بررسی طرح آج های اپتیمو هانکوک




کوتاه درباره ی برند هانکوک

همانطور که میدانید، لاستیک هانکوک یکی از پرفروش ترین و شناخته شده ترین برندهای تایر کره ای در سراسر دنیا می باشد ، که از سال 1941 فعالیت خود را آغاز کرده است. این لاستیک کره ای سالهاست که به جهت تولید محصولات ایمن و باکیفیت از لاستیک سواری ، شاسی بلند ، کراس اوور و ... گرفته تا لاستیک های با سایزهای بزرگ تر بین مردم مورد استقبال قرار گرفته است و نامش در بین 10 برند برتر تایر در دنیا نیز قرار دارد. نرمی ، راحتی و ایمنی را در رانندگی می توانید با این لاستیک تجربه کنید. در این مقاله می خواهیم به تنوع گل اپتیمو که جزو پرفروش ترین های این برند می باشد ، بپردازیم و ویژگی هر یک از آنها را با هم بررسی کنیم :

طرح گل اپتیمو (optimo) K415 هانکوک

این لاستیک از پرفروش ترین لاستیک های هانکوک است که به جهت کارآیی بالایش طرفداران زیادی دارد. تایر K415 هانکوک کره جزو لاستیک های تابستانی این برند است که امکان استفاده در انواع جاده های خشک را برای شما فراهم می کند. البته با توجه به عملکرد بالای این تایر می توان گفت ، ترمزگیری مناسبی نیز در شرایط بارانی و روی جاده های خیس از خود ارائه می دهد. طراحی خاص این لاستیک باعث راحتی و ایمنی راننده و سرنشینان خودرو می گردد.

 

k415 hankook tires

طرح گل اپتیمو (optimo) K406 هانکوک

این لاستیک نیز تابستانی بوده و بهترین انتخاب برای رانندگان و دوستداران محیط زیست است. لاستیک K406 هانکوک  به جهت استفاده از ترکیبات سیلیکا در ساختش ، یک فرمان پذیری نرم و رانندگی راحت را برای رانندگان فراهم می کند و به جهت مقاومت غلتشی پایینی که دارد ، باعث کاهش مصرف سوخت خودرو می گردد. علاوه اینها ، تایر هانکوک K406 عملکردی عالی و چسبندگی خوبی را در انواع جاده به سرنشینام خودرو ارائه می دهد.

406 hankook tires

طرح گل اپتیمو (optimo) K715 هانکوک

این طرح گل هانکوک نیز جزو دسته ی تایر های تابستانی این برند پرفروش است. تایر K715 هانکوک به جهت طراحی متفاوت آج هایش عملکرد خوبی در جاده های خیس و بارانی داشته و در برابر هیدروپلنینگ (آب پیمایش) نیز مقاوم است. به جهت ترکیبات منحصربفردی که در ساخت این تایر استفاده شده است ، عملکرد خوبی نیز در جاده های خشک و جاده های پر پیچ و خم از خود ارائه می دهد.

k715 hankook tires

طرح گل اپتیمو (optimo) H426 هانکوک

لاستیک H426 هانکوک یکی از تایرها چهارفصل این برند کره ای است که دارای ویژگی های بارزی همچون: صدای کم ،  نرمی و روانی تایر در هنگام رانندگی و راحتی سرنشینان است. علاوه بر نکاتی که گفته شد این لاستیک هانکوک بسیار کم مصرف نیز است و دلیل آن مقاومت غلتشی پایین تایر است. این لاستیک به جهت چهار فصل بودن قابلیت استفاده در جاده های خشک ، بارانی و برف سبک را برای شما فراهم می کند.

h426 hankook tires

طرح گل اپتیمو (optimo) H727 هانکوک

لاستیک H727 هانکوک نیز جزو تایرهای چهار فصل این برند مطرح کره ای می باشد. این لاستیک دارای طول عمر بالایی است و همچنین مناسب برای استفاده در انواع جاده های خشک، بارانی و برفی می باشد. لاستیک هانکوک با گل H727 یک رانندگی راحت و بی صدا را برای شما و سرنشینان خودرو به ارمغان می آورد.

h727 hankook tires

خرید لاستیک هانکوک در طرح گل های متفاوت

تایر هانکوک برند شناخته شده ای است که در کشورهای زیادی در سراسر دنیا بفروش می رسد و باتوجه به عملکرد بالا و استفاده از تکنولوژی های روز در ساخت محصولاتش طرفداران زیادی را نیز دارد. لاستیک کره ای هانکوک سالهاست در ایران نیز مورد استقبال قرار گرفته و فروشگاه های زیادی بصورت حضوری یا آنلاین محصولات این شرکت را دسترس عموم قرار می دهند. هایپرتایر یکی از فروشگاه های اینترنتی است که علاوه بر فروش لاستیک هانکوک ، عرضه کننده انواع لاستیک خارجی همچون: میشلن ، نکسن کره ، تراینگل ، جی تی رادیال و ... با قیمت های رقابتی و لاستیک های ایرانی با نرخ مصوب دولتی می باشد. با مراجعه به این سایت به راحتی می توانید لاستیک موردنظر خود را خریداری و در صورت نیاز خدمات نصب سیار و یا در غیر این صورت تایر خریداری شده را در هر کجا ایران که هستید از طریق باربری دریافت نمایید. لاستیک هانکوک مناسب برای برلیانس در مدل های و تیپ های مختلف این خودرو است که شما می توانید از هایپرتایر آ را خریداری نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0