرکت تولید کننده تایر در جهان تبدیل شده است و یکی از پیشرفته ترین تولیدکنندگان تایر در جهان محسوب می گردد که در مقایسه با دیگر شرکت های تایر ساز بیشترین رشد را در فناوری و کیفیت خود داشته است. هانکوک به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای تجاری تایر به تولید بهترین محصولات و لاستیک های با کیفیت خود ادامه می دهد و بر پیشرفت تکنولوژی و فناوری تولید تایر تمرکز کرده و همین امر باعث شده است که رانندگی راحت تر، نرم تر و از همه مهمتر ایمن تر شود. در طی این سال ها هانکوک توانسته جایزه Q1 را کسب کند، این جایزه به این معنی است که محصولات این شرکت از بالاترین کیفیت در صنعت تایر برخوردار است.

مشخصات لاستیک هانکوک

از جمله ویژگی هایی که توانسته در این سال ها به رشد برند هانکوک در این بازار رقابتی کمک کند، طراحی بسیار مناسب و استفاده از بهترین متریال در طرح گل های تایر هانکوک می باشد. لاستیکهای هانکوک علاوه بر کیفیت عالی و قیمت مناسب دارای بهترین ویژگی ها از جمله: صدای کم، مصرف سوخت پایین، نرمی و چسبندگی عالی، عملکرد فوق‌العاده در زمان ترمزگیری ، مقاومت در برابر  گرما و حرارت و... می باشد و در هنگام رانندگی با سرعتهای بالا، توانایی چرخش کنترل شده و دقیق را فراهم می کند.از ویژگی ها و مشخصات لاستیک هانکوک می توان به طول عمر بالای آنها اشاره کرد که استفاده از متریال مرغوب و همچنین تکنولوژی روز دنیا دلیل عمده آن می باشد.

خرید لاستیک هانکوک

با توجه به شهرت جهانی این برند و عرضه محصولات هانکوک در سراسر دنیا ، ایران نیز یکی از کشورهایی است که محصولات این شرکت معتبر تولیدکننده لاستیک را در بازار خود عرضه و به فروش می رساند. این روزها به جهت مشکلات در واردات و افزایش نرخ ارز ، ممکن است محدودیت هایی برای وارد کردن این برند و دیگر برندهای خارجی وجود داشته باشد . اما می توان گفت در بعضی از فروشگاه در سرتاسر ایران ، لاستیک هانکوک در طرح گل ها و سایزهای مختلفی به صورت محدود عرضه می گردد. یکی از این فروشگاه که به صورت آنلاین نیز محصولات هانکوک و دیگر محصولات ایرانی و خارجی را عرضه می کند ، فروشگاه اینترنتی هایپرتایر است. با خرید لاستیک هانکوک از این فروشگاه این امکان برای شما فراهم می گردد که علاوه بر نصب لاستیک زیر خودرو ، آن را در هر کجای ایران که هستید ، برایتان ارسال کنند.



در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0